Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-20, 10:41   #241
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At henvisning til ct er forsvunnet eller ikke lest, det er visst to mnd siden den ble sendt, jeg har ikke hørt et pip.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:41   #242
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

DAgens gruff for min del gjedler det samme huset hvor de altså holt på til over midntatt en dag før.

I dag var de igang sånn rundt halv sju.

Men jeg var våken da, siden vi har en 12 åring i dag, så de vekket meg i det minste ikke. Før sju var det første rommet løftet på plass, før jeg dro var to seksjoner til på plass. Huset kommer i sånne feridge moduler og løftes på plass i dag. Spent på hvor langt utover kvelden de skal bråke i dag.

HAr ajo altså bursdagsselskap i ettermiddag for vår nybakte 12 åring

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:46   #243
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At noen på festen i nabohuset syntes det var en god idé å gå ut på verandaen og snakke i megafon midt på natta. Jeg takler musikk, skråling og hoiing, og normalt festbråk veldig godt, men megafon! En skrekkelig gjennomtrengende lyd som det er umulig å ignorere. Og jeg var for trøtt til å gidde å gå ut og be dem slutte. Heldigvis ga de seg og gikk inn igjen etter en stund. Men da var jo jeg våken.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:48   #244
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Megafon!!!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:50   #245
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

At Helthjem har rotet bort pakken med Levis-buksa som jentungen har kjøpt på 'tise.

Helt hjem er verste drittleverandør. Jeg klarte - ved en feil - å bestille varer med sånn levering igjen. Heller ikke denne gangen, klarte de å levere pakken på min dørmatte slik de sier at de har gjort. Jeg sjekket med EN gang jeg fikk melding og pakken ER ikke i huset vårt. Ikke på dørmatten eller noen andre steder.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:51   #246
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

... og gratulerer med 12-åringen Malama! Håper det blir levelige forhold under bursdagsfeiringen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:54   #247
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Megafon! But WHY? Hva hadde de å melde?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:55   #248
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Helt hjem er verste drittleverandør. Jeg klarte - ved en feil - å bestille varer med sånn levering igjen. Heller ikke denne gangen, klarte de å levere pakken på min dørmatte slik de sier at de har gjort. Jeg sjekket med EN gang jeg fikk melding og pakken ER ikke i huset vårt. Ikke på dørmatten eller noen andre steder.

Ja, det er veldig surt. Nå har jeg fått tilbake pengene for den som ble borte, og fant heldigvis en annen, lik bukse til salgs, som også ble sendt med Helthjem, og denne gangen kom den fram. Så det ordnet seg og jenta er lykkelig, selv om den kom fram til andre skoledag på ungdomsskolen, og ikke første, som hun hadde håpet på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:57   #249
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det er veldig surt. Nå har jeg fått tilbake pengene for den som ble borte, og fant heldigvis en annen, lik bukse til salgs, som også ble sendt med Helthjem, og denne gangen kom den fram. Så det ordnet seg og jenta er lykkelig, selv om den kom fram til andre skoledag på ungdomsskolen, og ikke første, som hun hadde håpet på.

Jeg har også fått penger igjen og har bestilt ny vare med bringleveranse. Jeg synes bare at PostNord (eller deres underleverandør for Helthjem-tjenesten) er så utrolig frekke når de gang på gang sier at de har levert utenfor døren min når det beviselig er feil.

Såklart enda verre når man bestiller en unik vare. Godt dere fant lik!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 10:57   #250
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Megafon! But WHY? Hva hadde de å melde?

Ja, hadde det enda vært noe interessant, og ikke bare kaudervelsk fyllerør.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 11:06   #251
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... og gratulerer med 12-åringen Malama! Håper det blir levelige forhold under bursdagsfeiringen.

Takk for det, satser på at det går greit

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 12:19   #252
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Innføring/videreføring av koronarutiner. Hvor mange ganger må det gjentas at lærer/assistent følger helt ut til trinnets uteområde?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 12:45   #253
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg har fått alle arbeidsoppgavene til en kollega som har pensjonert seg, men beholder mine eksisterende arbeidsoppgaver. Sleng på et par dager med fravær pga forkjølede barn denne uken så har man oppskriften på en skikkelig travel uke. Så godt at vi har ubetalt overtid og ingen mulighet for å ta ut avspasering på denne siden av nyttår.

Serena er ikke aktiv  
Gammel 19-08-20, 17:13   #254
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Stenging av lokalene til alle korps i kommunen foreløpig fram til 15. september... (og teatergrupper, kor, idrett osv også...)

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 20-08-20, 06:55   #255
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Når man spør ungene siste skoledag om de har tømt sekken, og deretter ber mannen sjekke sekkene for sikkerhets skyld (alle husker da lillebror glemte en halvfull skolemelkkartong i sekken over juleferien :skulleværtenspysmiley: ), og alle hevder at det er helt i orden. Og hva finner man så i den ene sekken åtte uker etter? Jo, en matboks med etterlevingene av et smørbrød.

Det opplevde jeg et år også. Heldigvis kommer jeg ikke til å oppleve det igjen. Jeg husker jeg tenkte gudsjelovogtakk har jeg trent inn rasjonelle måter å reagere på.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-08-20, 13:31   #256
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Manglende jobbmotivasjon.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-08-20, 16:04   #257
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg. Hater. Korona.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-08-20, 17:36   #258
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Stenging av lokalene til alle korps i kommunen foreløpig fram til 15. september... (og teatergrupper, kor, idrett osv også...)

Jeg vet at dette er gruffetråden, men i dag har min kommune vedtatt å bruke 300.000 kr på å få til enten åpning eller alternative lokaler før 15. september! Og de har også vedtatt at informasjonen til lag og foreninger må bli bedre! (Den siste tar jeg litt personlig, siden jeg sendte en mail hvor jeg påpekte nettopp dette.) Og jeg fikk mail fra utvalgslederen direkte fra møtet, tror jeg! Så deilig å bli hørt når man bruker utallige timer i frivillig innsats for skolemusikken.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 21-08-20, 18:47   #259
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Så bra, IOA! Godt å høre at det finnes lyspunkter.

Jeg gruffer over den totale mangelen på informasjonsflyt på jobb. Det veksler mellom å være underholdende og frustrerende.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-08-20, 16:17   #260
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Coronatest og lavterskelsymptomer som gjør at ting jeg har gledet meg til i ukesvis nå ikke blir noe av for min del. Det skjer så uendelig lite som ikke dreier seg om jobb og hverdag, at dette var skikkelig nedtur.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no