Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du noen tips til høst-garderoben?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-20, 00:02   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du noen tips til høst-garderoben?

Prøver meg på noe så sjeldent som en inspo-tråd i Motehjørnet.

Jeg elsker høsten og selv om denne indian-summer-augusten er himmelsk, så gleder jeg meg til det blir hakket mer crispy i luften sånn at jeg kan ta frem/anskaffe litt tykkere kjoler og skjørt, strømpebukser og litt tykkere sko.

Men jeg trenger noen gode tips til fornyelse etter en skikkelig hard rydde-runde i klesskapet tidligere i sommer. Jeg trenger egentlig litt av alt.

Noen som har sett eller kjøpt noe fint til høsten?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 00:26   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Kjøpt denne: https://www.vakrevene.no/products/eyvor-dress-black
og en grønn ulljakke: https://www.brustadshop.no/produkt/m...sa-wool-jacket

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 16-08-20 kl 00:39.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 01:13   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Ulljakka er nydelig! Hvilken størrelse går du for?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 01:24   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg kjøpte m/l, bruker vanligvis 40. Er romslig, men det gjør ingenting, veldig myk og god!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 02:26   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg elsker de cordfløyelskjolene som det er massevis på vei inn av nå. Må visst skaffe meg en slik, i en mørk grønnfarge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 09:40   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg elsker de cordfløyelskjolene som det er massevis på vei inn av nå. Må visst skaffe meg en slik, i en mørk grønnfarge.

Jeg også. Men Vakre Vene ble fort utsolgt for de grønne. Og det er lenge til levering.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 09:48   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg bestilte grønn Matilde på Vakre Vene nå. Skulle komme inn 21.08. sto det, og det er jo ikke lenge til.
Forberedt på å returnere, om den føles helt som en sekk. Men ser komfortabel ut da, fint med babycord.


Sist redigert av Filifjonka : 16-08-20 kl 10:14.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:03   #8
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Kjolen er ikke sekkete, god passform.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:14   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kjolen er ikke sekkete, god passform.

Jeg kjøpte ikke samme som deg, den så for kort ut for meg. Ca en meter er den kjolelengden jeg må ha. Den jeg kjøpte heter Matilde, og ser ut til å gå omtrent til knærne. Ser litt «sekk» ut bakfra, og er onesize 36-42/44, men får se.


Sist redigert av Filifjonka : 16-08-20 kl 10:22.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:15   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Cordkjole høres herlig ut! Noen som har testet de andre variantene? Ser at f.eks Vero Moda har en modell,

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:38   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg kjøpte en cordfløyel mørkegrønn variant fra vakre vene. Den har krage og lommer og fargen er nydelig. Dog litt usikker på passform sekk. Dette er altså ubertrendy? Kanskje prøve den en gang til før den går i retur, da.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:39   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg har lyst på en smal bukse i litt penere ("dressbukseaktig") stoff, med smale bein og høyt liv. Har noen sett noe sånt? Jeg har en Fiveunits Angelie, men vil ha høyere i livet enn dette for å ha genser/topp nedi.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:40   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Stoffet på Vakre Vene-kjolen ser helt fantastisk ut, men er den fin på oss som trenger litt markert midje tro?

Den blå er helt nydelig og ville passet perfekt til den nye vinterjakken min.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 10:50   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg synes denne skjortekjolen i cordfløyel fra Vero Moda så helt nydelig ut (basert på hva slags passform jeg foretrekker):

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:09   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Cordkjole høres herlig ut!

Jeg bestilte nettopp en cordkjole på Zalando. De hadde masse slike kjoler på salg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:29   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Ja, det er flere andre som har. Blant annet www.nestshop.no har vel mye samme merkene som vakrevene, masse fine cordkjoler fra Nectar og Part Two. Og Companys har også kjoler fra Part Two, i fysisk butikk.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-08-20 kl 13:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 11:33   #17
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

miinto.no funker som en portal for norske klesbutikker på nett, så det kan være lurt å sjekke der. Dessverre viser de ikke bilder av klærne på modell, og beskrivelsene kan sprike litt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 13:19   #18
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg synes denne skjortekjolen i cordfløyel fra Vero Moda så helt nydelig ut (basert på hva slags passform jeg foretrekker):

Har kikket på den i butikk, men prøvde den ikke på. Var litt stivt stoff, men noen liker jo det pga formen holder bedre. Kan jo ha vært en annen jeg så på, det har jo florert av sånne kjoler nå. Tok den fra Part two etter å ha prøvd mange modeller, litt pga glidelås helt ned og god plass til pupper.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 13:21   #19
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kjøpte ikke samme som deg, den så for kort ut for meg. Ca en meter er den kjolelengden jeg må ha. Den jeg kjøpte heter Matilde, og ser ut til å gå omtrent til knærne. Ser litt «sekk» ut bakfra, og er onesize 36-42/44, men får se.

Vurderte den, spent på hvordan den er i formen, å skulle passe alt fra 36 til 44 høres litt magisk ut.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-20, 13:22   #20
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har lyst på en smal bukse i litt penere ("dressbukseaktig") stoff, med smale bein og høyt liv. Har noen sett noe sånt? Jeg har en Fiveunits Angelie, men vil ha høyere i livet enn dette for å ha genser/topp nedi.

https://www.instagram.com/p/CD6kBqgB...=1wndasp152h3c
Har ikke prøvd den, men ser ut som ei god bukse!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no