Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den beste hodeputen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-10, 17:33   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Den beste hodeputen?

Jeg trenger en ny hodepute, og jeg er kresen på hodeputer...
Har nå hatt en Høie Royal, høy i 1,5 år, men nå er den ikke mye tess altså.

Hva er din allerbesteste hodepute?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:07   #2
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Tempurpute! Har hatt mange puter opp gjennom årene, men ingen kan slå denne! Jeg må ha en pute som kjennes under hodet og som støtter ordentlig. Former seg etter hodet og holder seg sånn gjennom hele natten. Er dyr, men veldig god investering.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:18   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Tempurpute! Har hatt mange puter opp gjennom årene, men ingen kan slå denne! Jeg må ha en pute som kjennes under hodet og som støtter ordentlig. Former seg etter hodet og holder seg sånn gjennom hele natten. Er dyr, men veldig god investering.

Men om man snur seg over på magen iløpet av natten da? Er den noe tess da?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:22   #4
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Ingen pute er best

(jeg har en gammel, tynn og rar en, men den er egentlig mest til pynt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:25   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg har nakkesleng og er kresen når det gjelder hodepute. Har prøvd tempur, men den ble for hard etter hvert.
Siste innkjøp er en fra Jysk til 75 kr (deilig). Jeg kjøper heller ny når den blir klummpete.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:48   #6
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Men om man snur seg over på magen iløpet av natten da? Er den noe tess da?

Like god da og.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:54   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ingen pute er best

(jeg har en gammel, tynn og rar en, men den er egentlig mest til pynt.

Ingen pute??? Da hadde jeg vært våken i flere døgn i strekk, tror jeg..

Jysk 75 kroner skal sjekkes ut!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:58   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg er vanskelig. Jeg synes Tempur er altfor hardt, dun er altfor mykt og til og med de tempurlignende de har på Ikea er ekle. Jeg har en pute som ser ut som en vanlig pute, men som er laget av .... ja, hva var det nå det het? Kjøpt på Madrassmesteren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 22:58   #9
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg elsker min tempurpute. Den funker like bra på mage, rygg, og på siden

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:03   #10
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Tempurpute her og. Jeg tar den med meg når jeg skal overnatte andre steder . Jeg liker ikke følelsen av å synke ned i puter, må ha noe fast under hodet.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:04   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Klassisk formet Tempurpute til å sove på, pluss et par myke dunputer til lesing.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:11   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

IKEA-varianten av Tempur. Elsker den!

  Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 19:12   #13
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Tempur, helt klart!
Men jeg måtte bruke LANG tid på å venne meg til den. (men var sta som et esel, pga jeg var anbefalt denne til min stive nakke) Var på tur å pælme "tømmerstokk-puta" ut av vinduet da jeg plutselig merket at jeg ikke kunne være den foruten. Nå sliter jeg med "vanlig" pute hvis vi er på hotell eller besøk...

Kjøpte noen kopi-tempur-puter på Europris (tror jeg det var?), og de er helt ok de også. (har de i campingvogna, så slipper vi å dra putene våre fram og tilbake, med fare for å glemme dem et sted...)

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:37   #14
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Slenger meg med Tempur-koret; jeg ble kvitt den stadig tilbakevendende spenningshodepinen som stammet fra nakken etter at jeg kjøpte meg en slik pute.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:46   #15
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg elsker Tempur-puta mi.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:00   #16
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Jeg har nå etter ferien skjønt at jeg er veldig glad i min tempurpute

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:04   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Tempur er gull, bortsett fra på vinteren. Den blir betong i kulden og man får veldig vondt når man deiser ned i den. Har jeg hørt.

Jeg har en tempur-pute som ser ut som vanlig pute ikke den der med kant for sidesovere.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:06   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

hm, tempur altså.....

...har ikke fått somlet meg på putejakt ennå. Men en tempur uten sånn kant som Ru sier, høres ikke dumt ut, det er jo nettopp den kanten som har gjort at jeg har hatt litt "aversjoner" mot puten.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:33   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Wonderland sin latexpute er ok
Jeg synes tempur er litt hardt, fordi jeg har mange rare nakkeproblemer. Jeg veksler mellom en dunpute og latexputa.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:06   #20
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste hodeputen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

hm, tempur altså.....

...har ikke fått somlet meg på putejakt ennå. Men en tempur uten sånn kant som Ru sier, høres ikke dumt ut, det er jo nettopp den kanten som har gjort at jeg har hatt litt "aversjoner" mot puten.

Jeg har den uten kant, men den er innsvinget slik at nakken kommer helt inntil. Den er bare supergod! Finnes to hardhetsgrader på puten, jeg har den som er mykest.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no