Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Å la ett av barna feire jul borte

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 08:21   #61
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å la ett av barna feire jul borte

Hadde vært fullstendig uaktuelt hos oss. Vi feirer aldri jul hjemme, og vi har feiret med veldig mange forskjellige personer (jeg har en stoooor familie til tross for at jeg er enebarn :-) ), men vi i kjernefamilien skal være sammen. Det er en selvfølge for meg og det håper og tror jeg vil være en selvfølge for barna mine også. Resten av året må de gjerne reise både hit og dit, men julaften vil jeg se ansiktene deres når de pakker opp gavene...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:18   #62
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Å la ett av barna feire jul borte

Vet du hvorfor han ahr så lyst til å feire med dem da? Var det noe som ble dumt/ikke som forventet ifjor? For mye oppmerksomhet på de små ifht han? Eller der det rett og slett at han trives med besteforeldre, onkel og Tante og derfor vi det? For meg virker det som de spør for å "hjelpe" dere iom at du jobber, men de skulle likevel avklart først.

Jeg ville synes det var veldig sårt om mitt barn ønsket å feire julaften borte, likevel tror jeg at med et såpass stort barn vill jeg latt ham velge selv.

Skal de være lenge på hytta da? er det et alternativ for ham å dra opp 1 juledag??
*liker å få i pose og sekk*

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no