Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Utvalget av vegetarmat i Norge

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 11:26   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Tommel ned

Utvalget av vegetarmat i Norge

Vegitarmat. Hvorfor har de ikke samme utvalget i Norge? Kjøpte masse i Sverige nå. Se her. Har smakt på litt av det, og det smaker GODT!!!!!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 11:38   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalget av vegetarmat i Norge

De har jo nesten alle disse produktene i helsekosten her i landet. Jeg levde på dem da jeg var vegetarianer, man kjenner nesten ikke forskjell på dette og vanlig kjøtt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:44   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalget av vegetarmat i Norge

Jeg delte hus med ei norsk venninne da jeg bodde i England. Venninna mi er vegatarianer, og hun trodde omtrent hun hadde kommet til vegetarhimmelen da hun så utvalget hun fikk der i forhold til hva hun fikk hjemme. Billigere var det, og bedre smakte det i tillegg.

I tillegg ble hun kjempeimponert da hun bestilte flybilett hjem. I Norge får hun vanligvis en dvask salat når hun sier hun er vegetarianer... Da hun bestilte flybilett i England spurte de om hun var den ene- eller andre type vegetarianer. Hun fikk veldig god mat.

Nå er dette 10 år siden, så det er mulig forholdene er bedre for vegetarianere her til lands i disse dager.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:44   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utvalget av vegetarmat i Norge

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har jo nesten alle disse produktene i helsekosten her i landet. Jeg levde på dem da jeg var vegetarianer, man kjenner nesten ikke forskjell på dette og vanlig kjøtt.

Da må jeg kanskje til en annen by.. finner ikke så mye her jeg bor. (Oslo har helt sikkert et større utvalg. )

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:29   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalget av vegetarmat i Norge

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Da må jeg kanskje til en annen by.. finner ikke så mye her jeg bor. (Oslo har helt sikkert et større utvalg. )

Oslo har nok mye ja. I Stavanger har de en haug med disse varene på Life og Brits Helsekost. Life Torgterassen i sentrum (der jeg jobbet) har nesten alle frysevarene fra Tivall (Hälsans kök), og det lille de ikke har inne kan bestilles.

Forresten, min mann skulle lage pølser en dag jeg ikke var hjemme, og fant Tivall soyapølser i fryseren. Han slengte dem i ovnen og spiste og syntes de smakte vanvittig godt. Det han ikke ANTE var at de var vegetariske, han trodde faktisk det var ekte kjøttpølser!! Jeg ble jo forbanna da jeg kom hjem, for de er jo dyre, og jeg spiste jo ikke kjøtt, og stakkaren unnskyldte seg og var helt sikker på at dette var pølser med kjøtt.

En annen gang laget jeg hamburgere (gourmetburgare fra Tivall) til meg selv og en venninne. Jeg sa ikke at de var vegetariske (dette var etter at jeg begynte med kjøtt igjen, så hun reagerte ikke på at jeg spiste "kjøtt") og hun fikk helt hakeslepp da jeg sa det etterpå, hun kunne overhodet ikke smake forskjell!!

Har ei vegetarianer-venninne som nekter å spise noen av disse produktene siden de smaker nesten helt likt kjøtt. Hun tror vi blir "lurt", at de har sneket noe kjøtt inn i dem.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 15:04   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utvalget av vegetarmat i Norge

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.


Har ei vegetarianer-venninne som nekter å spise noen av disse produktene siden de smaker nesten helt likt kjøtt. Hun tror vi blir "lurt", at de har sneket noe kjøtt inn i dem.

hihi..

Det er ikke store forskjellen nei. Lagde kjøttboller til mannen i går, og vegitar-boller til meg. Eneste forskjellen var at mine var mørke inni også, mens hans var lyse. Mine er best! (har jo smakt sånne han hadde før..)

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no