Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-21, 16:58   #701
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Pappalille

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 17:26   #702
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Takk folkens, det hjelper.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 17:41   #703
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg må bare gruffe litt over hunden min, selv om det strengt talt er min feil.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 17:59   #704
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg har vondt i hofta. Blæh. Kjennes ut som da jeg hadde slimposebetennelse for noen år siden. Og så får jeg ikke tak i Voltarol.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 18:34   #705
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hvorfor kan ikke folk bare bruke munnbind på t-banen? Altså de som kan bruke munnbind? Så kan alle de som av ulike årsaker helst ikke kan (astma, kols, angst, og så videre) få lov til å slippe? Siden det "bare" er anbefalt, mener jeg.

Og hvorfor tror noen at det er OK å holde av et sete til designerveska si midt i verste rush-trafikken?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.

Sist redigert av Lille meg : 29-11-21 kl 18:59. Årsak: Skriveleif :flau:
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 18:48   #706
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Helga for to uker siden var lillesøster syk. Hun ble raskt frisk igjen, men jeg ble smittet og har vært borte fra jobb i TO UKER og var endelig tilbake i dag. Kom hjem i dag, til en lillesøster som er subfebril. /

Er ekstremt glad for å være fast ansatt, så jeg slipper stresset med å frykte at mye fravær skal føre til at jeg ikke får forlenget kontrakten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-11-21, 21:17   #707
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Helga for to uker siden var lillesøster syk. Hun ble raskt frisk igjen, men jeg ble smittet og har vært borte fra jobb i TO UKER og var endelig tilbake i dag. Kom hjem i dag, til en lillesøster som er subfebril. /

Er ekstremt glad for å være fast ansatt, så jeg slipper stresset med å frykte at mye fravær skal føre til at jeg ikke får forlenget kontrakten.

God bedring til henne! Håper hun ikke blir verre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 08:36   #708
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Å sitte på et tog og småhoste sammenhengende uten å ha på munnbind er fanden ikke greit. Det som er enda mindre greit å bøye seg over setet til andre (fordi du setter deg på ditt eget) og så hoste rett på dem uten å holde deg for munnen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 08:45   #709
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Å sitte på et tog og småhoste sammenhengende uten å ha på munnbind er fanden ikke greit. Det som er enda mindre greit å bøye seg over setet til andre (fordi du setter deg på ditt eget) og så hoste rett på dem uten å holde deg for munnen.



Gjør virkelig folk det?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 08:49   #710
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.



Gjør virkelig folk det?

Oh, yes. Tipper du kan gjette alder og kjønn på den der også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 08:50   #711
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Oh, yes. Tipper du kan gjette alder og kjønn på den der også.

Mann, 52?

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 11:08   #712
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Oh, yes. Tipper du kan gjette alder og kjønn på den der også.

Akkurat der er det endel ulike grupper som passer, er min erfaring. De beste på å hoste "riktig" er utvilsomt barn og unge i skolealder.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:15   #713
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg skulle levere 17 500 ord til redaktør på torsdag, men i dag forsvant dokumentet mitt da maskina gikk tom for strøm. Jeg har gjort alt jeg kan for å finne det, men det er borte.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:20   #714
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg skulle levere 17 500 ord til redaktør på torsdag, men i dag forsvant dokumentet mitt da maskina gikk tom for strøm. Jeg har gjort alt jeg kan for å finne det, men det er borte.

Bruker du vanlig word? Du har sikkert startet programmet og sett under "recent"? Eller søkt etter filnavnet? Jeg hadde blitt superstressa, og er så glad for at jeg omsider begynner å venne meg til onedrive med automatisk lagring.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:29   #715
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Bruker du vanlig word? Du har sikkert startet programmet og sett under "recent"? Eller søkt etter filnavnet? Jeg hadde blitt superstressa, og er så glad for at jeg omsider begynner å venne meg til onedrive med automatisk lagring.

Jeg har søkt og søkt, og lasta ned filopprettingsprogram, men det er borte. Jeg har funnet synderen da, av en eller annen grunn var automatisk lagring slått av. Men uansett burde det jo ha ligget et eller annet sted?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 12:48   #716
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har søkt og søkt, og lasta ned filopprettingsprogram, men det er borte. Jeg har funnet synderen da, av en eller annen grunn var automatisk lagring slått av. Men uansett burde det jo ha ligget et eller annet sted?

Hvis det har vært lagret en gang, så finnes jo dokumentet. Men du har kanskje aldri aktivt lagret det?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 13:17   #717
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

PostNords "kundeservice".
Om man først klarer å spore opp chattefunksjonen, kan de ikke hjelpe før pakken er kommet på terminal. For jeg har jo ikke annet å fylle dagene med enn å sjekke når den kommer inn.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 14:00   #718
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hvis det har vært lagret en gang, så finnes jo dokumentet. Men du har kanskje aldri aktivt lagret det?

Nei, jeg trodde det var på, som det alltid har vært. Skjønner ikke helt hvordan det skjedde. Det er surt. Rekker ikke skrive alt igjen til torsdag.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 14:03   #719
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nei, jeg trodde det var på, som det alltid har vært. Skjønner ikke helt hvordan det skjedde. Det er surt. Rekker ikke skrive alt igjen til torsdag.

Men i og med at du har søkt etter fila hadde du antageligvis gitt fila eit navn? I såfall har du jo lagra minst ein gang? Eller har du berre søkt etter "Document1" som er default navn i Word?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 30-11-21, 14:07   #720
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Men i og med at du har søkt etter fila hadde du antageligvis gitt fila eit navn? I såfall har du jo lagra minst ein gang? Eller har du berre søkt etter "Document1" som er default navn i Word?

Fila hadde et navn ja, og jeg får den opp - men bare den første versjonen med et par hundre ord. Alle forsøk på å vise historikk og forskjellige versjoner gir null resultat, og det står at det ikke finnes ulagrede versjoner.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no