Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tricot Slen bæresjal

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 13:01   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tricot Slen bæresjal

Jeg er helt bærenovise, og jeg så på dette bæresjalet: http://www.alexi.no/product_info.php...oducts_id=1506

Noe å satse på?

Enkle svar, takk. Jeg klarer ikke å forholde meg til innviklede forklaringer om dagen.

Jeg tenkte på en ringslynge i tillegg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:13   #2
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Jeg har ikke noen erfaring med elastiske sjal som dette, men jeg ville anbefalt deg å lese litt om det inne på www.tettinntil.com/forumet Der får du både brukeranbefalinger og instruksjoner for knyting.

Jeg begynte med meitai da T var ca 6 måneder og har vært kjempefornøyd med det. De kan også brukes helt fra fødselen og er perfekt til både turer, shopping, flyreiser hvor du ikke har vogn osv.

Hadde også en Hotsling (a'la ringslynge men uten ring, hvis du skjønner). Den skulle jeg ønske jeg hadde hatt da han var nyfødt, utrolig enkel å bruke! www.hotslings.com Dessverre ble T fort litt for tung for den.

Har også prøvd meg på et vanlig sjal fra Didymos, uten særlig elastikk, men jeg synes det ble kjempetungvint og aaaltfor mye stoff i forhold til meitaien.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:13   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Jeg har ringslynge og brukte den mye fra Junior var ca 4 mnd. Den var kjempefin å bære i og lett å bruke. Jeg skulle gjerne ha brukt den ennå til bæregutten min, men han liker ikke å være i den lenger..

Jeg har ikke brukt elastisk bæresjal, men jeg vet at Happy på NM snakker veldig varmt om de for helt nyfødte.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:18   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Det ser ganske likt ut som MobyWrap, eller hva? Jeg satser også på noe sånt; elastisk og lett å knyte. Hug-a-bub'ene er nyyydelige, men det blir jammen dyrt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:53   #5
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Brukte min masse da minsten var liten, den var utrolig bra for ryggen min fordi babyen blir liggende helt inntil kroppen. Men har ikke brukt det på en stung, så du må gjerne få kjøpe min, den er sandfarget.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:03   #6
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Jeg har ikke prøvd tricot slen sine sjal, men elsastisk sjal til nyfødt skal være veldig behagelig å bruke. Tips: Knyt strammere enn du tror du trenger, for det tøyes litt. Barnet skal ligge helt inntil kroppen din.

Ellers finnes det vanvittig mange forskjellige sjal, men det går mye på utseendet og smakssak mtp hva som er "best".

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:05   #7
Sassafras
Fullverdig medlem
 
Sassafras sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 36
Sassafras har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Anbefales veldig til nyfødte. Jeg skulle kjøpe et slikt, men da var fargen "min" utsolgt, og jeg endte opp med en MeiTai siden han da allerede var blitt 2 mnd. Når barnet er blitt eldre, anbefales vevd sjal, siden elastisk er nettopp, elastisk.

Sassafras er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:16   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Brukte min masse da minsten var liten, den var utrolig bra for ryggen min fordi babyen blir liggende helt inntil kroppen. Men har ikke brukt det på en stung, så du må gjerne få kjøpe min, den er sandfarget.

Det er jo lurt. Pris?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:42   #9
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tricot Slen bæresjal

Jeg har et sånt og bruker det til barn nr 2 nå, jeg er kjempefornøyd og storebror på 3 år kan fortsatt sitte i sjalet han også om nødvendig.

meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no