Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 23:19   #1081
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nydelige Maggie Wonka klær Angelique!

Jeg har shoppet tjenester hos tannlegen i dag, samt mer pakkepapir, stearinlys og stæsj og mat ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 23:22   #1082
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

jeg har handlet pilgrim smykke i julefarger



Kjøpte i rødt.



Kjøpte øredobber, mykke og armbånd.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 23:25   #1083
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nå blir du fin til jul tinkadott! Har et rødt Pilgrim-sett fra i fjor, og får et rødt sett fra Arts and Craft hos nissen på søndag.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 23:28   #1084
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!



Kjøpte denne genseren og en hvit skjorte til mannen i dag. Julegaven.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 00:42   #1085
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det meste er i boks, men hva skal veslejenta på to år få? Hun arver så mye fint etter storesøster, og de har alt for mye leker. Men stakkar, hun må jo få noe eget hun også
Hvaaa? :river meg i håret:

Signerer hvert ord!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 01:02   #1086
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har vært og kjøpt julegave fra mannen til meg selv:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 01:22   #1087
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Slik er det hos oss også....Veldig vanskelig. Endte opp med Saltkråkan-serien på DVD. Hun er ikke interessert i å se film i det hele tatt, men jeg regner med at hun får glede av det etterhvert. Kjøpte litt andre småting også, og regner med at den mest populære gaven vil bli de søte trusene hun får fra minste storesøstra. Hun er nemlig mektig stolt over å ha sluttet med bleie

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Er i smålig panikkmodus rundt julegavene nå. Det meste er i boks, men hva skal veslejenta på to år få? Hun arver så mye fint etter storesøster, og de har alt for mye leker. Men stakkar, hun må jo få noe eget hun også
Hvaaa? :river meg i håret:

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 07:06   #1088
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Slik var det med lillebror her også
Det meste av leker og sportsutstyr arves etter storebror, men vi kjøpte langrennski i år.Så små som han har fått nå ,hadde ikke storebror
Så ble det sengetøy med branbil på (elsker brannbiler) og Helinor fra Elias serien
Skal man regne på kroner og ører får minsten laangt mindre enn de større, særlig jentene, men det får så være

Skal hente Maggie Wnka klærne i romjulen og storgleder meg
Den drakten er i elfenbenshvit med gult mønster
Blir fin til sommeren

visstnok kommer det mye farger neste sesong, klare farger

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 08:10   #1089
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Har vært og kjøpt julegave fra mannen til meg selv:

Jeg er dypt forelsket i mitt sånt

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 12:57   #1090
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg fant en deilig grå v-genser i 100% kashmir på H&M idag, til 298 kroner.
Nå ser jeg at det er den kiddo har lagt ut bilde av tidligere i denne tråden.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 13:20   #1091
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg fant en deilig grå v-genser i 100% kashmir på H&M idag, til 298 kroner.
Nå ser jeg at det er den kiddo har lagt ut bilde av tidligere i denne tråden.

Den er bare så nydelig å ha på seg

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 13:22   #1092
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har ikke brukt min ennå da, men kashmir er jo nydelig å ha på. Har en annen genser jeg har brukt mye i to sesonger, uten en eneste nupp og like fin. Denne på H&M var jo veldig billig, men håper den er bra likevel.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-12-06, 17:29   #1093
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

3200,-
Fikk 30% rabatt og det var supert

Ok, jeg kjøper den om to måneder.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 14:03   #1094
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Da er det salg på Hanna Andersson. http://www.hannaandersson.com/

Det er en forholdsvis dyrt der, og jeg benytter meg av anledningen når det er salg. Kjøpte mye ved salget i fjor vinter også, og vi brukte så og si kun disse klærne hele sommeren. Superfornøyd! Her er et utvalg av hva som er på vei:

Lue/votter:


Enda en lue...



Kosedress/pysj (av samme type som vist før i tråden)


Body:



Tynn bukse med striper:



Tynn bukse med bamser på:


Robeeztøfler:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 15:15   #1095
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg har nettopp ringt og bestilt Pippi-kjolen til Lille

De har 25% på Luca Shop nemlig

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 17:47   #1096
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

LilleLeo: tusen takk for tips
Nå har jeg bestilt dette settet til Oliver som jeg har siklet på, men syntes var litt dyrt ... og en anelse påvikret av den skjønne kjolen flere har bestilt



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 20:03   #1097
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Verdens kuleste boots er nå vel ankommet.
Julegave fra meg til meg. Jammen er jeg flink til å velge ut AKKURAT det jeg ønsket meg!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg boots.jpg (103,2 KB, 45 visninger)
__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 20:04   #1098
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

De var lekre Missa!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 20:05   #1099
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Verdens kuleste boots er nå vel ankommet.
Julegave fra meg til meg. Jammen er jeg flink til å velge ut AKKURAT det jeg ønsket meg!

Det må jeg si!
Det er jenta si som kan kjøpe julegave!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 20:39   #1100
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Verdens kuleste boots er nå vel ankommet.
Julegave fra meg til meg. Jammen er jeg flink til å velge ut AKKURAT det jeg ønsket meg!

Sånne ønsker jeg meg også.

__________________

TGM er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no