Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-19, 22:23   #141
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Det siste jeg kjøpte brukt var en gyngestol fra 60-tallet, fra Finn, samt bøker på bruktbutikken. I fjor kjøpte jeg vel all julepynten jeg trengte på bruktbutikken her.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 22:45   #142
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

I kveld tok jeg med barna til en «ny bruktbutikk» hvor de hadde halv pris på alt. Vi kom hjem med en stor tekopp til en venninne, julehefter og en boks. De koste seg der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 22:55   #143
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har en 14-åring som elsker 'tise. Siste anskaffelse kom faktisk i posten dag, Levis-bukse sendt fra Narvik. Satt som et skudd på ei veldig fornøyd snuppe.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-11-19 kl 23:20.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 23:15   #144
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

I dag fikk vintage-pastellkrittene som jeg fant på loppis i fjor, reise hjem til Mave etter å ha ligget ubrukt her siden de kom i hus.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-19, 23:29   #145
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Fin tråd, altså!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 01:43   #146
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Stakk innom en bruktbutikk for noen dager siden og kom ut med diger, knallrød duk for tredve kroner. Kommer til å passe perfekt på spisebordet mitt om få uker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 06:28   #147
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Etter å ha innreda ein leilighet meir eller mindre med bruktkjøp, med unntak av vaskemaskin, TV og seng, har eg latt meg fascinere ein del av korleis folk opptrer på Finn. Det er mange ryddige og fine folk, altså! Men nokre presenterer skrot som om det var fine ting og blir sure når ting ikkje blir henta likevel. Finn.no har jo funksjon for å anmelde og rate folk ein har kjøpt frå. Men når det ikkje blir kjøp likevel og varen ikkje stemmer med opplysningane ... eg sakner å kunne gi mindre gode tilbakemeldinger på useriøse selgjarar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 08:07   #148
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har fått tak i brukt alpinutstyr til alle ungene, og er fortsatt i ekstase over å ha gjort så gode kupp!

Og Nokon, ja! Det er mye rart i bruktmarkedet! Jeg har solgt en del ting det siste året, og de henvendelsene jeg får er noen ganger meget spesielle...

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 09:18   #149
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.374
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

For dere som bor eller skal til Oslo før jul, flere av de fineste bruktbutikkene i Oslo går sammen og har julemarked i de gamle lokalene til Esajias Solberg i kirkeristen frem til desember. Hovedsakling lamper, porselen, pønt og ting, Ikke så mye klær, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 09:46   #150
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg solgte min 12 år gamle skinnsofa fra IKEA for 500,- i forrige uke. En dame som har flyktet fra Syria kjøpte den. Med fire små unger unner jeg henne å ha en diger (det er vinkelsofa) sofa juni ikke trenger være redd for.
Og som erstatning har jeg kjøpt en annen brukt IKEA-sofa. Mye mindre sofa som passer bedre for meg og leiligheten. Superhappy!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 10:55   #151
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Må få skryte av de fine sorelskoa jeg akkurat hentet på posten. Kjøpt her inne og de passet perfekt!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 10:59   #152
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

I nabolaget/bydelen så har vi det siste halve året blitt skikkelig, skikkelig aktive på å gi og dele alt vi man har til overs - alt fra klær, utstyr og til mat og hundelufting

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 12:34   #153
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

I dag fikk vintage-pastellkrittene som jeg fant på loppis i fjor, reise hjem til Mave etter å ha ligget ubrukt her siden de kom i hus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 12:56   #154
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.113
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg må bare inn og si at jeg ELSKER den svarte buksa jeg har på meg i dag, kjøpt her inne, av LilleT, tror jeg?

Både comfy og pen, jeg har lyst til å bruke den HVER dag!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 13:38   #155
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har kjøpt brukte gaver på finn.no til to nevøer. Lite brukt, ser fint og flott ut, og de får gave til over dobbel verdi enn vanlig. Likevel sitter jeg med en følelse av at det ikke er godt nok, og at jeg må kjøpe noe ekstra. Det handler også litt om at det ikke er "morsomme" gaver/leker. Men jeg tror fornuften overvinner følelsen, de får ikke mer enn det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 19:47   #156
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må bare inn og si at jeg ELSKER den svarte buksa jeg har på meg i dag, kjøpt her inne, av LilleT, tror jeg?

Både comfy og pen, jeg har lyst til å bruke den HVER dag!

Å, så hyggelig!

Jeg har litt delte erfaringer med bruktkjøp. Ikke alt har funket like bra. Det beste er om jeg har noe helt konkret jeg leter etter. Jeg er veldig fornøyd med Fjellreven-fleecejakka og en hjemmestrikket genser som jeg kjøpte tidligere i høst, og i går dukket endelig det russiske sjalet som jeg har lett etter lenge opp. Krysser fingrene for at det er like fint som jeg tror.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-19, 20:48   #157
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.113
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi har en liten bruktbutikk i nærheten, for barnetøy og dametøy, og den er akkurat passe stor til at det går fort og greit å se om de har noe som kan passe, og veldig ofte har de det. Og så kan jeg levere dit også. Veldig greit!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 09:29   #158
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

En av julegavene til 11-åringen, er 5 av bøkene vi ikke har i En pingles dagbok-serien. 170 kr på Finn og de ser helt nye ut.

Ikke Finn, men tanteskatten på straks 3 skal få Playdough-greier til jul etter våre unger. Lite og pent brukt. Til bursdagen i fjor fikk hun 15-åringens gamle dukkeseng, dukke og en haug med dukkeklær. Alt gjenbruk.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 09:34   #159
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.113
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg vil også gjerne slå et slag for "låne før du kjøper". Det er så lett å tenke at "å, brødbakemaskin, DET har jeg sikkert bruk for!", og så brukes den to ganger.

Lån av noen som har, og sjekk om det faktisk blir brukt!

(Det minner meg om at jeg må få betalt Palmen for den juicemaskinen jeg "lånte" av henne, og som ble brukt så mye at den ble værende... )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-19, 10:06   #160
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Låne er kjempelurt, og noe jeg minner mannen på regelmessig. "Kanskje du kan låne den bordsaga av far eller svigerfar?" Han elsker verktøy.

Ellers har jeg i det siste solgt eldstes snowboard, en gammel vedovn og noe materiale vi ikke fikk brukt til huset. Jeg lager en liste på telefonen over ting jeg har solgt, og det er skikkelig motiverende å se alle de små summene bli til pene beløp!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no