Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-20, 09:43   #321
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Donald Trump

Enig i at det er jevnere enn hva meningsmålerene har estimert, men det er veldig viktig å huske på at det er svært mange poststemmer i de siste vippestatene som ikke er telt opp, og der er det forhåpetnligvis mange demokratiske stemmer. F.eks Detroit (MI). I tillegg er det jo ekstremt spennende i Georgia, der tallene i Atlanta er svært sene. Der vil det også sannsynligvis være svært mange demokratiske stemmer.

Det ser jo superlyst ut med Arizona nå!

Når det er sagt så er det jo bare grusomt og fælt med Trumps tale. Enn at vi har en president i USA som underkjenner valget og demokratiet på denne måten. Det er bare grusomt. Uansett om Biden drar dette i land eller ikke så er sårene så store at jeg frykter om det går an å hele dem i det hele tatt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:38   #322
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Arizona er called, er den ikke?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:39   #323
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg har sett noen kommentaret på FB om at Demokratene stopper tellingen når de ser at de taper. Er det noen somnkan forklare meg hva det egentlig er snakk om? Er det sovepause i tellingen? Er det bare sannsynlige D-stater som pauser? Er det stopp i stemmemottak? Eller hva?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:42   #324
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg har tro på Georgia også. Der er det stort sett Atlanta-stemmer som ikke er talt opp.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:45   #325
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Men hjelper det med Georgia? Nå som Trump har Texas og Florida, må vel Biden ha Pennsylvania, Michigan og en til som jeg ikke husker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:47   #326
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Sann mine ord. Om han blir gjenvalgt vil noe av det første han kommer til å jobbe med være muligheten for en tredje periode på rappen.
Det er skremmende å se hva har sier.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:49   #327
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men hjelper det med Georgia? Nå som Trump har Texas og Florida, må vel Biden ha Pennsylvania, Michigan og en til som jeg ikke husker.

Han trenger 32 til, hvis jeg teller riktig. Georgia, Wisconsin og Nevada gir ham det. I alle disse tre er det ganske god sjanse.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:49   #328
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Wisconsin flippa akkurat over i Biden-favør, i følge CNN. Ikke ferdig telt, enda, da. Nevada også så vel positivt ut sist jeg sjekka.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:52   #329
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Er det føkkings mulig???! Jeg blir desillusjoner og lei meg på vegne av USA. Ikke det at jeg egentlig er overrasket, jeg fryktet jo at han skulle vinne. Men likevel... hva er galt med USA?? Og disse meningsmålingene?? Jeg antar at de ikke klarer å få tak i et representativt utvalg?

Men altså. USA er en bananstat. Stemmesystemet, det faktum at man aktivt går inn for å hindre folk i å stremme, skremme dem fra å stemme, lure dem fra å stemme. Og at man i det hele tatt kan ha en diskusjon om at stemmer som er lovlig avgitt skal telle telles eller ei.

Håper enda på er mirakel. Men Trump har jo vist at han mener han har vunnet. Han kommer ikke til å gi fra seg seieren han har grabbet frivillig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 10:55   #330
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Han vinner ikke, ass. Banna bein.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:01   #331
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Wisconsin flippa akkurat over i Biden-favør, i følge CNN. Ikke ferdig telt, enda, da. Nevada også så vel positivt ut sist jeg sjekka.

Yes! De er ferdig å telle i Milwaukee nå. Men de mangler fortsatt en del fra enkelte andre deler av Wisconsin. Kan gå veien! Tar han WI og klarer å flippe Georgia.... kom igjen Atlanta!!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:04   #332
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Yes! De er ferdig å telle i Milwaukee nå. Men de mangler fortsatt en del fra enkelte andre deler av Wisconsin. Kan gå veien! Tar han WI og klarer å flippe Georgia.... kom igjen Atlanta!!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:04   #333
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Wisconsin flippa akkurat over i Biden-favør, i følge CNN. Ikke ferdig telt, enda, da. Nevada også så vel positivt ut sist jeg sjekka.

Det ser faktisk ut til at Biden tar Wisconsin, Nevada og Arizona. Når Wisconsin nå lener i hans retning, tyder det på at poststemmene blir avgjørende der. Og det er Demokratene som primært stemmer per post.

Georgia er fortsatt uavklart, der er poststemmene fortsatt ikke ferdigtelt i området rundt Atlanta og det er et område med mange folk som lener Demokratisk, selv om staten egentlig er "rød", så Georgia er fortsatt i spill. Og i Pennsylvania har de ikke telt 23% av poststemmene (som antas å gå 2/3 i favør Biden), så den staten er fortsatt i spill.

Biden vinner hvis han tar Pennsylvania, og kan vinne uten Pennsylvania hvis han tar Georgia (som er i spill) eller Michigan (som har mange poststemmer som ikke er telt, men hvor Trump foreløpig leder ganske klart) i tillegg til statene Wisconsin, Nevada og Arizona, som ser ut til å gå i Bidens favør. Dette er altså så nervepirrende spennende.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:06   #334
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Er det føkkings mulig???! Jeg blir desillusjoner og lei meg på vegne av USA. Ikke det at jeg egentlig er overrasket, jeg fryktet jo at han skulle vinne. Men likevel... hva er galt med USA?? Og disse meningsmålingene?? Jeg antar at de ikke klarer å få tak i et representativt utvalg?

Men altså. USA er en bananstat. Stemmesystemet, det faktum at man aktivt går inn for å hindre folk i å stremme, skremme dem fra å stemme, lure dem fra å stemme. Og at man i det hele tatt kan ha en diskusjon om at stemmer som er lovlig avgitt skal telle telles eller ei.

Håper enda på er mirakel. Men Trump har jo vist at han mener han har vunnet. Han kommer ikke til å gi fra seg seieren han har grabbet frivillig.

Leste noe om at en del av Trump sine velgere ikke "tror på" media og derfor ikke svarer på slikt uansett. Derav skjevt utvalg i meningsmålingene

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:08   #335
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Følger valget på cnn og Fox og ser at Fox ikke har utnevnt Trump som vinner enda i alle fall (nettsiden, ikke tv). Så der er lov å håpe på er mirakel. Men med er så jevnt valg er jeg fremdeles like bekymret for hva Trump-supportene gjør. Trump har tross alt sagt han har vunnet og at det som nå skjer er at demokratene stjeler seieren fra ham.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:09   #336
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Leste noe om at en del av Trump sine velgere ikke "tror på" media og derfor ikke svarer på slikt uansett. Derav skjevt utvalg i meningsmålingene

Ja, det må være et eller annet i den leia. Eller bevisst feil svar for å lulle motparten inn i troen på at de skal vinne og motivere egne velgere til å stemme. Det er uansett sprøtt at de kan ta SÅ mye feil.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:10   #337
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Min Trump-supporterende kusine hevder jo at alt som er kritisk til Trump i media er fake news.

Tenk på det - det sverger troskap til det amerikanske flagget fra de er små på skolen, men lærer tydeligvis ikke noe ordentlig om hverken ytringsfrihet, kritisk tenkning eller kildekritikk.

Det er så utrolig trist. jeg så siste episoden av Thomas Setlzers UXA i går, og kusinen hans og svigerinnen og svigermoren ... De trodde fullt og helt på Qanon-konspirasjonene og mente bestemt at de hadde sett en dokumentar som bekreftet at Obama var født i Kenya og derfor hadde tilranet seg presidentskapet ulovlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:11   #338
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det ser faktisk ut til at Biden tar Wisconsin, Nevada og Arizona.

Jepp. Og da holder det med bare én av Georgia, Michigan eller Pennsylvania.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:12   #339
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Følger valget på cnn og Fox og ser at Fox ikke har utnevnt Trump som vinner enda i alle fall (nettsiden, ikke tv). Så der er lov å håpe på er mirakel. Men med er så jevnt valg er jeg fremdeles like bekymret for hva Trump-supportene gjør. Trump har tross alt sagt han har vunnet og at det som nå skjer er at demokratene stjeler seieren fra ham.

Og det er rett og slett skummelt ja. Fyre opp i et sånt bål!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 04-11-20, 11:12   #340
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Dermed: Atlanta!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no