Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Mat som går over i morsmelka

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 23:49   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mat som går over i morsmelka

Hvor lang tid tar det fra jeg spiste Mim´s herlige løksupp i kveld, til det har gått over i morsmelka? Og hvor lenge sitter det i? Er det som med rødvin, vent et par-tre timer og så er det bra, liksom?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 00:13   #2
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som går over i morsmelka

Dette er så vidt jeg vet, varierende. Forskjellige matsorter bruker forskjellig tid, og det kan variere fra person til person. Et gjennomsnitt ligger visst på 4-6 timer, mens noe tar kanskje bare en time, og noe annet 24 timer. Nå ble du mye klokere... Vet du at ungen reagerer på løk da?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 06:35   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat som går over i morsmelka

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Vet du at ungen reagerer på løk da?

Nei, det vet jeg ikke. Men det jeg vet er at han har reagert på sjokolade, akkurat som storebroren sin (som også reagerte veldig på løk). Siden han allerede har en del mageknip i forbindelse med at han får en del MME, har jeg ikke lyst til å gi han enda mere knip.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 08:48   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som går over i morsmelka

Lillebror likte ikke smaken av hvitløk i melken, og reagerte samme kvelden som jeg spiste pizza med hvitløk og alíoli på (lå og koblet seg av og på i ett kjør og jamret seg. ).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:07   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat som går over i morsmelka

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Lillebror likte ikke smaken av hvitløk i melken, og reagerte samme kvelden som jeg spiste pizza med hvitløk og alíoli på (lå og koblet seg av og på i ett kjør og jamret seg. ).

Hehe. Hvitløk var aldri et problem med storebror, tror egentlig han syntes det var stor stas, for nå er han nemlig veldig glad i det. Fått det onn med morsmelka som de sier.

Jeg valgte uansett å pumpe både i går og nå i morges, og gjør det nok igjen om en stund. Det jeg pumper ut får storebror, han synes det er skikkelig digg, og det er jo supert for immunforsvaret med litt påfyll.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no