Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 23:27   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

British Airways er jo klart best på pris til New York for tiden. Men transit på Heathrow er jo noe man forsåvidt kan være villig til å betale noen tusen for å unnslippe

Noen som har gjort denne turen i det siste? Reist til USA via Heathrow med BA? Blir baggasjen sjekket inn på OSL for hele reisen eller må man sjekke ut og inn igjen på Heathrow? Eneste trøst er vel at nå holder man seg på samme terminal.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 26-06-10 kl 23:38.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:31   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.170
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Bagasjen blir sjekket gjennom helt til NY. God tur!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:39   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Fantastisk

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:32   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Ja, hele veien. Men det er jo kliss umulig å rekke flighten videre. Ikke tro på BA når de sier det holder med én time. To - minimum!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 10:12   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Oj, det er kun 1 time 25 min mellom ... men lørdag kveld på Heathrow må vel være den tiden i uken det er aller minst trafikk og kortest kø? Det ville være fryktelig kjipt om vi ikke kommer oss fra Heathrow den kvelden ....

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 10:23   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: British Airways to New York, må man sjekke ut bagasje på Heathrow?

Problemet er ikke nødvendigvis køen, men at flyet aldri får landet på tiden på Heathrow. Det skal ikke mer enn et kvarter med sirkling til før man får trøbbel. Når du kommer til transit-køen må du vise frem billetten, og hvis de synes du er sent ute blir du stoppet allerede der. (Flaskehals #1) Hvis du kommer deg gjennom der er det bare å løpe som fy. Let deg frem til sikkerhetskøen som ser kortest ut. (Flaskehals #2) Jeg synes løpeturen er verre andre veien, for da må du ta det der "toget" for å komme til riktig sted. (Selv om det er terminal 5 du både lander og skal videre fra.)

Jeg har aldri reist med kveldsfly til USA da, så det kan godt være det er bedre tid da. Jeg hadde litt over en time nå sist, og da rakk jeg ikke flyet videre til USA, men måtte vente i fem timer på neste flight. Mannen min opplevde det samme både til og fra USA for noen måneder siden. Begge episodene skyldtes forsinket landing på Heathrow, og vi strandet på flaskehals #1.

Nå sist jeg var gjennom Heathrow og skulle videre til Oslo løp jeg som jeg hadde fanden i hælene, og en av medpassasjerene som skulle på samme fly som meg spurte om jeg ikke overdrev, vi hadde jo en halv time på oss. Jeg sa han måtte løpe for livet, og han hørte på meg. Vi kom oss ombord idet gaten ble lukket. Og han takket meg veldig for oppfordringen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no