Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-21, 21:41   #81
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Vi fikk med oss en hund hjem i dag, da vi trodde vi bare skulle hilse på en gang til. Men nei, nå var vi visst godkjent som omplasseringsfamilie.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 28-11-21, 21:42   #82
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg er i bedre form, og har tom fått gjort litt husarbeid idag. Og laget middag uten å krepere helt etterpå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 15:19   #83
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg startet dagen med å bestille blomster til en kollega som har fått barn - og øverst i innboksen min lå bilde av den lille

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 15:34   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har også bilde av nyfødt kollegababy i innboksen i dag.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 29-11-21, 18:44   #85
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Besøk av barnebarna, det er helt fantastisk gøy og en skikkelig boost for psyken. Takk for at Helten hentet dem og for at vi bor så nært barnehagen deres, så det er null stress å hente.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 23:23   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Enkel å glede.
Nytt dusjhode. Som henger på veggen.

Bakgrunnsinformasjon: vi hadde en plan om å pusse opp badet da vi kjøpte dette huset for 9, 5 år siden, men det har ikke skjedd. Dusjkabinett skulle i alle fall byttes. Det skjedde heller ikke. Holderen til dusjhode var vel nærmest ødelagt allerede da, og å holde dusjen i hånden har blitt en vane så inngrodd de siste årene at jeg glemmer meg og plukker den ned når jeg er på hotell..

Men, inspirert av høye strømpriser slo det mannen at vi burde jo i det minste ha en sparedusj. Så da kjøpte jeg nytt dusjhode i dag. Med sparefunksjon. Og en sånn klemme - holder til den så den henger på stanga i dusjkabinett.

Juhu!!!

Fortsatt skulle hele kabinettet vært byttet. Og badet vært pusset opp etter dagens standard, ikke 1979 - standard. Men det er i kjelleren og mot yttervegg og ingen tegn til fukt, så det er ikke kritisk. Bare ønskelig.

Men med vår lave gjennomføringsevne, er jeg overlykkelig iver et dusjhode som henger på veggen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 09:27   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

I dag er jeg glad over oppfinnsomheten til Mat&Helse-lærerne til 14-åringen.

De skulle ha praktisk prøve, og dette måtte gjøres med halv gruppe. Den uka som gruppa di ikke skulle ha prøve fikk alle følgende oppgave:

- Ta bilde av kjøleskapet ditt innvendig
- Vask kjøleskapet innvendig - for å få til dette må du ta ut alt som står i hver hylle. Du skal samtidig kaste alt som er så gammelt at det ikke vil bli brukt.
- Lag en lunsj basert på matvarer som snart går ut på dato som du har funnet i kjøleskapet ditt. Tenk bærekraft og vær oppfinnsom!
- Ta bilde av både kjøleskapet etter rydding/vasking og lunsjen din.


De burde nesten tilført - "og opplev hvor glad foreldrene dine blir" som siste punkt. Jeg er altså STRÅLENDE fornøyd med å ha rent og ryddig kjøleskap.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 09:34   #88
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg blir illsint av sånne oppgaver, hadde en «ta bilde av søppelskapet», føkk det, jeg vil ikke ha sendt bilder av mitt private kaos til en drøss lærere.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 09:38   #89
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg hadde heller ikke blitt lykkelig av en slik oppgave. Ikke søren om læreren har noe med å se vårt kjøleskapskaos pr nå!

Det gir sikkert lykkelige foreldre i de tilfeller hvor det ER et rent og ryddig og greit kjøleskap å vise frem. Det gir ikke lykkelige foreldre i vårt tilfelle, og en tenåring som hadde nektet å ta den jobbe og jeg skjønner ham. Å lage bursj på matvarer som snart går ut på dato er nå en ting, å studere fysikk-eksperimenter av mat som forlensvggts gikk ut på dato er en annen

(og Ja, derfor står den jobben på min arbeidsliste snart. Type dagen før de henter søpla.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 09:39   #90
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

At jeg klarte å flytte fuglematstasjonen til vinterplassen (så jeg kan se den fra hjemmekontorsofaen) og fylle på med fulglemat før snøen kom. Nå har jeg vekselvis skjærer og småfugl å se på.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 09:41   #91
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg kjenner at lykken over å ryddet i kjøleskapet langt overgår flauheten over å vise frem for rotete det var. (Han kastet tre fulle bæreposer med ting som var for gammelt.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 10:40   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

En utrolig koselig melding fra svigerinne på morgenkvisten, med et veldig hyggelig kompliment.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 30-11-21, 10:51   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjenner at lykken over å ryddet i kjøleskapet langt overgår flauheten over å vise frem for rotete det var. (Han kastet tre fulle bæreposer med ting som var for gammelt.)

Det har ingenting med flauhet å gjøre, det har med et prinsipp rundt at skolen kan gjøre et forsøk på å tenke hele tanken gjennom og ikke tilrettelegge for kjipe opplevelser for de som har suboptimale hjemmeforhold, de kjipe opplevelsene kommer helt fint av seg selv.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 11:54   #94
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.852
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Enkel å glede.
Nytt dusjhode. Som henger på veggen.

Bakgrunnsinformasjon: vi hadde en plan om å pusse opp badet da vi kjøpte dette huset for 9, 5 år siden, men det har ikke skjedd. Dusjkabinett skulle i alle fall byttes. Det skjedde heller ikke. Holderen til dusjhode var vel nærmest ødelagt allerede da, og å holde dusjen i hånden har blitt en vane så inngrodd de siste årene at jeg glemmer meg og plukker den ned når jeg er på hotell..

Men, inspirert av høye strømpriser slo det mannen at vi burde jo i det minste ha en sparedusj. Så da kjøpte jeg nytt dusjhode i dag. Med sparefunksjon. Og en sånn klemme - holder til den så den henger på stanga i dusjkabinett.

Juhu!!!

Fortsatt skulle hele kabinettet vært byttet. Og badet vært pusset opp etter dagens standard, ikke 1979 - standard. Men det er i kjelleren og mot yttervegg og ingen tegn til fukt, så det er ikke kritisk. Bare ønskelig.

Men med vår lave gjennomføringsevne, er jeg overlykkelig iver et dusjhode som henger på veggen.

Malamas nye dusjhode, og at vi ikke er alene om sendrektighet.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå  
Gammel 30-11-21, 11:58   #95
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Malamas nye dusjhode, og at vi ikke er alene om sendrektighet.

Bare at, dels grunnet nettopp de der strømprisene, samt at jeg uansett ikke dusjer hver dag, så har jeg ikke PRØVD det enda, men jeg tror det blir bra. Og kanskje, kanskje vi på sikt får gjort noe mer med både badet og resten av huset en gang i løpet av... de kommende årene?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:00   #96
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Fått kjøpt tre julegaver idag helt uplanlagt!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:56   #97
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Enkel å glede.
Nytt dusjhode. Som henger på veggen.

Bakgrunnsinformasjon: vi hadde en plan om å pusse opp badet da vi kjøpte dette huset for 9, 5 år siden, men det har ikke skjedd. Dusjkabinett skulle i alle fall byttes. Det skjedde heller ikke. Holderen til dusjhode var vel nærmest ødelagt allerede da, og å holde dusjen i hånden har blitt en vane så inngrodd de siste årene at jeg glemmer meg og plukker den ned når jeg er på hotell..

Men, inspirert av høye strømpriser slo det mannen at vi burde jo i det minste ha en sparedusj. Så da kjøpte jeg nytt dusjhode i dag. Med sparefunksjon. Og en sånn klemme - holder til den så den henger på stanga i dusjkabinett.

Juhu!!!

Fortsatt skulle hele kabinettet vært byttet. Og badet vært pusset opp etter dagens standard, ikke 1979 - standard. Men det er i kjelleren og mot yttervegg og ingen tegn til fukt, så det er ikke kritisk. Bare ønskelig.

Men med vår lave gjennomføringsevne, er jeg overlykkelig iver et dusjhode som henger på veggen.

Jeg kan kjenne meg veldig godt igjen over gleden i sånne små ting. Vi er også så innmari der. (Men vi bor i ny leilighet, for vi er ekstremt klar over hvor treige vi er.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 15:58   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det har ingenting med flauhet å gjøre, det har med et prinsipp rundt at skolen kan gjøre et forsøk på å tenke hele tanken gjennom og ikke tilrettelegge for kjipe opplevelser for de som har suboptimale hjemmeforhold, de kjipe opplevelsene kommer helt fint av seg selv.

Enig. Jeg hadde dødd av en sånn oppgave som barn. Det hadde ikke vært noe å kaste hos oss. Ikke noe å lage lunsj av heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 18:41   #99
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Eg har vert innom jobben og leika hemmelig nisse. Eg synes sånt er så gøy så eg har hatt nedtelling her heime, for når eg kunne kjøre bort og legge ut. Måtte jo vente til alle var gått heim. Ikkje nokre store greier, ein melkesjokolade til kvar, men dei fleste pleier å bli glad for å få sjokolade. Har laga det som kalender, med ein bit kvar dag.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 18:47   #100
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg har vert innom jobben og leika hemmelig nisse. Eg synes sånt er så gøy så eg har hatt nedtelling her heime, for når eg kunne kjøre bort og legge ut. Måtte jo vente til alle var gått heim. Ikkje nokre store greier, ein melkesjokolade til kvar, men dei fleste pleier å bli glad for å få sjokolade. Har laga det som kalender, med ein bit kvar dag.

Det hadde jeg blitt superglad for! Det er omtanke

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no