Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 21:57   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Dette syns jeg var utrolig lite gjennomtenkt - og jeg syns du burde ta det opp, ja!

Jeg hadde blitt galen!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 23:02   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Merkelig, sånt gjør man da ikke... Man kler på barna dersom man skal ut midt på vinteren. I en barnehage hadde vi et sånt opptog, men da ble alle kledd godt på. Det er jo å oppfordre til syke barn.
Jeg hadde tatt dette opp på mandag ja.
JEg vet imildlertid av egen erfaring at enkelte som jobber i barnehage kan finne på mye rart. En jeg jobbet med lot barna springe barføtt i sneen for å oppleve hvordan det føltes, men dette fikk han/hun sterke reaksjoner av både fra oss andre som jobbet der og endel foreldre så det ble det fort slutt på gitt...

Jeg håper jenta di ikke blir syk av dette.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 18:56   #23
Tevanga
Moden mamma
 
Tevanga sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 30
Tevanga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

I min barnehage opplyser de på forhånd dersom karnevalet skal foregå delvis ute. De oppfordrer da foreldrene til å finne kostymer de kan ta på utsiden av dressen. Det har fungert OK her.

__________________
Tevanga m/2 rakkerunger
Tevanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:43   #24
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Nei, du overragerer ikke. Jeg hadde blitt fly forbanna. Jeg syns du skal ta det opp i barnehagen!

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:41   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Hos oss gikk de tog rundt barnehagen da det var luciafeiring. Dette ble det opplyst om med store bokstaver på forhånd, med beskjed om varme ullklær under luciaklærne (det ser snodig ut, men må til). Riktignok gikk de uten lue, men turen tok 1-2 minutter.

Å bare vandre ut i kostymer uten "varsel" er jo helt idiotisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:47   #26
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. Dette hadde jeg tatt opp med barnehagen på mandag.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 17:00   #27
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Mannen tok dette opp i barnehagen i dag. Han startet med å si at han hørte det var mye moro for barna osv.. Men at han videre hørte lillegull fortelle at de var ute i kun karnevalsutstyr?

Manne sa videre: Er ikke det litt på kanten med tanke på været og at dere syntes det var for kaldt for å ha vanlig uteleik og da påkledd?
Fungerende Avd. leder bekreftet dette og hadde ingen forståelse for mannens argumenter.

Jeg er sjokkert over mangelen på selvkritikk eller iallefall å tenke igjennom diverse rutiner.

Hva gjør jeg nå?
Lillegull slutter til sommeren. Gir jeg skiten og lar dette ligge eller gjør jeg noe med dette?
Jeg føler nå at den tilliten jeg har hatt er brutt ned.

Vurderer å tak kontakt med Styrer som holder til i en annen søsterbarnehage. Ønsker ikke lage bråk men vil ha svar å om det er vi som tenker helt feil.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 17:19   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Det er for kaldt å være ute og leke når man er påkledd, men helt greit å gå ut i tynne karnevalkostymer???
Ja, den var jo logisk........................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 17:33   #29
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Hadde tatt det videre til styrer....deretter til FAU hvis jeg ikke ble hørt.!

Herre min hatt! Her må jo foreldrene bli hørt!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:56   #30
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Overreagerer jeg?

Ta det videre!
Ikke minst med tanke på at hun ikke skjønnte hva det var snakk om engang.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 19:09   #31
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Overreagerer jeg?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Ta det videre!
Ikke minst med tanke på at hun ikke skjønnte hva det var snakk om engang.

Akkurat det forundret oss at hun overhodet ikke viste noen forståelse med tanke på at hun visste at lillegull hadde sin 1 barnehagedag etter to ukers fravær pga influensa og at dette også gjaldt flere andre barn.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no