Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 11:44   #161
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg syns du er en hykler SSS, men meg om det.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:45   #162
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns du er en hykler SSS, men meg om det.

hadde ikke regnet med noe annet fra deg heller.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:46   #163
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

SSS, nå må du holde opp med den misunnelsen. Du kan gå inn på noen tidligere tråder og se gjennomsnittsinntekt her inne hvis du er så opptatt av det.

Møkkatrist at voksne mødre skal gjøre dette? Hva da? Den eneste som syter her, er du???

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:47   #164
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

der var nipplen jo

Jepp.

Jeg skulle til å skrive en kommentar til deg på NM, men den tråden ble jo stengt.


Jeg føler for å rette opp dette med City Jeten.

Du fikk mye pepper for måten du ordla deg på. Ikke FORDI du kjøpte en City Jet.
På SM anbefalte jeg og flere Bugaboo når noen spurte, da kom du innom og slang dritt om vognen.
Selvfølgelig får du høre det da. Spesiellt når City Jeten så ut som en kopi, og du syntes buggisen var helt grusom.

Jeg tror man skal passe litt på hvilket "tonefall" man skriver i.
Prøve å skrive saklig er ofte lurt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:50   #165
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

ja for jeg er jo eneste som kom hit å skreiv .

så når det ikke er missunnelse hva er det da? toveis kommunikasjon hadde hjulpet litt det også! uten at folk bare skal skrive nedlatende ting.

kan ingen skrive gennerelt rett ut hva som er feil/ille/galt?

uten å ha knegg smileys og andre krasse setninger?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:52   #166
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.


Det jeg har reagert på mange ganger er det at det blir sagt "har du råd har du lov".
Det bør ikke være sånn. Skal vi ha noe som helst håp for framtida bør ikke vi som har råd ha lov til å bruke penger på alt mulig dilldall. Jeg synes akkurat det er forferdelig vanskelig å leve etter og derfor prøver jeg å unngå steder hvor jeg ville blitt enda mer fristet til å bruke penger på ting jeg ikke trenger.

Vogn er en ting og ikke den eneste. Å handle 50 bæredingser eller å handle alt for mye klær av mani er ikke noe bedre.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis du leser hele tråden så ser du et par innlegg om forbrukskultur. I vesten i dag kjøper, og dermed kaster, vi enormt mye mer enn det vi trenger. Det fører til store søppelberg, noe som ikke er spesielt bra for miljøet. For femti år siden kastet vi 25 kg søppel i året, nå kaster vi samme mengde i måneden.
I tillegg så sender det ut signaler om at vi bryr oss bare om oss selv og vårt, når man faktisk kunne greid seg meg enormt mye mindre, og heller gitt pengene til en god sak. For eksempel.

Fullstendig enig. Slik bruk og kast-mentalitet provoserer meg enormt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:53   #167
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jepp.

Jeg skulle til å skrive en kommentar til deg på NM, men den tråden ble jo stengt.


Jeg føler for å rette opp dette med City Jeten.

Du fikk mye pepper for måten du ordla deg på. Ikke FORDI du kjøpte en City Jet.
På SM anbefalte jeg og flere Bugaboo når noen spurte, da kom du innom og slang dritt om vognen.
Selvfølgelig får du høre det da. Spesiellt når City Jeten så ut som en kopi, og du syntes buggisen var helt grusom.

Jeg tror man skal passe litt på hvilket "tonefall" man skriver i.
Prøve å skrive saklig er ofte lurt.

jeg vet, jeg skriver skikkelig drittdårlig også, bakvender setninger å, har litt sånn dysleksi. jeg ordlegger meg mye feil. men sant det du skriver.

jeg kan fort også lese feil på andres setninger. så derfor blir jeg mye missforstått.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:54   #168
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

jeg koser så min lille snupp at det går ikke ann å kose mere!

Vet du, jeg koser meg med min lille tuppe jeg også. Men jeg skjønner ikke på hvilken måte det henger sammen med hvilken vogn og tilbehør jeg har.

Jeg er i dag sjeleglad for at jeg valgte en vogn som var trendy for ett og et halvt år siden (og ikke hørte på mamma som mente at en barnevogn måtte ha fire hjul). En Quinny som i dag nok ses på som tung og kjip. Men den er lett å trille og det er himmelen for mitt dårlige gravidbekken. Jeg har til og med en BOB koppholder, og den lovpriser jeg fordi jeg slipper å rote i veska etter ting til stadighet.

Om folk har en trendvogn eller en traust Simo er meg helt likegyldig. Folk må gjerne ha både 2 og 3 vogner uten at jeg bryr meg. Det er når man begynner å ta av på tilbehørsfronten og at alt på død og liv på matche at jeg setter spørsmålstegn. For hvor nødvendig er det? Hobby eller ei. Man kan argumentere alt man vil med at det er lettsolgt og dermed miljøbesparende, men i virkeligheten bidrar man til at det blir et økt forbruk og større produksjon - selv med bruktsalg. Før solgte man barneutstyr fordi man var ferdig med det. Nå selger man fordi man har lyst på noe nytt. På denne måten er det mange flere stellevesker (eller vogner eller klær fx) i omløp per barn enn det var før (jada, før blir et veldig vagt begrep her).

At du måtte gi bort klær før er ingen god argumentasjon for å kjøpe 'design'. Miljøaspektet handler tross alt ikke om hva vi får igjen for det vi bruker i kroner og øre, men fx at andre kan ha nytte av det vi ikke lenger trenger.

Når det er sagt, så har jeg fx mer bæretøy enn jeg har barn, og man kan undre seg over om jeg trenger det. Sikkert ikke. Og gjenbruk på dette området er med på å øke forbruket det også. Vi har nok alle våre skjeletter i skapet

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:54   #169
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Har aldri vært innom vognforumet på NM som jeg alltid har syntes har sett ut som det mest uinteressante undeforumet der, men dette ble jo riktig morsomt. Misunnelig er nettopp det jeg er.

Forøvrig antar jeg det som om det er flere enn meg som ikke føler seg hjemme i denne generaliseringen fra SSS:

Sitat:

at dere som kvinner ikke fortstår at det er meget morro med stellevesker er for meg forundelig! vi jenter elsker jo slikt!?! eller?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:57   #170
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

så når det ikke er missunnelse hva er det da? toveis kommunikasjon hadde hjulpet litt det også! uten at folk bare skal skrive nedlatende ting.

Mener du at det er min misunnelse som gjør at jeg reagerer på miljøfiendtlighet? Hva er det jeg skulle vært misunnelig for?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 11:59   #171
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Har aldri vært innom vognforumet på NM som jeg alltid har syntes har sett ut som det mest uinteressante undeforumet der, men dette ble jo riktig morsomt. Misunnelig er nettopp det jeg er.

Forøvrig antar jeg det som om det er flere enn meg som ikke føler seg hjemme i denne generaliseringen fra SSS:

det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær?

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:00   #172
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Mener du at det er min misunnelse som gjør at jeg reagerer på miljøfiendtlighet? Hva er det jeg skulle vært misunnelig for?

kansje det ikke er missunnelse her, men på NM er det noe slikt ja.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:02   #173
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

dette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden!

akurat som NM i begynnelsen, samme følse... at man har tråkket over en grense og alle skal "ta deg".

som et territorium liksom

vel slapp av, jeg skal ikke bli her inne.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:03   #174
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

føler at hver gang det er noe slik så begynner noen å skrive om miljøet? ligger det ærlighet bak spørsmålet eller skjuler det seg missunnelse? jeg tro for noen gjelder det siste men de skyller på det første.

Misunnelse? Neppe, jeg har mer enn god nok råd til å kjøpe omtrent alt jeg har lyst på av barneutstyr. Men jeg gjør det ikke, fordi jeg for det første ikke har bruk for det, for det andre ikke har lyst til det og for det tredje ikke har miljøsamvittighet til det.

Greit nok at man kjøper seg vognen man vil ha være seg Bugaboo eller Simo, men å bytte vogn hvert kvartal fordi den plutselig ikke var bra nok det blir rimelig sløsete og miljøfiendtlig. Da har jeg mye mer respekt for de som triller rundt med en Brio fra 1999, som sannsynligvis er blitt brukt til mange barn og som sikkert vil bli brukt til flere barn etterpå også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins

Sist redigert av Adrienne : 25-06-07 kl 12:22.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:03   #175
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det var ment som et eksempel! så ingen her inne er hverken intresert i vesker , sminke eller klær?

Jeg er ikke spesielt interessert i vesker eller sminke, nei. Siden du synes det er rart at noen her inne er kritiske til det forbruksmønsteret du representerer og forklarer det med at "vi jenter" og "dere kvinner" liker jo slikt, så er det vel på sin plass å påpeke at generaliseringen din ikke holder.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:09   #176
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

tror faktisk det er bedre for miljøet det vi gjør. vi kjøper ting som lett går videre til ny eier.

Nå finnes det ulike typer kjøpere - det er garantert et marked for solide, aldrende Brio- og Simo-vogner også, bare i en litt annen krets enn "vognmafiaen".

Jeg begynner å synes det er ganske så moro med vogndiskusjoner, faktisk. Det er spennende å gruble over hva folk tenker om meg når vi kommer humpende.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:12   #177
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

dette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden!

akurat som NM i begynnelsen, samme følse... at man har tråkket over en grense og alle skal "ta deg".

som et territorium liksom

vel slapp av, jeg skal ikke bli her inne.

Det henger vel litt sammen med hvordan man oppfører seg når man kommer inn på et nytt forum også. Når det første man gjør er å kaste seg inn i en het diskusjon er det ikke til å unngå at folk får et ensidig bilde av en.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:13   #178
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå finnes det ulike typer kjøpere - det er garantert et marked for solide, aldrende Brio- og Simo-vogner også, bare i en litt annen krets enn "vognmafiaen".

Nemlig. Mamma skulle kjøpe en billig vogn til å ha når vi er på besøk hjemme. Hun slet skikkelig, for alle vognene i området ble solgt før hun rakk å løfte opp telefonen og slå nummeret. Hun ringte på en del vogner av det billige sorten, og det tok en stund før hun endelig fikk tak i en fin og god en til den nette sum av 350 kroner, et røverkjøp.

Jeg solgte min 2003 modell Hartan for en liten stund siden, den var også lett å selge (til min søster) til tross for at noen her inne synes at Hartan er urstygg. Og når min søster er ferdig med den tror jeg ikke hun får store problemer med å selge den videre. Det varmer hjertet mitt å tenke på at fiiine vognen min skal bli brukt av flere barn og glede flere foreldre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:19   #179
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

dette er faktisk ganske morsomt å, å komme inn her var som å gå inn til fienden!

akurat som NM i begynnelsen, samme følse... at man har tråkket over en grense og alle skal "ta deg".

som et territorium liksom

vel slapp av, jeg skal ikke bli her inne.

Tja, folk er vel strengt tatt ikke ute etter å ta deg. De prøver å tilbakevise påstandene dine, og det er noe litt annet. Jeg kan foreløpig ikke se at noen har brukt noe annet enn saklige argumenter i denne tråden.

Jeg har lest artikkelen og flirte faktisk ganske godt. Ikke minst fordi den er så langt unna min hverdag som overhodet mulig. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg at noen kan finne på å se ned på meg fordi vognen jeg kjører ikke er kul nok, evt. at jeg har ”feil” stelleveske. Jaja, dem om det tenker jeg. Og det har ingenting med misunnelse å gjøre, for jeg hadde sikkert hatt råd til å bruke de pengene på babyutstyr hvis det hadde vært viktig for meg. Noe det ikke er.

For øvrig må jeg si meg enig i miljøaspektet som er uttrykt av flere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 12:31   #180
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Nå er jeg mer enn noensinne ufattelig stolt av vår grønne Brio-vogn fra 1999 uten luftputehjul (som ble påpekt heftig når vi trillet S i den, av andre på helsestasjonen).

Å være opptatt av utstyr er en ting, men å dra det så langt som dette fremstår som det reneste hysteri og får meg til å flire i skjegget både titt og ofte.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no