Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 22:34   #61
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ikke negativt ment altså. Jeg er mektig imponert jeg.

Nei, jeg skjønte det, men jeg syntes bare ikke at det var så mye... De spiser frokost, lunsj og ettermiddagsmåltid i barnehagen da, det er tre måltider.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 23:32   #62
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Nei, jeg skjønte det, men jeg syntes bare ikke at det var så mye... De spiser frokost, lunsj og ettermiddagsmåltid i barnehagen da, det er tre måltider.

Det har selvføgelig mye å si det!

Vi må bare ha med frokost, men siden jeg er i permisjon så blir snuppa levert senere og da spiser hun frokost hjemme

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 11:00   #63
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Mellomste får lunsj i barnehagen, enten brødmat hvor de smører selv elelr varmmat.
Så vi har med brødskiver til frokost, når han skal spise den der.
Minsten er ikke glad i middag for tiden, men litt flinkere til å spise brødskiver.
Til ettermidagen er det frukt eller frukt og yoghurt.
Oftest har han med seg en God Morgen yoghurt, eller en vanlig yoghurt og en banan, da får han bananpenger i barnehagen.
Det er han selv som får velge frukt og yoghurt, i allefall utfra hva om står i kjøleskapet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:22   #64
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Min pode får bare med seg skiver han stakkar.

Av pålegg er det alt som kan smøres Pepperoniost er en hit. Ellers alle slags smøreoster. Og leverpostei og makrell i tomat osv. Er det løst pålegg så eter han bare av det.

Vi øvde litt på å ha på fårepølse, men andre dagen med det fikk han spysjuka og det var rett etter at han hadde spist det, så han vil ikke ha det mer.

Er heldigvis velsinga med en unge som spiser alt han får (foreløbig...)

Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no