Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 12:58   #401
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du må gå rett i fengsel!

Jeg må nok det.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:00   #402
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Er jeg helt håpløs når jeg ikke skjønner poenget med mer enn en pc eller en tv?
Mannen rører ikke pc`en, vi krangler aldri om hva vi skal se på tv og barna respekterer de grensene som blir satt..
Kaffemaskin har ikke engang falt meg inn, jeg er lidenskapelig forelsket i min moccamaster.

I denne tråden får jeg virkelig merke hvor gammeldags jeg er...

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:07   #403
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Vi har en tv i stuen, og en tv til storebror på 11 som han har på rommet. Kjøpte stasjonær pc først, og fikk en bærbar via jobben til eksen.
Moccamaster er jeg også forelsket i.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:28   #404
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Å, alle PC-ene våre (7 her også) er i hyppig og daglig og for en stor del nødvendig bruk. Bil har vi derimot ikke, heller ikke barnevogn (den ene vi hadde er nå i bruk hos en annen småbarnsfamilie i vennekretsen) så det går vel litt opp i opp.

Er vel nødvendig de vi og har. Og er bare linux stasjonæren og macen min som er av nyere dato.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:40   #405
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg har lite til overs for shop-till-you-drop-holdninger og -tendenser. Men det er lett å overse sine egne skap-skjeletter ... jeg har nok altfor mange sko, selv om sko ikke er en hobby.

Jeg følte på ingen måte at jeg kunne rettferdiggjøre (eller ønsket) å kjøpe ny vogn da vesla ble født i fjor sommer, Simo-vogna fra 2002 virker like fint nå som for 4-5 år siden (den har ikke blitt tyngre heller). Og stelleveske, vi har jo en gammel mørkeblå liggende et sted, men for tida brukes en gammel ryggsekk med universitetslogo på. Veldig fin da jeg bar vesla på magen tidligere, nå sitter hun på ryggen eller i vogn, og ryggsekken ligger under vogna eller holdes i hånda :håpløst tilfelle:.

Forbrukskulturen plager meg mer og mer selv om jeg helt klart er et barn av min tid. Det er bare de mest opplagte tingene som gjøres noe med, f.eks. dette med at vi ikke kjøper ny vogn når den gamle er like bra. Jeg prøver å forbedre meg på andre fronter også, og etterlyste (og fikk) tips til økologiske / fairtrade-klær her i en annen tråd.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: det er viktig å skille mellom behov og begjær hva ting angår.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:41   #406
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er jeg helt håpløs når jeg ikke skjønner poenget med mer enn en pc eller en tv?
Mannen rører ikke pc`en, vi krangler aldri om hva vi skal se på tv og barna respekterer de grensene som blir satt..
Kaffemaskin har ikke engang falt meg inn, jeg er lidenskapelig forelsket i min moccamaster.

I denne tråden får jeg virkelig merke hvor gammeldags jeg er...

Hvis man liker å se på noe annet enn partneren (eller ungene) på TV, så er det vel et poeng å ha flere TV-er, kanskje. Mannen min og jeg jobber mye på kveldstid, så vi "må" ha hver sin PC. (I alle fall hvis vi skal jobbe samtidig og ikke etter tur.) Den Mac-en vi har som backup/platesamling, kunne vi ganske sikkert ha klart oss uten.

Men til gjengjeld har vi til dags dato bare kjøpt én vogn, som vi har brukt gjennom hele vognperioden til den eldste og nå bruker på nytt til den yngste (en Simo, for de som lurte ), vi har ikke bil og ikke TV, så da setter jeg den ekstra datamaskinen på vognkontoen – og kaffemaskinen på bilkontoen i stedet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:45   #407
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg følte på ingen måte at jeg kunne rettferdiggjøre (eller ønsket) å kjøpe ny vogn da vesla ble født i fjor sommer, Simo-vogna fra 2002 virker like fint nå som for 4-5 år siden (den har ikke blitt tyngre heller). Og stelleveske, vi har jo en gammel mørkeblå liggende et sted, men for tida brukes en gammel ryggsekk med universitetslogo på.

Vi har en annen logo på ryggsekken, men ellers kan jeg visst bare signere alt sammen.

Nå kan det hende vi må sette igjen vogna i barnehagen når Blobben begynner der, og derfor anskaffe "ny" vogn, men da er det jo fint at ingen vil ha Simo- eller Emmaljunga-vogner brukt lenger, for da går det sikkert an for meg å få tak i en pent brukt en ganske billig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:46   #408
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har en annen logo på ryggsekken, men ellers kan jeg visst bare signere alt sammen.

Nå kan det hende vi må sette igjen vogna i barnehagen når Blobben begynner der, og derfor anskaffe "ny" vogn, men da er det jo fint at ingen vil ha Simo- eller Emmaljunga-vogner brukt lenger, for da går det sikkert an for meg å få tak i en pent brukt en ganske billig.

Du kan sikkert kjøpe vår 2002 Simo om et par mnd .

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:48   #409
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg glemte at vi har en paraplytrille også , som jeg kjøpte da vi skulle til syden for litt siden. Urk! Jeg eier visst to vogner!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:49   #410
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg glemte at vi har en paraplytrille også , som jeg kjøpte da vi skulle til syden for litt siden. Urk! Jeg eier visst to vogner!

Fy da.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 13:49   #411
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg glemte at vi har en paraplytrille også , som jeg kjøpte da vi skulle til syden for litt siden. Urk! Jeg eier visst to vogner!



__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:24   #412
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Som gammelt vognomanimedlem så tror jeg ikke jeg skal uttale meg i denne saken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:29   #413
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er jeg helt håpløs når jeg ikke skjønner poenget med mer enn en pc eller en tv?

Du er slett ikke håpløs fordi dere ikke har lyst på eller bruk for det selv, men du er kanskje litt håpløs hvis du ikke skjønner at andre kan synes det er et poeng å ha mer enn én?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 15:31   #414
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du er slett ikke håpløs fordi dere ikke har lyst på eller bruk for det selv, men du er kanskje litt håpløs hvis du ikke skjønner at andre kan synes det er et poeng å ha mer enn én?



En pc og en tv er lite i en familie med seks brukere av begge deler, fra småbarn til tenåringer til voksne. Jeg ser poenget med å ha flere, ja. Men hvis du er den eneste som bruker pc-en, og barna ennå er i barne-tv-alder, skjønner jeg jo godt at det holder med en tv og en pc.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 17:03   #415
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er nok en frafallen, for jeg triller en opel, og har ikke stelleveske som matcher den engang

Men jeg var vel egentlig aldri en av gjengen, bare en såkalt "hangaround", eller "meeloper" kalles det vel her inne? (tror vel ikke jeg klarte å skrive det riktig engang?)

Har ei heller kaffemaskin, eller to datamaskiner, spiser ikke rødbeter eller tartex, synes at arve er kult, så jeg klarer vel egentlig ikke helt å finne min plass her heller.

Akk ja.

Du som har så fin og ny vogn... langt i fra noen "opel"
Synes trillen din er super jeg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:03   #416
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Du som har så fin og ny vogn... langt i fra noen "opel"
Synes trillen din er super jeg.

Næsj, Teutonia er da er tungt dråg, men jeg liker den veldig godt altså, så jeg er egentlig veldig fornøyd

Men denne gangen bestilte jeg stelleveske etter hva jeg ville ha, og ikke hva som matchet vogna

Men som noen tidligere i diskusjonen nevnte, Missa og de andre (deg og antakelig) var jo den "riktige" vognomanigjengen, som turte å prøve noe nytt. Jeg var bare en meddilter som prøvde det andre hadde prøvd ut for meg

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 14:43   #417
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Sitat:

Vognmani i sin pureste form handler om å i første omgang innhente mest mulig informasjon om vognmarkedet og deretter nøye definere sitt vognbehov, samt rangere de ulike krav man måtte ha. Videre handler det om jakten på den best tenkelige konstruksjonen som dekker de behov man måtte ha, innenfor de budsjettkrav man setter. Design er underordnet fuksjon, men form følger ofte funksjonalitet.

Etter at man har ervervet sin ultimate doning vil en vognoman gjerne få dele sin ekspertise og unngå at andre begår bomkjøp innenfor sitt prissegment. Utenforstående vil gjerne oppleve denne misjoneringen som plagsom og støtende. Men for den vognomane blir det å spre budskapet om at man kan slippe å slepe på så mye som 10 kg ekstra en sentral del av å leve ut sin overbevisning.

Fordi innovasjon og nytekning ofte innebærer en fullstendig omrokkering på vedtatte designnormer vil ofte de nyskapende vognene fremstå som fremmede og truende for den gjevne lekmann. En vognoman vil derfor kunne ha behov for å både treffe likesinnede og for å vise omverdenen hvilken vognlegning den vognomane har. For en vognoman kan det være vel så viktig å vise for omverdenen at han/hun (ok, mest hun) har tatt en kalkulert risiko og våget å velge en vogn som representerer en radikal redesign av vognkonseptet fordi det gir et uttall av positive ringvikninger på familien, som å vise at den vognomane har penger eller sans for matchende tekstiler.

Dette var bare et utdrag av hovedoppgaven min: "Vognomani som pseudosykotisk tilstand i et sosioøkonomisk perspektiv" (Kif et al. 2007)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 16:20   #418
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Dette var bare et utdrag av hovedoppgaven min: "Vognomani som pseudosykotisk tilstand i et sosioøkonomisk perspektiv" (Kif et al. 2007)

Den kunne jeg gjerne ha lest

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 17:45   #419
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Den kunne jeg gjerne ha lest

Utarbeidet ved Institutt for vognrelaterte sinnslidelser under kyndig veiledning av Dr. Prof. Miss Norway.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 20:12   #420
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Utarbeidet ved Institutt for vognrelaterte sinnslidelser under kyndig veiledning av Dr. Prof. Miss Norway.

Der hadde jeg virkelig passet inn....
Hvordan får man innpass der?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no