Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan skal jeg male stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-23, 11:22   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan skal jeg male stua?

Jeg har lyst til å male stua, men jeg vet ikke helt hvordan.

Stua er todelt; med en spisestuedel og en salongdel, og det er vinduer langs hele sørveggen. Farger på interiør er grå sofa ( ), teakmøbler, og spisestuestoler i mørk, støvete oransje. Vi har også en oransje platehylle, og to skinnstoler i konjakkfarget skinn. Så det er ganske mye varme i møbelfargene, mye i brunoransje.

Om sommeren er det veldig grønt utenfor, om vinteren ser vi rett inn i nakne bjørkekroner.

Vi ser inn på kjøkkenet, som er gult (Jotun Velvet).

Jeg vil beholde lyset, spesielt siden vi har så mange mørke møbler, det må ikke kræsje med det oransje, og heller ikke det gule. Samtidig tenker jeg at det blir for mye om jeg fortsetter med en gulvariant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no