Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 21:47   #201
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

IOA: Wow, så flink du er! Hvordan får du det til? Når gjør du det? Når barna er lagt?

Hehe, tar en ting av gangen, og gjør det når barna er lagt. Har timeren på mobilen, og jobber i et kvarter av gangen. Og takk for skryt, jeg føler meg veldig flink akkurat nå.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 21:49   #202
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har vasket kjøleskap og aviset fryseboksen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 21:57   #203
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har vasket kjøleskap og aviset fryseboksen.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 22:06   #204
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Hehe, tar en ting av gangen, og gjør det når barna er lagt. Har timeren på mobilen, og jobber i et kvarter av gangen. Og takk for skryt, jeg føler meg veldig flink akkurat nå.

Det var et godt tips, tror det er slik jeg må jobbe også. Har liksom ikke samvittighet til å rydde mens barna er våkne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 23:09   #205
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Ikke samvittighet til å rydde mens barna er våkne? Det er det merkeligste jeg har hørt. Hva gjør du mens barna er våkne, da? Like greit å rydde som det meste annet, synes nå jeg.

(Jeg er heldig og har ei som synes det er stas å få hjelpe til med rydding og vasking, så alt sånt foregår mens ungene er tilstede. Å skulle rydde når ungene sover, det synes jeg er bortkastet alene-tid. )

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 15:00   #206
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

* gutta sitt rom, dvs leker
* klesskapet på gutta sitt rom. Det meste er lager og rot.
* handle kasser som kan stå på toppen av skapene på gutta sitt rom
* innerste skapet på stua
* skapet på mitt rom
* boden inne
* boden ute, men da må det være litt varme altså. Burde bli kvitt det jeg ikke skal ha der.
* rydde i papirer
* legge ut ting for salg, evt gi bort

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:20   #207
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Har ryddet i lillesøster sitt klesskap. Hun hadde jammen vokst ut av nesten alt som var der, men nå er det plass til julegavene samt det vi var ute og handlet på lørdag.

En haug med utslitte/utvaskede strømper, strømpebukser og undertøy ble kastet, og resten er tatt bilde av og lagt ut for salg.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:55   #208
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg fikk endelig ånden over meg og tid til overs, så nå har jeg fått ryddet kontoret vårt slik at det kan brukes til både kontor og soverom. Yes! Bokhylle montert, skrot kastet, bøker flyttet og senga kan endelig bli brukt til det den var tenkt til. Ikke som lagringsplass.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 19:59   #209
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hay, kaprifol! Så flott! Jeg har fått tid til mye mindre enn jeg trodde jeg skulle, men i morgen skal høyskapet på kjøkkenet til pers.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:00   #210
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?


Jeg har rydda i timesvis idag, og det synes f*** meg nesten ikke.
Men noen ganger må man jo ta tak i de stedene som ikke synes best, ikke sant? :trøster meg selv:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:02   #211
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

I dag har vi ryddet masse, vi har flyttet soverom ned til sokkelen, og vi har kastet utrolig mye tullball som har hopet seg opp. Og enda er det masse igjen. Men det er en god start.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:46   #212
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:49   #213
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ikke samvittighet til å rydde mens barna er våkne? Det er det merkeligste jeg har hørt. Hva gjør du mens barna er våkne, da? Like greit å rydde som det meste annet, synes nå jeg.

(Jeg er heldig og har ei som synes det er stas å få hjelpe til med rydding og vasking, så alt sånt foregår mens ungene er tilstede. Å skulle rydde når ungene sover, det synes jeg er bortkastet alene-tid. )

Når de er våkne så leker vi endel sammen. Eldste er ofte med venninner eller alene, men yngste vil svært gjerne ha meg med.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 21:51   #214
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vi har vært på håndballturnering i hele dag, i går ble det kino. Men, jeg har fått begynt å rydde i datating, gitt bort noe og fått ryddet litt i skapene på badet. Vi er i gang.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 22:17   #215
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen

6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3
27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken
30. Strikkekurven og strikkepinnene

Vi var borte i helga, men jeg putta ungene i badekaret, og fikk ryddet skapet til eldstemann. For meg er det mest effektivt å ta de store opprydningene når ungene ikke ser det, ellers får jeg ikke kastet eller pakket vekk ting fordi de bare vil ha dem.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 22:19   #216
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Vi var borte i helga, men jeg putta ungene i badekaret, og fikk ryddet skapet til eldstemann. For meg er det mest effektivt å ta de store opprydningene når ungene ikke ser det, ellers får jeg ikke kastet eller pakket vekk ting fordi de bare vil ha dem.

Jeg rydder ofte eldste sine ting når hun er hos pappaen. Hun savner ikke småbitene eller papiret som kastes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 14:26   #217
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vaska rundt soverommet idag, veldig godt å få det gjort Har også rydda og organisert i diverse skuffer idag, tror alltid jeg er så flink til å kaste etterhvert men finner alltids noe rot og skrot å kvitte meg med.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 14:41   #218
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg har ryddet kjøkkenskap og kan avsløre at jeg er veldig glad i å kjøpe solsikkekjerner og griljermel (nei, ikke geriljamedlemmer, iPad). Jeg hadde både svensk, norsk, japansk, amerikansk og thailandsk griljermel, og 7 poser og bokser med solsikkekjerner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 17:15   #219
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hva bruker man grilejmel til da?

Jeg har mistet litt piffen kjenner jeg. Frem til nå har jeg tatt ting for er gjort på en kveld/formiddag. Nå gjenstår det en del ting som tar dager...

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 18:00   #220
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Man har det utenpå f.eks fiskeblokker når man lager fiskepinner.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no