Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan noen oversette dette til norsk for meg? (Engelsk)

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-07, 13:57   #1
Groover
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 5
Groover har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan noen oversette dette til norsk for meg? (Engelsk)

Kan noen oversette dette til norsk for meg?

I have just found this article on your website and would like to ask for your permission to publish it in an electronic newsletter. The article would be reproduced unaltered, but a small word list would be added.
This is of course only a request, but I would be very glad if you went along with it.

På forhand takk

Groover

Groover er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 13:58   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan noen oversette dette til norsk for meg?

Jeg har akkurat funnet denne artikkelen på websiden din og vil gjerne be om din tillatelse til å publisere den i et elektronisk nyhetsbrev. Artikkelen vil bli reprodusert uendret, men en liten ordliste vil bli lagt til.
Dette er selvsagt bare en forespørsel, men jeg ville bli veldig glad hvis du sa ja.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 14:07   #3
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen oversette dette til norsk for meg?

Jeg ville kanskje valgt "gjengitt" i stedet for "reprodusert". Ellers ser det jo bra ut.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 22:20   #4
Groover
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 5
Groover har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Kan noen oversette dette til norsk for meg?

Tusen takk for hjelpen!

Groover

Groover er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no