Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lys fin gråfarge

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-17, 18:04   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lys fin gråfarge

Vi holder på å gjøre om i kjelleren og skal lage kjellerstue/rom til eldstemann.
Har tenkt å male i en lys grå farge. Men det er så mange gråtoner og vi er egentlig ikke på dette grå kjøret i det hele tatt. Gutten selv vet visst at grått er in så han vil ha det.

Vi har en vegg i yttergangen med ferdigmalt perlefas i en veldig lys gråfarge men mannen husker ikke hvilken farge det er. Jeg kom over en boligannonse på Finn og ser at alle vegger i huset er malt med samme lyse gråfarge.
Dere som kanskje følger litt med på interiør og fargekoder, kan dere se hvilken farge dette er? Evt tipse om en lys lys gråfarge som også passer til hvite karmer. Kanskje dette er en trendfarge som ofte blir brukt?

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=107356304

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no