Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-21, 09:51   #321
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nå må kommentatorene på NRK slutte å si at de som taper bronsefinalene i bryte-VM får den "sure fjerdeplassen". De blir nummer 5, siden det er to bronsefinaler!

Hvordan fungerer det systemet der? To bronsjefinaler??

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 10:00   #322
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvordan fungerer det systemet der? To bronsjefinaler??

Bryterne i hver vekt deles i to puljer, og første runde trekkes internt i puljene. Så er det reint utslagingssystem til det står igjen to i hver pulje som har vunnet alle kampene sine.

Disse bryter semifinale (altså to semifinaler). Vinnerne går til finale, så finalen går mellom de beste i de to puljene.

Så er det i tillegg en bronsefinale for hver pulje. Taperne av semifinalene får den ene plassen der, og alle de som har tapt mot finalisten i pulja får rekvalifisering og bryter mot hverandre om den andre bronsefinaleplassen. Dermed blir det to bronsevinnere og to som får femteplass.

Dette er et brutalt, men bra system. I teorien kan man være nest beste bryter i vekta og bli slått ut i første kamp hvis man møter den beste. Da kan man likevel få bronse gjennom rekvalifisering.

Det var for øvrig sånn Stig Andre Berge kom til bronsefinalen i Rio-OL (som han vant).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 10:01   #323
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Heldigvis begynte de endelig å si riktig mot slutten av sendinga i går. De har nok fått tilbakemeldinger fra andre, som gjorde noe konstruktivt i stedet for å bare gruffe på FP.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 10:44   #324
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 10:52   #325
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Takk for forklaring, Stompa!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 14:10   #326
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Skulle ta middagen på kroa i dag, for å feire eldste som har bursdag i morgen. Men kroa er plutselig stengt pga lukket lag, så jeg må diske opp med taco

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 08-10-21, 14:46   #327
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den forrige runden vi hadde var sannsynligvis parainfluensa (naboen fikk det påvist, og det stemmer med symptomene, som inkluderte vond, lei hoste). Denne er nok rhino, siden det primært er sylta tett, bomull i hodet og masse nysing. Så da er det vel bare RS, en av Coronaene (som ikke er Covid) og influensa igjen, før vi kjører på med de mindre vanlige forkjølelsesvirusene. Jeje. Dette er omtrent som første året med barnehagebarn.

(Jeg hadde aldri - ALDRI - trodd at jeg ville komme til å sette meg inn i de forskjellige forkjølelsesvirusene som finnes, altså. )

Jeg HAR fortsatt ikke satt meg inn i dem

Jeg vet at mellomste hadde RS som baby, vi havna på sykehuset. Antatt smitta av den sylte forkjøla broren som var 2,5 år, og sykehuset antok det var det jeg også hadde (det kjentes som halsbetennelse, sykt vondt å svelge, kunne ikke spise uten paracet i forkant, smertene forplantet seg opp til et øre og i det hele tatt... ikke god form noen av oss, jeg ble innlagt med den syke babyen, men måtte derved ta vare på syk henne og syk meg...)

Men ellers vet jeg ikke noe om RS (er vi immune mot det nå? Eller får vi det igjen?) eller rhino og ikke aner jeg hva parainfluensa er for noe, influensa tror jeg faktisk aldri at jeg har hatt, men jeg har hatt CMV (for det fant de ut da jeg var morsmelkdonor)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 01:24   #328
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Foreldre raser mot Dyreparken?

https://www.dagbladet.no/nyheter/ras...arken/74344633

De skumle aktivitetene var i avgrensede områder. De var behørig merket med at det var skummelt, og hvor skummelt det var på en skala fra 1 til 3. At foreldre da drar med barna sine på en aktivitet merket med nummer 3 (kun for de aller tøffeste), og deretter skylder på Dyreparken når barna blir redde, det høres ut både som dårlig foreldreskap og manglende selvinnsikt.

Vi var på aktivitetene merket 1 (fra 8 år) og 2 (for de litt tøffere) og det var skummelt nok for minsten. Ingen av barna var interessert i å gå på de skumleste. Yngste fikk uansett ikke lov, eldste ville ikke.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 08:25   #329
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Foreldre raser mot Dyreparken?

https://www.dagbladet.no/nyheter/ras...arken/74344633

De skumle aktivitetene var i avgrensede områder. De var behørig merket med at det var skummelt, og hvor skummelt det var på en skala fra 1 til 3. At foreldre da drar med barna sine på en aktivitet merket med nummer 3 (kun for de aller tøffeste), og deretter skylder på Dyreparken når barna blir redde, det høres ut både som dårlig foreldreskap og manglende selvinnsikt.

Vi var på aktivitetene merket 1 (fra 8 år) og 2 (for de litt tøffere) og det var skummelt nok for minsten. Ingen av barna var interessert i å gå på de skumleste. Yngste fikk uansett ikke lov, eldste ville ikke.

Når jeg var 7 og bodde i scottland var jeg på tivoli sammen med søskenbarnet mitt på 6 år. Vi tok spøkelsestog. Med slike figurer.
I vognen bak oss satt søster (4) og søskenbarn (3 år). Mamma og pappa hørte jo hylene dems og de grein når de kom ut men det gikk jo over…

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 08:52   #330
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Vi møtte en venninne med familie i Liseberg for noen år siden og alle skulle inn i spøkelseshuset. Det skrek nei inni meg i køen men alle sto jo der og gikk på. Det tok ikke lang tid før jeg ble helt hysterisk og gråt og gjemte meg bak barna resten av turen. Pinlig.
Skal aldri gjøre sånt igjen. Og hadde aldri i livet gått I den parken i Kristiansand nå. Jeh vet jo at det ikke er farlig men klarer ikke å ta meg sammen så da trenger jeg ikke å gå sånne steder.

Ble veldig skremt i Dyreparken, da jeg var tenåring, der Tusenfryd er nå så har aldri likt sånt.
Har ikke vært på sånt sted mellom disse to gangene så trodde jeg turte...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 09:27   #331
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi møtte en venninne med familie i Liseberg for noen år siden og alle skulle inn i spøkelseshuset. Det skrek nei inni meg i køen men alle sto jo der og gikk på. Det tok ikke lang tid før jeg ble helt hysterisk og gråt og gjemte meg bak barna resten av turen. Pinlig.
Skal aldri gjøre sånt igjen. Og hadde aldri i livet gått I den parken i Kristiansand nå. Jeh vet jo at det ikke er farlig men klarer ikke å ta meg sammen så da trenger jeg ikke å gå sånne steder.

Ble veldig skremt i Dyreparken, da jeg var tenåring, der Tusenfryd er nå så har aldri likt sånt.
Har ikke vært på sånt sted mellom disse to gangene så trodde jeg turte...

Du og jeg
Jeg prøvde meg på den Kristiansand for en del år siden og måtte gå ut etter 30 sekunder. Jeg fikser ikke slikt i det hele tatt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 09:32   #332
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi møtte en venninne med familie i Liseberg for noen år siden og alle skulle inn i spøkelseshuset. Det skrek nei inni meg i køen men alle sto jo der og gikk på. Det tok ikke lang tid før jeg ble helt hysterisk og gråt og gjemte meg bak barna resten av turen. Pinlig.
Skal aldri gjøre sånt igjen. Og hadde aldri i livet gått I den parken i Kristiansand nå. Jeh vet jo at det ikke er farlig men klarer ikke å ta meg sammen så da trenger jeg ikke å gå sånne steder.

Ble veldig skremt i Dyreparken, da jeg var tenåring, der Tusenfryd er nå så har aldri likt sånt.
Har ikke vært på sånt sted mellom disse to gangene så trodde jeg turte...

Jeg er også sånn nå.. men ikke før

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 10:39   #333
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du og jeg
Jeg prøvde meg på den Kristiansand for en del år siden og måtte gå ut etter 30 sekunder. Jeg fikser ikke slikt i det hele tatt.

Jeg var på Horror Nights i Universal Studios i Orlando da jeg studerte der. Aldri vært så redd før! Folk som løper etter deg og hopper frem med motorsag, slanger som henger ned fra taket og bare skikkelig ekkelt og skummelt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 10:55   #334
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Eldste ble ordentlig skremt på Tusenfryd for noen år siden. Da var hun ikke klar over konseptet, og hun en venninne gikk alene da det plutselig kom løpende skumle zoombier etter dem. Jeg har inntrykk av at Tusenfryd har blitt bedre på å holde det skumle på et avgrenset område nå, og forventningsstyre hva som kommer til å skje.

Og som sagt: I Dyreparken var det både forventningsstyring og avgrenset område, så det er foreldrene selv som har oppsøkt disse aktivitetene.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 11:38   #335
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg husker spøkelseshuset i Eurodisney der man så seg selv i et speil også satt det et gjenferd ved siden av. Såklart bare juks, men veldig skummelt.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-10-21, 11:43   #336
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Foreldre raser mot Dyreparken?

https://www.dagbladet.no/nyheter/ras...arken/74344633

De skumle aktivitetene var i avgrensede områder. De var behørig merket med at det var skummelt, og hvor skummelt det var på en skala fra 1 til 3. At foreldre da drar med barna sine på en aktivitet merket med nummer 3 (kun for de aller tøffeste), og deretter skylder på Dyreparken når barna blir redde, det høres ut både som dårlig foreldreskap og manglende selvinnsikt.

Vi var på aktivitetene merket 1 (fra 8 år) og 2 (for de litt tøffere) og det var skummelt nok for minsten. Ingen av barna var interessert i å gå på de skumleste. Yngste fikk uansett ikke lov, eldste ville ikke.

Dette fikk meg også til å gruffe. Dette var i avgrensede områder og med advarsel og aldersgrense. Når man likevel oppsøker det, synes jeg virkelig man skulle holde seg for god til kjefte, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 13:58   #337
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

MLM (Multi-level marketing) mennesker som skal tjene penger på andre menneskers ulykke. Sukkerpulver kurerer ikke MS!!

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 11-10-21, 16:09   #338
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er ikke i Belfast og så Luca Brecel gå videre i snookerturneringen Northern Irland Open. Har billetter til kampene, men kaoset i innreisekrav gjorde at vi er hjemme. God TV og lyd er nesten et plaster på såret.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-10-21, 08:52   #339
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Det er 18,5 grader på kontoret mitt. I går kom det opp i 19,5 på det høyeste. Jeg blir så gjennomfrossen. Nå er jeg kledd i ullstilongs og ulltrøye. Skjørt og cardigan. Fleecejakke. Et sjal/skjerf over beina, ett rundt halsen og et tykt ullsjal rundt skuldrene. Så nå går det greit nok.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-10-21, 15:25   #340
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg er helt slått ut om dagen (ikke syk) bare tom og energiløs. Og konstant trøtt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no