Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din favorittlebestift?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-20, 01:20   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din favorittlebestift?

Som sitter godt, har kule farger, ikke tørker ut leppene og som smaker godt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 09:54   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

MAC! Et utrolig utvalg i farger og nyanser. Creamy, glossy eller matt.
https://www.maccosmeticsnordics.com/...k-shade-finder

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 09:54   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg liker Esteé Lauder. De glir godt på, gir følelse av at leppene får fuktighet og jeg synes fargene holder godt. Den jeg har synes jeg lukter godt - men skal jeg beskrive lukten, synes jeg den minner om svisker - og innser at det kanskje ikke er innsalg.

En stund siden sist jeg kjøpte, så kan være lukt er endret.

Pure Color er i allefall navnet. Massevis av farger

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 16-08-20 kl 10:04.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:06   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg liker dem som heter noe med Pop fra Clinique, men de har null lukt og smak, som er positivt i min bok. Men min absolutte favoritt er Triple Luxe-leppestiftene fra Jane Iredale. De er så behagelige på leppene at jeg glemmer at jeg har dem på.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:09   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Ja, smaker ingenting er også et pluss. Hastekjøpte en lebestift på Body Shop her, og den smaker altså så skrekkelig. Det er som jeg har smurt leppene med håndsåpe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:16   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Bobbi Brown kjøpte jeg sist, fin og holdbar farge med fukt og uten lukt og smak. Ble anbefalt å bruke balm fra samme merke under, en liten blank blikkboks.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:17   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg liker godt Color Riche fra L'Oréal. Den sitter godt og gir bra med fukt.

Rittle-bestift.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:17   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Lipfinity fra maxfactor, eneste som holder i 14-18 timer. Hverken lukter eller smaker godt da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:20   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg liker også Clinique som heter noe med Pop, fin hylse også. Liker generelt Clinique lebestifter.

Andre merker jeg liker lebestiftene til er Shiseido, Bobbi Brown og Lancome (Rouge in Love), mulig de ikke fins lenger.

Body Shop sminke har jeg også dårlig erfaring med. Lukter ofte veldig, og mascaraen reagerte jeg allergisk på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:21   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg synes leppestiftene fra MAC lukter helt grusomt, med sterk, fake vaniljelukt. Da vil jeg heller ha null lukt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:27   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg har også en Pop fra Clinique, men syns den er litt klissete. Måtte sjekke den jeg bruker mest, og det var Joli Rouge fra Clarins. Den merkes knapt på leppene og sitter fra morgen til lunsj hver dag. Den går av når jeg tørker munnen, men jeg har aldri store mengder leppestift, kun et tynt lag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:31   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har også en Pop fra Clinique, men syns den er litt klissete. Måtte sjekke den jeg bruker mest, og det var Joli Rouge fra Clarins. Den merkes knapt på leppene og sitter fra morgen til lunsj hver dag. Den går av når jeg tørker munnen, men jeg har aldri store mengder leppestift, kun et tynt lag.

Den har jeg også, hvordan kunne jeg glemme den. Veldig god lebestift.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:34   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg får ikke til å bruke leppestift. Hvordan får dere dem til å sitte?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:24   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg liker godt Color Riche fra L'Oréal. Den sitter godt og gir bra med fukt.

Rittle-bestift.

Samme her. Har brukt en farge derifra så lenge jeg kan huske. Iallefall de siste 20 år.

Er også glad i leppestifttubene fra Clearins. Pleier å kjøpe en 3-pk når vi er ute på flytur.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:36   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

H&M sin, den med gull på. Sitter en hel konsert. Jeg har tre-fire stykker liggende, en i hver veske. Koster jo ingenting i forhold til mye annet.
Ellers vet jeg mange i koret sverger til den der Dior-saken. Lip glow? I Berry.

Jeg prøvde Jan Thomas sin, for øvrig. Den smitter voldsomt av. Hadde laibikk i hele fjeset.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:46   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Jeg liker ikke leppestift, men jeg liker Generation G fra Glossier, som er supermatt, superdiskret og man merker overhodet ikke at man har den på.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:49   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg får ikke til å bruke leppestift. Hvordan får dere dem til å sitte?

Man godtar at den ikke sitter en hel dag.

Matte stifter sitter bedre enn blanke, rett og slett fordi de har mindre fett i seg. Men (på meg) tørker de også ut leppene fullstendig. Jeg har et par sånne liptints som setter seg helt fast, men bruker alltid litt leppomade oppå, og da forsvinner fargen av etterhvert selvfølgelig.

Så ta på, trykk papir på, ta på, trykk papir på, ta på. Og fyll på i løpet av dagen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:49   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg får ikke til å bruke leppestift. Hvordan får dere dem til å sitte?

Prøv lipfinity fra maxfactor, den funker helt annerledes enn alle andre leppestifter. Først farge, så la den tørke i et par minutter, så "top coat", og vips er den på frem til morgenen etter eller man vasker av. Jeg har på lypsyl på natten, den gjør at alt er borte dagen etter. Har også en spesiell leppestift-fjerner som jeg bruker hvis jeg f.eks skal skifte farge i løpet av dagen eller noe sånt. Går ikke an å bare tørke av eller vaske bort med vann.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 13:51   #19
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Clinique

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 22:36   #20
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din favorittlebestift?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Prøv lipfinity fra maxfactor, den funker helt annerledes enn alle andre leppestifter. Først farge, så la den tørke i et par minutter, så "top coat", og vips er den på frem til morgenen etter eller man vasker av. Jeg har på lypsyl på natten, den gjør at alt er borte dagen etter. Har også en spesiell leppestift-fjerner som jeg bruker hvis jeg f.eks skal skifte farge i løpet av dagen eller noe sånt. Går ikke an å bare tørke av eller vaske bort med vann.

Takk for tips!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no