Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 20:22   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg er ikke konfliktsky, men det skal endel til før jeg ser på noe som en konflikt. Har ikke problemer med å ta opp ting jeg føler er konfliktfyllt. Men jeg er ikke av den hissige sorten da.

Å si ifra når varer er dårlige eller det er noe feil med maten ser jeg ikke på som å møte konflikter. Det er jo bare å informere.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:31   #22
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg sier fra. Noen ganger angrer jeg, og jeg kommer alltid på tusen andre ting jeg heller skulle sagt i ettertid.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:38   #23
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Det spørs hva det gjelder. Jo eldre jeg blir jo mer "gidder jeg ikke" å finne meg i ting.... Så det hender jeg sier det som er fakta...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:45   #24
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg er konfliktsky når de kommer til mine nærmeste venner og familie (bortsett fra i ekteskapet for der tar jeg ikke sjangsen på å la ting hope seg opp), men ellers tar jeg ting opp.

Når jeg for gang nummer 100 kommer på Rimi for å benytte meg av et godt tilbud de har reklamert med, hvor jeg må gå tomhendt ut fordi de er utsolgt, ber jeg gjerne om å få snakke med den overordnede for å fortelle at jeg er lei av å bli lurt, og at jeg har planer om å spasere ut av butikken uten så mye som en liter melk .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:48   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Er nok litt for pus. Veldig "veloppdratt". Men av natur ER jeg flink til å heve meg over dusteting også; vil liksom ikke ned på den annens (lavere) nivå om dere skjønner. Og er flink til å se ting fra den annen parts side også.

Noe av det mest dustete jeg vet er folk som ikke skiller mellom "the messenger" og "the message". Som feks rundhøvler ansatte som fortvilet må håndheve en eller annen teit policy som de overhodet ikke har noe ansvar for.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:51   #26
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg er ikke konfliktsky, men jeg gidder ikke hisse meg opp over bagateller. Som regel finner jeg meg i litt for mye, og freser litt om det når jeg kommer hjem. Men hvis jeg først tar opp en sak så gjøres det til gagns (og jeg vinner )

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:02   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg kan bli skikkelig hissig. Og jeg sier i fra om jeg er misfornøyd med noe. Som regel er det best om jeg klarer å hisse meg ned før jeg sier fra. Jeg driver og øver meg på akkurat det

Forøvrig liker jeg også best å ta ting på mail/skriftlig. Men er det noe jeg brenner skikkelig for så går jeg ikke av veien for å ta det opp med rette personen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:02   #28
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg tar den på strak arm, spesielt hvis jeg vet at jeg kommer til å ergre meg over det videre.
Ellers kan jeg være ganske overbærende.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:02   #29
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Jeg sier klart i fra hva jeg mener der og da ja.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 00:26   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ta en konfrontasjon i hverdagen ...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvis jeg føler meg eller ungene mine urettferdig behandlet så tenner jeg på alle pluggene. Og hvis andre folk blir urettferdig behandlet også. Tror av og til det står tilitsvalgt i panna mi.

Jeg signerer hvert ord. Bare at i mitt tilfelle står det faktisk tillitsvalgt i panna mi.

Jeg har etterhvert blitt flinkere til å velge mine kamper, det er ikke alltid jeg orker/gidder å ta diskusjonene. Men har jeg dagen, er det ingenting som fryder meg mer enn å være helt rolig og avbalansert i en konfrontasjon.
Det er vel derfor jeg har fått den jobben jeg har nå!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no