Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor skal dere feire jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 21:19   #41
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal feire med sviger som bor 4 min kjøring unna.
Vi skal feire med de, svoger og muligens svigerfars mor og/eller far.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:20   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hallo??!!?! Har dere planlgt å feire ett annet sted enn hos meg i år?
Jeg har lissom planlagt dette selskapet i månedsvis allerede og forventer at folk stiller altså.
Merker meg at tåtti, nolo, Benzo, Minni og M&M har prioriteringene i orden.


Er da ikke skikkelig jul uten Knertenselskap.!

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:24   #43
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur til Knerten i år. Har gått i glipp av det i de siste to årene, så nå er det på tide.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:26   #44
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal flytte i desember, så satser på å feire hjemme neste år. Forhåpentligvis kan vi komme til svigermor på julaften siden det er "hennes" år. Da kan vi bare rusle hjem etterpå.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:26   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hallo??!!?! Har dere planlgt å feire ett annet sted enn hos meg i år?
Jeg har lissom planlagt dette selskapet i månedsvis allerede og forventer at folk stiller altså.
Merker meg at tåtti, nolo, Benzo, Minni og M&M har prioriteringene i orden.


Jeg ville nå ikke presse meg på, jeg ble plutselig angrepet av litt beskjedenhet, men hallo, det er jo totalt unødvendig, så jeg kommer selvsagt. Om jeg kommer med barn så forventer jeg at noen tar seg av dem, om jeg kommer alene forventer jeg stillhet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:27   #46
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Sammen med ungene, hos mine foreldre. Regner med søs, mannen og to små også kommer, og at lillebror, samboeren og lille nevø drar til sine foreldre. Selv om noen mener vi kan samles alle sammen der, blir det også veldig, veldig mange av oss...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:28   #47
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal være hjemme med bare oss selv og jeg gleder meg som en unge. Det blir nok familieselskap og sosiale begivenheter resten av jula, så det skal bli veldig veldig fint å bare være oss seks.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:30   #48
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal feire hjemme.

De siste årene har svigermor og svigerinne vært her. I år har de andre planer, og det kan se ut til at det blir bare oss. Jeg kan jo gjerne tenke meg å ha noen flere her, så jeg skal nå sjekke litt rundt.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:31   #49
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Eg skal jobbe, og resten av familien skal vere hjå svigers.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:33   #50
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Jeg venter også på invitasjon fra Knerten.

Alternativt får vi bli hjemme og ta oss av mamma og søster helt på egenhånd. Det er ikke så dumt det heller.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:34   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal selvsagt til Knerten og har to gærne kattunger som ganske sikkert vil til toppen av treet.

Alternativt får vi vel reise til moren min, de bor 5 min unna og har splitternytt gigahus.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:37   #52
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Hjemme som alltid. Mamma kommer garantert hit. Søster'n og familien har meldt om at de ønsker å feire jul hjemme hos oss, så mulig også de kommer - veldig hyggelig det altså.
Jeg er utrolig sær mht tradisjoner på julen, så jeg viker ikke fra min "borg" på julaften.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:40   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vet ikke. Ungene skal til pappaen sin, og jeg tror ikke jeg gidder å dra til mine foreldre og sitte der og trykke i flere dager.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:48   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi foretrekker jul hjemme hos oss hvis vi ikke kan dra til Knerten, men inviterer da noen hit.

I år har mamma befalt at vi skal til henne. Hun bor i et lite rekkehus og vil at vi med 2 barn og broren min med samboer og 3-4 barn skal sove der fra lille julaften til 1. juledag. Jeg er jammen ikke sikker på om jeg er klar for det. Hun bor 15 minutters kjøring unna, så jeg lurer på om vi sover hjemme.

Svigermor er problemet i år samt min onkel, så de kan godt sendes til Knerten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:53   #55
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal feire jul i vårt nye hjem.
Svigers kommer kanskje, men det er ikke endelig bestemt. Det er litt tidlig for dem å bestemme seg for det enda.
Men vi skal kooooose oss uansett. Og vi gleder oss stort!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:53   #56
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Om jul hos Knerten skulle skjære seg så skal vi være sammen med min mor og samboeren og broren min med familie hjemme hos oss selv.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 21:54   #57
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Jeg antar at vi skal være hjemme på jualften. Regner med at min mor kommer og kanskje svigers.

Eventuelt hadde det nok vært veldig koselig med et julebesøk hos Knerten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 22:21   #58
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

........................... (Eller hos Knerten. )

Faktisk så blir det vel fullt hus her i år. M og samboer kommer, min ex kommer, hans nevø er singel igjen og kommer kanskje. Foreldrene mine kommer, tror jeg.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 22:36   #59
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Jeg hadde tenkt å dra til Knerten. Hun er så flink å finne noe for enhver smak!

Om det går i vasken, har jeg lyst til å være hjemme. Det er så sytalaust, ikke minst ifht. Knøtteliten som er så liten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 22:39   #60
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vi skal feire alene, for tredje år på rad, og jeg gleder meg. Det har vært utrolig fine opplevelser - stille og rolig med masse tid til å bruke på oppakking og ikke minst å glede seg over det som er i pakkene. Jeg ser ikke fram til det kaoset med folk og pakker jeg vet venter oss når vi flytter tilbake til Norge, og jeg skulle ønske jeg klarte å snike oss unna det. Men jeg tviler.

Spesielt julen med svigers gruer jeg meg til. Der er vi etter hvert blitt ekstremt mange som feirer sammen, og jeg gruer meg som en hund om det ikke snart blir en oppdeling. Vi snakker om oss fire, svigers, en svigerinne med mann og to unger, en tante, en onkel og tre søskenbarn, to av dem med mann og to barn hver. 21 mennesker som skal spise og åpne gaver sammen. Helvete på jord. Hos min mor er vi "bare" 17 stk, og der er det også litt mer struktur på gaveåpning (men da bruker vi jo tilsvarende uendelig lang tid på den greia. ).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no