Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hos sushilangeren

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 22:24   #21
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hos sushilangeren

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det damen ikke vet har hun ike vondt av.



Fortelle?

Jeg prövde aa finne et bilde paa nett, men det fant jeg ikke, saa jeg faar pröve aa beskrive det.

Ta to spisepinner. Fest dem överst med gummistrikk ganske stramt men ikke helt stramt. Skjaer av en vinkork i en ca. 2-3 mm. tykk "ring" og plasser denne mellom pinnene slik at de staar i spenn om du skjönner. Da holder de seg sammen og de eneste man maa gjöre er aa faa tatt sushibiten mellom og knepet sammen. Det er jo mye lettere. Skjönner?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:26   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hos sushilangeren

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.



Minner meg om ostediskdamen i Russland som holdt på å få dånedippen da jeg ba om 500 g ost. Om jeg skulle ha HELE osten?!

Og da jeg ba om et stort stykke Jarlsberg som jeg skulle rive og ha paa pizza og oppdaget etterpaa at det var delikatesseostpris paa den. Dyrere pizza har jeg aldri spist for aa si det saann. Men mammas hjemmelagde pizza maa ha Jarlsberg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no