Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-20, 21:21   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Spørsmål

Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Samsungspørsmål: Jeg klarte endelig (i går) å stille inn Facebook slik at lenker der åpnes i appen jeg vil. Nå er det Messenger som er like vrang og jeg finner ikke ut hva jeg gjorde. Så hvordan tvinger jeg Messengerappen til å åpne f.x. i Chrome eller Firefox?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 21:43   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Jeg veit ikke, men kan du trykke og holde på linken, og så få opp åpningsalternativer?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 21:53   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Jeg vil tro at det er litt telefonavhengig, men på min iPhone kan jeg holde på tillegget, også må jeg scrolle litt før jeg finner valget "åpne i safari". Det samme kan jeg egentlig gjøre nor jeg har åpnet inne i Messenger også, da trykker jeg på firkanten med pil i nederst til høyre og får opp samme valgene. Men du bruker kanskje ikke eplefon, siden du vil ha chrome eller Firefox?

Og der ser jeg at du faktisk har uthevet at du snakker om Samsung ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 22:01   #4
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Trykk på profilbildet
Gå ned til Bilder og medier
Velg Åpne i standard nettleser

For å sette dette som standard valg.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 08:09   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan stoppe Messenger fra å åpne lenker i Messenger?

Takk for hjelp. Jeg fikk det til. Jeg prøvde først Mavericks forslag, men det ville ikke fungere. Rart. Ferskens metode funka. Og til Tallulah: Takk for latteren.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
samsung messenger

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no