Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Overvekt kontra undervekt ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 11:33   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fulle folk er motbydelig ærlige til tider.

Og ungdommer. I gjenger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:34   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Ja de er verst. Jeg gikk omtrent og ba til gud (satt på spissen) hver gang jeg gikk forbi en ungdomsgjeng tidligere.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:36   #43
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Nja, jeg synes helt vanlige "normale" folk kan være like motbydelige. De sier det bare ikke rett ut. Sier du nei takk til et kakestykke, så får man automatisk kommentaren. Åja, du slanker deg!. Svarer du nei på det spørsmålet så ser det ut som om folk har ramlet ned fra månen. Det slår dem ikke at jeg som feit kan si nei takk til kake fordi kaken ikke frister meg

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:43   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Nja, jeg synes helt vanlige "normale" folk kan være like motbydelige. De sier det bare ikke rett ut. Sier du nei takk til et kakestykke, så får man automatisk kommentaren. Åja, du slanker deg!. Svarer du nei på det spørsmålet så ser det ut som om folk har ramlet ned fra månen. Det slår dem ikke at jeg som feit kan si nei takk til kake fordi kaken ikke frister meg

Så du mener at et spørsmål om slanking er like ille som å bli fortalt at man er så stygg at man like gjerne burde ta livet av seg?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 11:45   #45
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så du mener at et spørsmål om slanking er like ille som å bli fortalt at man er så stygg at man like gjerne burde ta livet av seg?

Nei nei nei, var ikke sånn jeg mente det. Men, jeg personlig opplever mye oftere kommentarer og underforliggende fordømming fra folk rundt meg. Det er ikke ofte jeg har fått slike direkte kommentarer som dere skriver om. Klønete formulert av meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:42   #46
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Når "normalen" for fotomodeller er å veie 50 kg og være 1.80 høy, er det vanskelig å forestille seg at det er en undervekt som er plagsom for andre. Det er nok lettere å komme med kommentarer til undervektige, nettopp fordi man ikke tror det er et problem. Man tror kanskje rett og slett tror de sliter for å holde seg så tynne (det hører man jo at modellene gjør). Jeg tror at grunnen til at det er mer akseptert å kommentere undervekt, er at det er mer akseptert å være undervektig. Overvekt blir sett på som et problem, og da er man mer forsiktig.

Uansett er det en uting å kommentere folks kropp og utseende på en negativ måte!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:47   #47
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.


Men, jeg aksepterer ikke at undervektige påberoper seg å ha et like stort problem i forhold til folks meninger og oppfatninger og hvordan de blir behanldet og dømt. Iset forklarer den delen veldig godt.

Hvorfor ikke, egentlig?

Det det dreier seg om, er jo ikke vekten i seg selv, men hvordan man oppfatter sin egen situasjon, og da tror jeg nok at en undervektig kan oppfatte problemet like stort som en overvektig, og det må man få lov til å gjøre...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:48   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvorfor ikke, egentlig?

Det det dreier seg om, er jo ikke vekten i seg selv, men hvordan man oppfatter sin egen situasjon, og da tror jeg nok at en undervektig kan oppfatte problemet like stort som en overvektig, og det må man få lov til å gjøre...

Jeg tror ut fra egne opplevelser at det er langt mer enn bare hvordan man oppfatter sin egen situasjon. Når hele samfunnet rundt deg oppfatter din situasjon som negativ, så tror jeg at det gjør langt mer med din personlige oppfatning av deg selv også.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 14:51   #49
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror ut fra egne opplevelser at det er langt mer enn bare hvordan man oppfatter sin egen situasjon. Når hele samfunnet rundt deg oppfatter din situasjon som negativ, så tror jeg at det gjør langt mer med din personlige oppfatning av deg selv også.

Jo, helt klart. Jeg tenkte mer enkeltsituasjoner når jeg svarte her, men selvfølgelig, helheten blir nok annerledes, siden overvektige desverre er mer uglesett i dagens samfunn.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 20:57   #50
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvorfor ikke, egentlig?

Det det dreier seg om, er jo ikke vekten i seg selv, men hvordan man oppfatter sin egen situasjon, og da tror jeg nok at en undervektig kan oppfatte problemet like stort som en overvektig, og det må man få lov til å gjøre...

Som sagt jeg aksepterer at det er like vanskelig for en undervektig å være undervektig som det er for en overvektig å være overvektig. Jeg forstår og aksepterer at man har problemer med selvbildet og at man ønsker å gjøre noe med situasjonen og at det kan være like vanskelig og for noen kanskje mer vanskelig å gjøre noe med undervekten.

Men, undervektige blir ikke dømt på samme måte som overvektige gjør. Jeg opplever at folk blir overrasket hvis jeg er flink til noe og gubevaremegvel dersom jeg skulle vise antydninger til smarthet. Fordommene vi overvektige møter er faktisk at vi ikke kan være normalt smarte. Derfor mener jeg at undervektige ikke kan påberope seg samme eller like stort problem med samfunnet. En overvektig person er en lite lur og ekstremt lat person, men null selvkontroll og impulskontroll. En undervektig person blir ofte sett på som et sunt og aktivt menneske med stålkontroll. Okey - det er fordommer eller konklusjoner trukket på tynt og dårlig grunnlag. Men, ikke den verste måten å bli "stemplet" på. Skjønner du hva jeg mener?


Sist redigert av Libra : 14-10-07 kl 21:06. Årsak: Skrivefeil
Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:18   #51
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Jo, Libra, jeg skjønner godt hva du mener.

Som jeg sa i forrige innlegg, så tenkte jeg mer enkelthendelser, og hvordan det arter seg for begge parter, men når jeg nå tenker helhet, så ser jeg så absolutt ditt poeng.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:26   #52
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Folk kan være motbydelig ekle om det gjelder å mobbe tykke, tynne, røykere, lav, høy eller hva som helst annet. Ofte så blir nok tykke mennesker mye mer "skånet" enn det tynne mennesker blir. Når det gjelder fete mennesker, så snakker folk til andre om det, når det gjelder tynne mennesker, så får de ofte høre det mer direkte(og det ofte av tykke mennesker!).
Det skal ikke være lett, og folk blir jo "mobbet" for alt mulig. Det er ikke bare, bare å holde seg innenfor den såkalte normalen. For hva pokker er normalt:klørmegihodet:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:28   #53
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Litt søkt å trekke inn røyking her, perper.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:41   #54
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tja, jeg vet faktisk ikke helt. Undervekt - selv av den ekstreme, sykelige typen, nyter nok kanskje likevel litt større respekt, tror jeg. Det vitner i manges øyne om en imponerende selvbeherskelse, mens overvekt ifølge mange bærer bud om det stikk motsatte.

Ikke av meg, jeg tenker inni meg at det ikke har noe med selvbeherskelse å gjøre i det hele tatt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:51   #55
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Litt søkt å trekke inn røyking her, perper.

Tja, kanskje ikke, for det er visst helt greit å komme med utsagn som: Jeg hater røykere. Røykere er ekle. Røykere er idioter.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 21:54   #56
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Tja, kanskje ikke, for det er visst helt greit å komme med utsagn som: Jeg hater røykere. Røykere er ekle. Røykere er idioter.

Jeg hater røyk, men ikke nødvendigvis røykere. Jeg kjenner røykere som er verdens fineste mennesker. Og ett som jeg ikke liker i det hele tatt. Svigermor, selvsagt. Men hun er en ekstrem røyker også, da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:01   #57
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Det er ikke bra å kommentere andres utseende åkke som - overvekt/undervekt eller hva det måtte være av avvik fra "normalen". Jeg fatter ikke at folk får seg til å gjøre det.

Jeg har inntrykk av at det er mere akseptert å være undervektig enn overvektig. Jeg lurer på om Esme og Muadmannen har grunnet på samme måte om undervektige barn har foreldre som rører seg mye/lite som de har gjort i forhold til overvektige barn? (Jmfr tråden "Trist observasjon..")

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:52   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Jeg har vært undervektig, og fikk stadig skikkelig kjipe kommentarer på det. (Nå var jeg aldri sykelig tynn, men det var det tydeligvis mange som mente allikevel.) Selv om "modellooken" er radmager, er fortsatt diskusjonsfora og IRLdiskusjoner fulle av kommentarer fra menn og gutter, som jo er de man brydde seg om hva mente på den tiden jeg var veeeldig tynn, som gikk på at det var finest med litt "kjøtt på bena", former og så videre.

Så har jeg prøvd å veie ganske mye mer enn idealet, og fikk morsomt nok hauger med kommentarer om at nå så jeg "endelig" frisk ut, svigers og deres foreldre igjen var jo overlykkelige. Allikevel var det et eller annet i hodet mitt som sa at jeg ikke så bra ut, selv om omverdenen generelt (de som ytret seg ihvertfall) sa at jeg gjorde det.

Det blir aldri bra, gjør det vel?

Ang. kommentarer om andres utseende, er det vanskelig. Når jeg kjenner overvektige som virkelig har VILLET gå ned i vekt, som har jobbet hardt for det, ser jeg ikke noe galt i å si at de har vært flinke, at de ser flotte ut. Å anbefale noen å slanke seg, derimot? Å si at noen ikke ser bra ut fordi de ikke lever opp til et medieskapt skjønnhetsideal? Lavmål.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 22:55   #59
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ang. kommentarer om andres utseende, er det vanskelig. Når jeg kjenner overvektige som virkelig har VILLET gå ned i vekt, som har jobbet hardt for det, ser jeg ikke noe galt i å si at de har vært flinke, at de ser flotte ut. Å anbefale noen å slanke seg, derimot? Å si at noen ikke ser bra ut fordi de ikke lever opp til et medieskapt skjønnhetsideal? Lavmål.

Det blir noe annet mener jeg enn å kommentere vekta/utseendet i negativ betydning - som var det jeg mente da jeg skrev om å uttale seg om andres utseende. Jeg kommenterer jo positivt når noen har klippet seg også.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 23:36   #60
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Pappan min er svært overvektig (173 cm og over 150 kg) og har fått klar beskjed om at han ikke får jobb pga vekta si. ( bla. i butikker, salg osv.) Hadde han veid 50 kg tviler jeg på at han hadde blitt møtt på den måten.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no