Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-14, 13:52   #161
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Alt som har hovedsmak av sjokolade er YES!

Hvis folk begynner å blande bær/frukt på /i ting som handler om sjokolade er det skikkelig NEI! Skikkelig, skikkelig NEI!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 14:01   #162
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Sålenge jeg slipper å bli servert Pågens, frysedisk eller pulvermikskaker så er jeg fornøyd.

En god bløtkake, Pavlova eller whatever spiller ikke så stor rolle bare den er h.j.e.m.m.e.l.a.g.e.t!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 14:25   #163
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Hjemmelaget, butikklaget, fabrikklaget, hva-som-helst-laget, bare det smaker sjokolade.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 15:43   #164
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ja, ikke sant? Det er min mors signaturkake. Bunn med kokos, tykt lag med svisker og krem. "Alle" liker den....den er grufull med mindre man er 65 +

Hvordan kunne jeg unngå å nevne denne på "bunnlisten" min? Begge tantene mine (65 +) som er flinke til å invitere til kakeselskap (velsigne dem!) har dette som sine signaturkaker også. Ikke så rart, for "alle" roser kaken høylytt. Jeg synes den er forferdelig og pleier å ta et stykke på tykkelse med en blyant (for de nøder...) og bare spise kokosmasse og krem. Sviskene og eggekremen (for det er eggekrem der også, er det ikke?) lar jeg ligge igjen på fatet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 16:32   #165
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hjemmelaget, butikklaget, fabrikklaget, hva-som-helst-laget, bare det smaker sjokolade.

Finnes det sjokolade du ikke liker? :lurer:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 18:43   #166
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Kommer ikke på en eneste kake jeg ikke blir fristet av, med unntak av tørre julekaker...

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 18:55   #167
elli
Aktiv
 
elli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 185
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Dette er en tråd jeg overhodet ikke kan svare i. For det første fordi jeg ikke tror det finnes den kake i verden jeg ikke liker ( ), og for det andre fordi jeg hadde måttet bruke 2 døgn på å rangere de 5 beste for så å ombestemme meg sekundet etter.

Ahhh.... så enig - som om jeg skulle skrevet det selv.
Elsker kaker, nam nam

elli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 20:04   #168
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Sålenge jeg slipper å bli servert Pågens, frysedisk eller pulvermikskaker så er jeg fornøyd.

Er det bare jeg som syns slike påstander framstår som snobbete? Det finnes virkelig gode pulvermikskaker, altså. Denne er for eksempel til å dø for.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 20:19   #169
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Hva er Pågens? I kakesammenheng? Jeg vet om et godt brød fra Pågens.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 21:31   #170
elli
Aktiv
 
elli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 185
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er Pågens? I kakesammenheng? Jeg vet om et godt brød fra Pågens.

Pågens har gifflar (sånne kanelsnurrliknende ting) ellers vet jeg ikke

elli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 22:28   #171
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Er det bare jeg som syns slike påstander framstår som snobbete?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 23:21   #172
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av elli, her.

Pågens har gifflar (sånne kanelsnurrliknende ting) ellers vet jeg ikke

Jeg har lurt på om noen virkelig liker slike.
Jeg smakte noen giffler eller lignende med blåbær for en stund siden. Det er få ting jeg synes er vanskelig å få ned, men disse smakte såpe og var uspiselige.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 23:23   #173
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg var også utsatt for såpegiffel en gang, Guava - skjønner hva du mener.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 23:30   #174
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har lurt på om noen virkelig liker slike.
Jeg smakte noen giffler eller lignende med blåbær for en stund siden. Det er få ting jeg synes er vanskelig å få ned, men disse smakte såpe og var uspiselige.

Jeg er dessverre veldig glad i slike kanelgiffler også.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 23:31   #175
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Og i jula fant jeg ut at også delfiakake (eller delfiafettkake, som det heter i vår familie), også kan være skuffende godt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 00:37   #176
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har lurt på om noen virkelig liker slike.
Jeg smakte noen giffler eller lignende med blåbær for en stund siden. Det er få ting jeg synes er vanskelig å få ned, men disse smakte såpe og var uspiselige.

Har spist mang en giffel jeg. Men det er mange år siden, og hjemmebakte kanelboller er tusen ganger bedre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 00:44   #177
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Er det bare jeg som syns slike påstander framstår som snobbete?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no