Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-16, 12:31   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg synes det er HYSTERISK morsomt å legge denne på "motehjørnet", men here goes:

http://www.rusta.com/no/bh-p865601780101.aspx

På Rusta har de seamless-BH-er til 69,- spenn for en topakning, det er bare stretch og behagelig og selvfølgelig ikke noe særlig støtte, men for de av oss som ikke trenger det, og som ikke gidder å handle BH-er i butikker som mener at småpupper skal polstres til det ugjenkjennelige - så er de sykt behagelige.

Som å pakke seg inn i en silkesky!

(Ja, jeg har alltid ønsket å jobbe som tekstforfatter for Blinkkjøp-katalogen, jeg innrømmer det.)

Rusta, altså.



(Og så kan jeg bare nevne sånn helt på tampen at det er naturpupp som er trendy nutildags. "Bombshellsuperpushup"-BH-er er heeeelt ut. Hilsten hipstorama.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 12:35   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg har så veldig lyst til å ha slike pupper som kan pakkes inn i silkesky! Også rusta da!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 12:43   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

En kledelig turkisfarge som muligens, eller muligens ikke, fremhever øynene dine, og en deilig, småfrekk rosa sak som du kanskje til og med vil tillate synes under blondeblusen?

Blinkkjøp skulle bare visst hva de har gått glipp av!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 12:56   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Hoho!

Ingen lokal butikk i nærheten av mitt lokalmiljø, nei.


Forresten kjørte jeg naturpupp til jeg var trettifem, da begynte jeg med bh. Kanskje jeg bare skal vurdere å slutte igjen nå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:00   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Fine! For meg som har tenåringsjenter (ok, ene blir 12, så jeg drøyet den kanskje litt), er det kjempefint å få bra tips. Synes nesten det bare er spile-BH-er rundt om.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:07   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Takk for tips! De funker vel bra til yoga også, kanskje?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Synes nesten det bare er spile-BH-er rundt om.

Det har endret seg veldig de siste par åra. Som Mave er inne på, pushupen er ikke så hipp lenger.

Se bare er:
http://www.hm.com/no/products/ladies/lingerie/bra/soft
http://www.lindex.com/no/undertoey/b...tte/spileloes/
https://www.victoriassecret.com/bras...e-and-wireless

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:13   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Funker helt sikkert til yoga også. Altså, det er jo kunstsyntetiskgreier så det holder, men spesielt når jeg ammer er det jammen greit å ha litt billige, men behagelige BH-er å slite på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:22   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg har lyst på sånne.. men i realiteten burde jeg heller kjøpe meg en heisekran..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:23   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg kunne bruke sånne topper da jeg ammet, men nå kan jeg ikke det lenger. Da blir jeg helt flat - som en 8-års gutt, og det er jeg rett og slett ikke bekvem med. (Nå er jeg helt bekvem med spile-bh-er, da, så noe problem er det jo ikke. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:45   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kunne bruke sånne topper da jeg ammet, men nå kan jeg ikke det lenger. Da blir jeg helt flat - som en 8-års gutt, og det er jeg rett og slett ikke bekvem med. (Nå er jeg helt bekvem med spile-bh-er, da, så noe problem er det jo ikke. )

Så klart du KAN. Jeg blir også helt flat. Jeg kan allikevel. Du bare vil ikke. Helt greit, så klart, men det er noe annet enn å ikke kunne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:49   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så klart du KAN. Jeg blir også helt flat. Jeg kan allikevel. Du bare vil ikke. Helt greit, så klart, men det er noe annet enn å ikke kunne.

Jeg kan gå helt uten BH også, uten at det skaper praktiske problemer, men nei - jeg vil ikke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:52   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kan gå helt uten BH også, uten at det skaper praktiske problemer, men nei - jeg vil ikke.

My point exactly.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:53   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg både kan og vil gå helt uten bh nesten hver eneste dag. Befriende!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 13:56   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

En til som er flat melder seg. Jeg har ikke problemer med å være flat, men om jeg går uten bh/sportsbh vises brystvortene veldig, så jeg synes det er litt kleint.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:02   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg både kan og vil gå helt uten bh nesten hver eneste dag. Befriende!

Har ikke du silikoninnlegg, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:14   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Kan man ikke gå uten hvis man har silikon da?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:14   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg har kjøpt noen nesten helt identiske på Kappahl. Der hadde de bare kjedelig hvite og svarte, dog.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:16   #18
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Mave: Og det mener du er relevant fordi? Mener du jeg burde bruke bh da, selv om jeg har så små at jeg ikke trenger støtte? Er det bedre for deg om jeg sier jeg gjorde det før også og svaret mitt ville vært det samme uansett?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:22   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har kjøpt noen nesten helt identiske på Kappahl. Der hadde de bare kjedelig hvite og svarte, dog.

Til 69,- for to? :følermegsomenullaredgjenganger:

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Mave: Og det mener du er relevant fordi? Mener du jeg burde bruke bh da, selv om jeg har så små at jeg ikke trenger støtte? Er det bedre for deg om jeg sier jeg gjorde det før også og svaret mitt ville vært det samme uansett?

Hæ, nei, kjære vene, hvorfor så hissig? Du har skrevet om det her før, jeg husket det, og så vel ikke helt relevansen i at det går helt greit å være BH-løs når man har, eh, indre innlegg i det som var en "naturpupp er tingen, her er et tips!"-tråd. Er ikke selve poenget med silikonpupper av moderat størrelse at man strutter uten BH, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 14:31   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til andre småpupper som er lei av spilepushupgreier

Jeg fikk dessverre ikke med meg at du snakket om naturpupp, bare polstrede innleggsbher.
Og ja, det stemmer at jeg har nevnt det en gang, i en tråd som handlet om spørsmål relatert til akkurat det. Det er ikke noe jeg går og roper rundt om. Verken her eller andre steder.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no