Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-21, 00:02   #601
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

BHer med padding. Det er nesten ikke annet å få kjøpt, jeg blir sprø!

Bogerud har godt utvalg i BHer uten padding.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 06:58   #602
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg var på KappAhl, det var der jeg ble så frustrert. Change blir for dyrt, rett og slett. Bogerud aner jeg ikke engang hva er.

Vi har en spesialforretning som kan skaffe hva det måtte være, men da må jeg spare opp. Det irriterer meg egentlig aller mest, at det er så dyrt å ha de der dingsene foran der. Jeg liker dem ikke engang.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 07:19   #603
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Hvorfor må jeg våkne kl 5.49 på en lørdags morgen
Silverliningen er jo at jeg har rukket å bake en kake for å ta med på middagsbesøk i dag, men det hadde jeg jo rukket også om jeg fikk sove til 10, liksom.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 08:03   #604
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg knakk en stor bit av ei tann nå nettopp. Usikker på om det er tann eller fylling, men fikses må det jo uansett!

Er dette sånt man ringer akuttnummeret for? Det er ikke vondt, men tanna skraper mot innsida av kinnet, og det kommer til å bli sår, tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 08:40   #605
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg var på KappAhl, det var der jeg ble så frustrert. Change blir for dyrt, rett og slett. Bogerud aner jeg ikke engang hva er.

Vi har en spesialforretning som kan skaffe hva det måtte være, men da må jeg spare opp. Det irriterer meg egentlig aller mest, at det er så dyrt å ha de der dingsene foran der. Jeg liker dem ikke engang.

Lindex? Cubus?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 09:25   #606
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.814
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg knakk en stor bit av ei tann nå nettopp. Usikker på om det er tann eller fylling, men fikses må det jo uansett!

Er dette sånt man ringer akuttnummeret for? Det er ikke vondt, men tanna skraper mot innsida av kinnet, og det kommer til å bli sår, tror jeg.

Jeg ville ringt og snakket med dem.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 09:31   #607
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Lindex? Cubus?

Ikke store nok.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 09:35   #608
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Gå til spesialforretninger eller Change og prøv modeller til du finner en som passer. Noter modell og størrelse og bestill en plass på Internett. Ebay fungere overraskende greit så lenge du vet modell.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 26-06-21, 09:51   #609
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

BH uten padding kjøper jeg på www.timarco.no, mye salg og rabatter, de sender fra Sverige uten ekstra kostnader. De tar retur, mulig det koster portoen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 15:26   #610
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Alle er teite, og jeg er sur. I tillegg lang og kjedelig helg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 20:02   #611
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg var ute og spiste med svigerinne og exsvigerinne i går. Og det var veldig hyggelig. Helt til de begynner å diskutere sin egen vekt. Om at de veide for mye. De veier cirka halvparten av det jeg veier. Skikkelig koselig ass, og vi snakker damer over 50 år.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 20:14   #612
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg bor på et helt nytt hotell, men føler at jeg er på kielferga. Aldri mer!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 20:25   #613
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg var ute og spiste med svigerinne og exsvigerinne i går. Og det var veldig hyggelig. Helt til de begynner å diskutere sin egen vekt. Om at de veide for mye. De veier cirka halvparten av det jeg veier. Skikkelig koselig ass, og vi snakker damer over 50 år.

Det er det verste jeg vet også. En periode var det bare sånne samtaler i klubben. Der satt vi og spiste, og samtalene dreide seg alltid inn på dietter. En ordentlig uting.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 21:02   #614
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Det er det verste jeg vet også. En periode var det bare sånne samtaler i klubben. Der satt vi og spiste, og samtalene dreide seg alltid inn på dietter. En ordentlig uting.

Sånn er det alltid på middag hos foreldre mine også.. jeg er egentlig mett men jeg må bare ha litt til, vi glemte jo lunsj..

Ikke lett å sitte der som en gutt da med anoreksi..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 21:43   #615
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

BHer med padding. Det er nesten ikke annet å få kjøpt, jeg blir sprø!

Tipser om at Else Marie (som hadde undertøysalong i Skien før) har sommerbutikk med mye badetøy i Langesund. Har ikke vært innom, og vet ikke om hun har ok priser nå, men hun vet i hvert fall hva hun driver med, og bør vel ha noe paddingløst.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 27-06-21, 22:35   #616
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

(...) Bogerud aner jeg ikke engang hva er.
(...)

Bogerud er en liten Oslobasert kjede med noen butikker og, ser jeg nå, mulighet for nettbestilling. Bortsett fra BH-ene og ullundertøy og sokker så er den en ganske satt og kjedelig butikk. (De har garn da, det skal de ha mye pluss for.) PM hvis jeg kan hjelpe på noe vis, jeg bor i gangavstand fra ene butikken deres.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-06-21, 09:01   #617
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg er 52 år og holder på å få en visdomstann som det ikke er plass til. Drittvondt når den prøver å sprenge plass......spiser på pinex og utsetter det uungåelige......

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 28-06-21, 09:07   #618
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg er 52 år og holder på å få en visdomstann som det ikke er plass til. Drittvondt når den prøver å sprenge plass......spiser på pinex og utsetter det uungåelige......

Visdomstann når du er i 50-åra? Jeg tror nok at jeg hadde følt at det var bra unødvendig, altså.

Jeg har bare fått én og da var jeg rundt 22-ish. Det gjorde virkelig utrolig vondt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 28-06-21, 09:26   #619
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Visdomstann når du er i 50-åra? Jeg tror nok at jeg hadde følt at det var bra unødvendig, altså.

Jeg har bare fått én og da var jeg rundt 22-ish. Det gjorde virkelig utrolig vondt.

Det er vanvittig unødvendig....og vondt. Og "alle" sier det er sååååå vondt å fjerne når du er utav 30 årene.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 28-06-21, 09:30   #620
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg knakk en stor bit av ei tann nå nettopp. Usikker på om det er tann eller fylling, men fikses må det jo uansett!

Er dette sånt man ringer akuttnummeret for? Det er ikke vondt, men tanna skraper mot innsida av kinnet, og det kommer til å bli sår, tror jeg.

Er du meg?
Jeg mistet også en bit av en tann på lørdag. Ikke vondt men kjip, skarp kant. Skal til tannlegen i ettermiddag. Håper de bare kan slipe det til og at jeg slipper fylling.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no