Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Lørdagskos

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-20, 18:35   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Lørdagskos

Dere som kjøper godteri og snacks, hor mye Og hva kjøper dere inn til en lørdagskveld?
Vi er to voksne, en tenåring, en tiåring og blir ikke enig om mengder.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:01   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lørdagskos

Helt hinsides mye, nesten så jeg ikke tør å skrive det.

Fire poser snacks (potetgull, ostepop, baconsnacks) og 200-500 gram sjokolade eller smågodt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:09   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagskos

Jeg og storesøster har hatt godtestopp hele året til nå. Så da kjøper jeg 1 potetgull, 1 pose med lakris og 1 pose med gummy bears. Til lillesøster og mannen. Av og til en melkerull i tillegg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:12   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagskos

Vi spiser nok tilsvarende 1 potetgullpose, 150 gram smågodt og 150 gram sjokolade på fire personer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:36   #5
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdagskos

Her spises det mye. Gjerne to potetgullposer, så har ungene enten smågodt eller poser med noe f.eks skittles eller maoam. Jeg foretrekker egentlig noe ost og oliven (og vin).

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:47   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagskos

Barna får eget godteri. Usikker på mengde. Tilsvarende 10-15 smågodtbiter kanskje. Varierer mellom sjokolade, smågodt, pez.
Gubben og jeg knekker et par poser potetgull i løpet av en helg, og de to eldste spiser gjerne litt av dem også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:53   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lørdagskos

Barna fikk en eske drops hver, lakrisstang og liten melkesjokolade. Lager popcorn til alle senere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 19:56   #8
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lørdagskos

På en helg er det ca 2 potetgullposer, en stor melkesjokolade og en pose nonstop. Eller tilsvarende.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 20:10   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lørdagskos

Ingenting, egentlig. Vi nekter ikke ungdommene å spise det de vil, men vi har aldri hatt det og det er ikke blitt etterlyst. På spørsmål om de kan få, så har de fått det de har bedt om de få gangene det har skjedd. Det er småting.

Vi har ungdommer som ikke tilbringer lørdagskvelden i stua med oss foran TV-en, det har de aldri likt. Den ene hater å se på TV i det hele tatt. Mannen kjøper seg en halvliter Pepsi Max og litt snop til seg selv, og han kjøper selvsagt også til meg dersom jeg ber ham (og ofte ellers også), selv om jeg helst ikke vil ha til vanlig.

Så det går lite snop her i huset. Jeg kan stappe inn en stor melkesjokolade på no time hvis jeg vil, så for meg er det best å ikke ha noe. De andre i huset er småspiste på snop. (Brus har vi heller aldri hatt, kun til bursdager...)


Sist redigert av Hyacinth : 18-04-20 kl 20:55.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 20:24   #10
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdagskos

Fast her er 1 melkerull, liten pose potetskruer til Storebror, Lillesøster får pringles og Bonus får popcorn.
Altså, 1 melkerull hver + snacks.
1/2 liter flaske brus til Storebror og Lillesøster, Bonus vil ha saft.

Er det kjæresten som handler, ramler det ofte med en eske smurf, eller en kjærlighet eller noe attåt.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 20:30   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lørdagskos

Stort sett nesten ingen ting. Jeg er sukkerfri og spiser heller ikke chips og den slags. Jentene er store og ønsker ikke lørdagsgodteri slik som før. Det hender dog selvfølgelig at de spiser noe godteri, men det kan da like gjerne være på en onsdag kveld fordi vi skal kose oss og se film sammen

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 20:32   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdagskos

20 kr i det de ønsker hver. Pluss felles brus.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 20:52   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagskos

Det varierer, i dag blir det popcorn på meg og mannen.
Poden har smurfedrops og Sørlandschip, mulig han har noe sjokolade også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 21:10   #14
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Lørdagskos

Stort sett ingenting. 14 åringen holder seg unna sukker og jeg ønsker å holde vekta. Vi lager heller mettende mat til lørdagskos.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 21:47   #15
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lørdagskos

Et spann blåbær og en pk bringebær og innimellom en liten kokosbolle per person

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 21:51   #16
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lørdagskos

Noen ganger mye, noen ganger lite. Det varierer veldig, noe som gjør at vi ofte har godteri som går ut på dato ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 21:54   #17
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagskos

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Helt hinsides mye, nesten så jeg ikke tør å skrive det.

Fire poser snacks (potetgull, ostepop, baconsnacks) og 200-500 gram sjokolade eller smågodt.

Jeg kan vel signere dette.

Det er jeg som kjøper og nå skal/må jeg slutte. Fordi jeg for skylden for at Enkelte (Strutse-mannen) blir for rund og god. Det er selvfølgelig min skyld at han spiser fordi jeg kjøper.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:01   #18
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Lørdagskos

Vin.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:03   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lørdagskos

Jenta på 6 får litt smågodt og chips. Mannen spiser chips, vi drikker som regel litt vin. Jeg sniker litt i smågodt og chips men kjøper sjeldent noe selv. Nå har jeg en sjokolade i kjøleskapet og har tatt et par biter av den.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:20   #20
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdagskos

En pose potetgull og 500 g godis. Omtrent. I dag en del mindre, noen ganger mer.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no