Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er ditt favoritt-snacks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 18:40   #41
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Sørlandschips med sjalottløk og creme fraiche.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:14   #42
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Potetgull og varme bacon-chips.

Varme bacon-chips? Hvem, hva, hvor? Har hørt om sånn vanlig baconsnacks, men dette var nytt for meg.Vil vite mer .

Favoritt snacks : ostepop og French fries (slik det skrives tro?) og så spiste jeg en utrolig god potetgull som var mindre fett i og sprøere en den vanlige. Utrolig god. husker ikke hva den het, men skal nok finne den igjen i butikken når jeg ser posen .

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:15   #43
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Snacks kaller jeg alt som jeg putter i meg som jeg har laget til for å knaske i meg og som ikke er et måltid.

For meg er snacks det jeg putter i meg naar jeg har lyst paa noe ekstra...

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:17   #44
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av 5barnsmor, her.

For meg er snacks det jeg putter i meg naar jeg har lyst paa noe ekstra...

For meg også.. finner det faktisk rart at noen mener snacks må være sånn chips og kun slike ting!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:19   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Nesten alt i godtehyllene i butikken. Og i isdisken. Ja, og i chipshyllene.



Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:21   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

For meg også.. finner det faktisk rart at noen mener snacks må være sånn chips og kun slike ting!

Nei, er ikke det helt opplagt, da? Det er nok forskjell på norsk og andre språk her. Snacks må ikke forveksles med godteri - og i alle fall ikke med frukt, bær og grønnsaker.

Nå oppdaget jeg forresten noe kostelig i ordboka: Det er lov å skrive snaks. Håper ikke noen kommer i skade for å kategorisere skvåsj som snaks også; da steiler jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 19:28   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Jeg sier heller ikke snacks om godteri, egentlig. Da sier jeg "snob". Snacks for meg er popcorn, chips og lignende. Forresten så sier jeg aldri ordet snacks, det er ikke mange rogalendinger som sier det, tror jeg.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:00   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, sjokolade og annet søtt er godteri. Det er kun salte ting som kan regnes som snacks. Personlig kunne jeg vel ha levd uten snacks, men ikke uten godteri (les: sjokolade).

Samme her. Kan godt spise et par never vanlig potetgull med salt, eller sørlandschips en gang iblant - men jeg kjøper det så godt som aldri selv, og klarer meg veldig bra uten. Sjokolade derimot....

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:05   #49
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Maarud potetgull med ost og løk. Iskald melk til.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:27   #50
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Nå har jeg vært flink pike i det siste, og har spist minimalt med snacks, men jeg synes fullkornschipset til Maarud er godt.:Veldig sunn og PK:

Tørrfisk er kongen av snacksen!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:28   #51
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Maarud potetgull med ost og løk. Iskald melk til.

Melk?
Mack øl mener du vel??

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:29   #52
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

SJOKOLADE. Eller ting med sukker generelt. Kake.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:29   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Sørlandschips med spansk pepper og persille

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:35   #54
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


Tørrfisk er kongen av snacksen!

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:39   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg er veldig glad i selleri!

Med hvitløks-smøreost på.... nam,nam....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:40   #56
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Nei nå ble jeg fysen, så må dere slutte!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:41   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sørlandschips med spansk pepper og persille

JAAAAA! Den er den beste!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:04   #58
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Det perfecte snackset er selvfølgelig en kombinasjon: En bolle med peanøtter, rosiner og mørk sjokolade.

Og - Olivero med havsalt

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:09   #59
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Melk?
Mack øl mener du vel??


Alt til sin tid.
(og altså; melk til potetgull.)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:25   #60
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt favoritt-snacks?

Mener også snacks er potetgull ol. Smågodt og sjokolade er godteri, eller "digg"/ "snop".

Pre-menstruell som jeg er ble jeg skikkelig snopesugen nå.

Stooor Snickers f.eks hadde gjort seg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no