Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

TV2 - fattige barn i Norge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-13, 10:41   #41
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Men hvis man ikke har en arbeidsgiver som ønsker å tilrettelegge, eller som ikke har mulighet til å tilrettelegge innenfor regelverket, så kan man ikke ha den arbeidsgiveren lenger.

Min erfaring er: har man en arbeidstaker man er særdeles godt fornøyd med, og man ikke ønsker å miste, så gjør man mye for å beholde den.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:41   #42
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På meg virker det som du fortsatt ikke tror noen må si opp jobben sin.

Nei, jeg klarer ikke helt å se det enda.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:42   #43
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På meg virker det som du fortsatt ikke tror noen må si opp jobben sin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:43   #44
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Hva skal de gjøre da, om jobben ikke kan tilrettelegges, man har ikke nettverk som kan være der med ungene 5 dager i uka / 24 timer i døgnet. Vente til man får sparken for skoft?

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:43   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nei, jeg klarer ikke helt å se det enda.

Så f.eks. skiftarbeidere uten nettverk og arbeidsgiver som er villig til å endre stillingen din tror du ikke finnes? Neivel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:43   #46
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hva mener du med det?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:43   #47
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så f.eks. skiftarbeidere uten nettverk og arbeidsgiver som er villig til å endre stillingen din tror du ikke finnes? Neivel.

Jeg hører at dere sier det, men klarer ikke å sette meg inn i det, da de arbeidsgiverne som jeg har vært borti har vært villig til å tilpasse.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:44   #48
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Min erfaring er: har man en arbeidstaker man er særdeles godt fornøyd med, og man ikke ønsker å miste, så gjør man mye for å beholde den.

Du aner jo ingenting om hva slags jobb hun i artikkelen har hatt. Det er for eksempel ikke alle arbeidsgivere som har mulighet til å tilrettelegge på en måte som er forsvarlig for driften.

Jeg skjønner ikke at du syns dette er en grei diskusjon. Kan du virkelig ikke se for deg ugreie arbeidsforhold og ugreie arbeidsgivere? I så fall har du vært ekstremt heldig i arbeidslivet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:44   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg hører at dere sier det, men klarer ikke å sette meg inn i det, da de arbeidsgiverne som jeg har vært borti har vært villig til å tilpasse.

Så da tror du andre lyver om sine erfaringer?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:46   #50
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så da tror du andre lyver om sine erfaringer?

Nei, jeg er bare overrasket over at jeg ikke har oppdaget den siden av arbeidslivet i Norge.
Eller ikke overrasket, men jeg synes det er rart at ingen jeg kjenner har måttet si opp stillingen sin. Mens det er mange som har fått tilpasset arbeidstidene for å klare å gjøre en jobb.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:48   #51
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Korreksjon: En tidligere kollega sa opp jobben sin på 60-tallet da hun fikk barn, men jeg trodde at det ikke var slik nå.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:50   #52
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Det er slik nå. For mange.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:50   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Jeg har for eksempel jobbet i butikk og kan lett se for meg at en liten butikk med bare et par ansatte vil slite om den ene ansatte aldri kan jobbe lenger enn til fire når åpningstiden er til åtte. Det trenger ikke å handle om uvilje hos arbeidsgiver eller at man gjør en dårlig jobb, men rett og slett at det ikke er mulig å tilby arbeidstider innenfor barnehagens åpningstid og samtidig ha en bærekraftig drift av butikken.

Jeg kjenner heller ingen som er fattige fordi de ikke kan jobbe, men jeg betviler jo ikke at det går an å komme i den situasjonen likevel. Herlighet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 10:51   #54
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Da er du heldig, jeg vet om en som ikke hadde andre valg og som desperat søker og går rundt til potensielle arbeidsgivere nå i håp om å få seg noe å gjøre.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 11:02   #55
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Til dette vil jeg gjerne få kommentere at det finnes de som er aleneforeldre og som de facto jobber i Nordsjøen.

Det er det, men for å få til det, så kreves det enten at den andre foreldren fungerer og da har barna mens men er på jobb, eller at man har et nettverk som kan stille opp, eller at barna er så store at de takler to uker alene hjemme.

Mannen min jobber i Nordsjøen, og skulle vi ha gått fra hverandre, så hadde samarbeidet med meg vært avgjørende for om han skulle fortsatt der. Om ikke måtte ha ha sagt opp.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har til nå ikke forstått hvorfor noen må si opp jobben sin.
Jeg har blitt forklart at ikke alle har noen valg.

Er ikke det forklaring god nok da? Forskjellige situasjoner, forskjellige arbeidsgivere og forskjellige utfall av saker?

Jeg måtte si opp min jobb for noen år siden. Jeg hadde en kontorstilling og jobbet utelukkende dagtid, noe vi var avhengige av pga at jeg var alene med små barn i perioder.

Så bestemte firmaet at denne stillingen skulle bort, og jeg måtte begynne å jobbe i butikk igjen, med skiftarbeid som alle andre.

Dette var på det tidspunktet noe som ikke fungerte for oss som familie. jeg forsøkte å få tilpasset arbeidstiden min. Jeg foreslo at jeg kunne gå dagtid de ukene han var borte, og ta igjen en del kvelder når han var hjemme, men nei... de var ikke villige til å møte meg der.

Det var heller ikke noe alternativ for oss å ha barnevakt/dagmamma disse ukene, så da var valget veldig enkelt i grunn.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Min erfaring er: har man en arbeidstaker man er særdeles godt fornøyd med, og man ikke ønsker å miste, så gjør man mye for å beholde den.

Ja, muligens i høyere stillinger hvor den ansatte kanskje er unik, men i jobber hvor man "bare er en ansatt", så driter arbeidsgiver i om den ansatte sier opp. De kan velge og vrake blant mange andre som ønsker den jobben.

Man er dessverre ikke unik i alle stillinger.


Jeg kjenner jeg blir litt matt av påstandene i denne tråden jeg. Selv om man selv er i en jobb hvor alt kan legges til rette, og man vet at man selv aldri ville måtte si opp, uansett situasjon, så må man kunne innse og aksepterer at ikke alle er på det stedet i livet. Det er mange som må ta valg som ikke alle andre ville valgt. Det betyr ikke at det valget er et galt valg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 11:07   #56
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.607
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg hører at dere sier det, men klarer ikke å sette meg inn i det, da de arbeidsgiverne som jeg har vært borti har vært villig til å tilpasse.

En butikkansatt vil slite med å få tilpassningen fordi arbeidsgiver ikke kan/vil finne opp en ren dagstilling.

En kokk eller servitør vil slite fordi arbeidsgiver ikke kan/vil ha ham på jobb på dagtid når restauranten ikke åpner før 15.

En omsorgsarbeider vil slite fordi det å gå over til rene dagvakter, innebærer at noen andre må si seg villige til å jobbe bare kveldsvakter og ingen arbeidsgiver kan tvinge frem det.

En nordsjøarbeider vil slite fordi det ikke finnes noen som kan ta vare på barnet mens hun er på jobb, og det finnes ikke barnehager på platformene.

Sånn kunne man fortsatt i det uendelige. Det blir vannvittig naivt å ikke se de dette, og rent provoserende å ikke ville se det. Innen alle yrker der noen jobber rene dagskift mens andre jobber turnus, er det en voldsom rift om de stillingene. Aleneforsørgere sees på som mer ustabile arbeidstakere enn foreldre i parforhold, noe som ikke er så rart. Min bedrift må ta konsekvensene av alle sykt-barn-dagene sønnen min trenger. Bedriften til naboen, som er samboer med faren til ungen sin, må bare ta konsekvensene av halvparten av dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 11:07   #57
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Jeg skal love deg at jeg som leder mange ganger har ønsket å tilrettelegge. Men på et sykehus med døgndrift så er det virkelig en utfordring. Du vil ikke tro hvor mange som ønsker/ mener de har krav på å komme senere/ slippe nattevakter/ slippe helg/ maks én kveld pr uke osv. Jeg har sagt nei flere ganger. Det er slettes ikke uvanlig.

Ellers enig med Tallulah.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 11:16   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Jeg har opplevd å føle meg tvunget til å si opp en stilling etter flere år i jobben, pga. endring i mannens arbeidstider. Det var da vi fikk barn og mannen plutselig måtte jobbe kveldsskift annenhver uke og på lørdager, og jeg bare kunne jobbe på dagtid. Det sier seg selv at det ikke går i en butikk som har åpent på kveldstid og lørdager, og jeg sa heller opp enn å kreve tilrettelegging, noe som var vanskelig for sjefen. Så det å få barn kan absolutt være en utfordring med tanke på arbeidstider. Jeg fikk jo ny jobb etter hvert, men ja, sånt skjer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 12:07   #59
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Så fint for deg Annemede at du har vært vesentlig heldigere med dine arbeidsgivere enn de fleste som har jobbet som ufaglærte i lavtlønnsyrker og møtt på utfordringer på enten det ene eller andre planet. Som har møtt minimalt med forståelse for sin situasjon og sine utfordringer, og som til slutt ikke har sett andre løsninger enn å si opp. Du fremstår som så ufattelig ignorant i denne tråden at jeg har vanskelig for å ta deg seriøst.

Jeg har jobbet som ufaglært, og jeg har jobbet som faglært. Likheten var at alle stedene ønsket de å tilrettelegge for å "utnytte" arbeidstakerne sine mest og best mulig.

At man enkelte steder ble behandlet som dritt, og at loven ble brutt på ulike måter umuliggjorde ikke å gjøre tilpasninger for at arbeidskapasiteten skulle utnyttes mest mulig for å slippe å lære opp nye.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 12:44   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.485
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 - fattige barn i Norge

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har jobbet som ufaglært, og jeg har jobbet som faglært. Likheten var at alle stedene ønsket de å tilrettelegge for å "utnytte" arbeidstakerne sine mest og best mulig.

Da har du vært heldig rett og slett. Det er absolutt ingen selvfølge!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no