Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg drømmebadet dit!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 23:52   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg drømmebadet ditt!

Vi starter planlegging av nytt bad nede, og jeg trenger inspirasjon. Er det noen som har noen flotte bad å vise frem? Vi skal ha badekar, det er det eneste vi har bestemt. Jeg tenker litt hav, men gubben er ikke helt med enda....


Sist redigert av Anne C : 24-11-08 kl 14:02. Årsak: Teit skrivefeil
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 00:03   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Vi har jo akkurat pusset opp badet vårt og er veldig fornøyd. Skal dere ha separat dusj og badekar?

Og sette opp en stående rad med mosaikk i dusjen der hvor dusjen henger på veggen synes jeg er utrolig stilig. Sånn som vi har gjort det her.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 00:04   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Nei, vi skal ha dusj på badet oppe. Så det er kun badekar som man kan dusje i. Tror vi da....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 10:57   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Noen flere som har et drømmebad de har lyst til å vise bort?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:08   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

abbonerer. Vi holder også på med planlegging av bad, må bare se an denne finanskrisen litt... dyrt med bad.

Badet til Estrella er griselekkert. Flisevalget er sååå delikat og fint. Det er sånne toner vårt skal gå i også..
Vi skal iallfall ha et høyt speil felt inn i veggen, sånn som dette;

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 24-11-08 kl 11:24.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:16   #6
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!



Dette er vårt bad. Vi er veldig fornøyde. Vi flytter fra det snart, og det neste vi får, blir langt fra så fint...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:18   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.



Dette er vårt bad. Vi er veldig fornøyde. Vi flytter fra det snart, og det neste vi får, blir langt fra så fint...

Det var ikke sånn når jeg var hos dere i vinter? Lekkert var det i allefall!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:32   #8
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!



__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:58   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Steike, AnnKi, det var lekkert! :lagrer i inspirasjonsmappen min:

Jeg elsker frittstående badekar, så det må jeg ha en gang når jeg skal bygge drömmehuset. Da skal det selvfölgelig väre plass til at det står på et eget lite platå, litt for seg selv også. Badekaret skal väre designet av Philippe Starck for Duravit:


Videre skal badet ha delikate farger i hvitt, blått og turkist, ispedd innslagg av tre i varme farger. Runde steiner, orkideer og skikkelig SPA-fölelse all the way.

Her er type farger og fliser (de koster jo tross alt bare 4000 kr / kvm......):


Det var drömmebadet du spurte etter, ja?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 11:58   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det var ikke sånn når jeg var hos dere i vinter? Lekkert var det i allefall!

Haha det var trolig litt mer rotete. Men jo, det var det samme, ja!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 12:35   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Jeg har aldri funnet noen bilder, men kan fint beskrive.

Sjøgrønt, dypblått og gull, og mørkt tre. Type antikk-sak med vask, mosaikkfliser i dusj/badekar-delen, stort ovalt speil med barokk gullramme, et stooort skap i mørkt tre til håndklær (selvfølgelig digre og myke), og en slags orientalsk tusenogennatt-feeling.

Det er drømmen.

Så tenker jeg litt logisk igjen, og ser at det i kombinasjon med bleiepakker, potter, tannbørster og kleskaos nok ikke blir helt idéelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 21:50   #12
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Vi har akkurat bygget hus, og her er hovedbadet hos oss. Det er veldig gylne farger som ikke helt kommer fram på bildet.
Blandebatteriet på badekaret er ikke koblet til enda, og dusjhjørnet syns ikke på bildet. Er inni kroken der
Bilder kommer straks.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 21:55   #13
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Her er bilder:


Dusjhjørnet er til venstre for meg (syns ikke på bildet)

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 23:01   #14
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Drømmebadet.


Sist redigert av Molo : 12-11-12 kl 00:08.
Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 23:14   #15
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg drømmebadet dit!

Må først få tak i baderomsgardiner.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no