Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-14, 21:43   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Hvis du har mye pratisk erfaring og har lest deg opp mye om et emne, og andre stadig kommer med "å, jeg leste i VG at.." osv. Hvordan takler du det?

Jeg blir barnslig irritert. Og jeg vet at det som regel er med gode hensikter, men samtidig, burde ikke folk som min egen mor vite at dette her har jeg oversikt over, jeg følger med, og innen det kommer i VG har jeg som regel alltid lest det for lenge siden i andre kilder.


Gi meg tålmodighet..

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:12   #2
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det er forferdelig irriterende, for min del kommer det meste av den slags fra min mor.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:21   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.847
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det er irriterende. Det kommer an på hvor det kommer fra. Jeg kan finne på å ignorere eller bare nikk litt. Hos noen jeg kjenner er det definitivt ikke noe poeng å gå inn i noen saklig diskusjon. :erfart:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:23   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det kommer an på om det de sier er riktig eller feil. Jeg prøver å behandle folk pent når de prøver å snakke med meg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 23:27   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Innenfor mitt fagfelt er det veldig vanlig at alle har en mening og det synses mye, er mye fordommer og blir påstått veldig mye rart. Det er viktig å lytte til det som sies og få en begrunnelse. Jeg trenger ikke belære tilbake nødvendigvis, men om jeg klarer å stille noen spørsmål for å få folk til å tenke litt nytt eller søke ny og mer reflektert kunnskap er jeg veldig fornøyd. Jeg opplever sjeldent at det som sies er i kategorien veldig rett eller veldig feil, men det er til tider veldig ensporet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 07:25   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.642
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Jeg er litt sånn "Jaja, whatever...", hører etter med et halvt øre og later som ingenting. Jeg er lærerstudent, og alle mener noe om både mitt fremtidige yrke og studiet jeg studerer nå. Jeg får ofte høre at norsk er et unødvendig tøysefag som tar opp plass fra de viktige fagene (matte og naturfag), og da gidder jeg i hvert fall ikke argumentere mot.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 07:50   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.016
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

I sin tid hadde jeg en sjef som åpenbart mente at jeg var fullstendig ignorant om fagfeltet mitt. Han kunne si slikt som at det finnes en standard X vi må. Da var det 20 år siden standarden var innført. Det endte med at jeg sa opp, det var lite tilfredsstillende å jobbe fullstendig uten tillit fra sjefen. Mine tidligere og nye oppdragsgivere var lykkelige over å få meg tilbake som rådgiver i bransjen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:06   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.016
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Isj, hvor var hodet? Jeg glemte ordet "følge" til slutte setning to. Og jeg glemte å svare på spørsmålet. Vanligvis blir jeg så lykkelig over at noen utenfor kretsen er interessert i emnet at jeg gråtende omfavner dem og prater masse om det de prøvde å belære meg om.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:17   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Jeg får god øvelse i å telle til 10 innvendig, trøster jeg meg med.

Jeg har en slektning som er ekstremt bedrevitersk. Og særlig når h*n setter i gang om mitt arbeidsfelt, så kjenner jeg at jeg får ekstremt lyst til å fortelle hvor vanvittig feil h*n tar. Personen er selvfølgelig også svært ordrik og forlanger alles oppmerksomhet når det snakkes. Men det har jeg forsøkt å motsi før, så jeg vet at det ikke fører noe godt med seg. Så jeg teller til 10 og klapper meg selv hardt på skulderen.

Og når folk gjentatte ganger bruker VG som eneste kilde, så humrer jeg litt innvendig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:17   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det møter jeg stadig vekk, og er jeg i slaget så lytter jeg og motsier mer enn gjerne om de er på bærtur.
Det plager meg sjelden og gjør meg ikke særlig opprørt; jeg jobber med ting som veldig mange har en mening om - helt uavhengig av egenerfaring.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:24   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Jeg blir for det meste belært av trettenåringen min om politiske saker og organisasjonsliv. Jeg har over tjue års organisasjonserfaring og erfaring med det politiske feltet hun er interessert i. Jeg innser at jeg hørtes fullstendig maken ut da jeg var tretten-femten, så jeg smiler pent og puster med magen mens hun inngående forklarer meg hvordan man tegner seg til debatt og replikk. Og husker den gangen jeg var fjorten og forklarte faren min, som var forsker på Norsk Utenrikspolitisk Institutt, om Israel-Palestina-konflikten.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:36   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Forskjellen på kompetente fagfolk og bedrevitarar er jo gjerne at bedrevitarane ikkje evnar å sjå dei komplekse samanhengane. Å stille spørsmål tilbake, der svaret krev djupare innsikt i feltet, har ein tendens til å hjelpe.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:36   #13
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Fra dagboka til Olav H. Hauge: "For sume er ordi magnetiske. Dei nemner eitt, og sjå der heng eit anna på, og endå eitt!"

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:38   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det kommer an på emnet. Å bli belært om helse og medisiner av familiens mange alternativfjes irriterer meg grenselst og jeg blir veldig tydelig. Å bli belært om historie av min svigerfar fremkaller voldsfantasier. (jeg er historiker, hans kvalifikasjon er at han er gammel. Han mener hans kvalifikasjon trumfer min.) Det meste annet er "snakk til hånden".

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:39   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Det er veldig sjelden noen prøver seg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:41   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Å stille spørsmål tilbake, der svaret krev djupare innsikt i feltet, har ein tendens til å hjelpe.

Det er min beste strategi når jeg går lei av å høre på Folk Som Vet Alt. "Sier du det? Hva mener du er grunnen til at X medfører Y da?" i en litt uskyldig, og ganske interessert tone, som om jeg virkelig vil vite svaret. (Og hadde vedkommende kommet opp med et ordentlig svar, så hadde jo det vært supert, og jeg hadde mer enn gjerne lyttet interessert.) Det bruker være ganske effektivt for å pense oss over på et annet tema.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:42   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Som veganer (som har vært det i mange år og har enormt med kunnskaper om emnet) er jeg vant til dette ja. Herregud så mange folk uten et snev av ernæringskunnskaper som helt plutselig blir selverklærte ernæringsfysiologer så fort man sier man er veganer, og som hovedsakelig baserer kunnskapene sine på dårlige VG-artikler eller 'jeg kjenner en som kjenner en som mistet tennene da han ble veggis' og lignende. Det er nesten latterlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:43   #18
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg blir for det meste belært av trettenåringen min om politiske saker og organisasjonsliv. Jeg har over tjue års organisasjonserfaring og erfaring med det politiske feltet hun er interessert i. Jeg innser at jeg hørtes fullstendig maken ut da jeg var tretten-femten, så jeg smiler pent og puster med magen mens hun inngående forklarer meg hvordan man tegner seg til debatt og replikk. Og husker den gangen jeg var fjorten og forklarte faren min, som var forsker på Norsk Utenrikspolitisk Institutt, om Israel-Palestina-konflikten.

Vær stolt av den engasjerte ungdommen!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:43   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg blir for det meste belært av trettenåringen min om politiske saker og organisasjonsliv. Jeg har over tjue års organisasjonserfaring og erfaring med det politiske feltet hun er interessert i. Jeg innser at jeg hørtes fullstendig maken ut da jeg var tretten-femten, så jeg smiler pent og puster med magen mens hun inngående forklarer meg hvordan man tegner seg til debatt og replikk. Og husker den gangen jeg var fjorten og forklarte faren min, som var forsker på Norsk Utenrikspolitisk Institutt, om Israel-Palestina-konflikten.

Jeg kjenner at jeg foreløpig har uendelig med toleranseevne når ungene forsøker seg på litt større samfunnsmessig engasjement. Men det går vel over kanskje? Nå bare gledes jeg over at det finnes interessefelter utenfor skylanders/One Direction.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 08:44   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er veldig sjelden noen prøver seg.

Det er om å gjøre å ha et fagfelt som er tilstrekkelig gresk (i overført, eller bokstavlig forstand) til at folk ikke skjønner det dugg, vet du.

Mannen min driver grunnforskning innen sitt område, og det er sjelden noen prøver å belære ham i selskapelige lag heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no