Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser dere Devs?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-20, 13:20   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hm - tar bort spoileren men svarer; inntil videre sitter jeg bare og problematiserer hvordan dette fungerer og om det de ser er vårt bilde av ting i nåtid (altså slik vi tenker at det så ut) heller enn slik det så ut da det faktisk skjedde, parallelle hendelser og hva de velger å visualisere, hvorfor de ser ting fra slik-og-slik vinkel, at det er så dårlig projeksjon, at de har så dårlige arbeidsstasjoner, etc, etc
Jeg skal prøve litt til

jeg hang meg litt opp i den samtalen med russeren i første episode. At livet er deterministisk. Jeg tenker at de må ha brukt kvantemaskinen til å se fremover i russerens fremtid for å vite at han var spion. Og da tenker jeg at hvis de visste det skulle de bare latt være å ta han inn der istedenfor å ta livet av han.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 13:08   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg syns den blir bedre og bedre! Også lurer jeg veldig på hvem den hjemløse mannen utenfor er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:14   #23
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Den tar seg opp litt syns jeg. Men samtidig så føler jeg at det er litt mye som blandes, og det brukes mye tid på ting som føles mindre relevant.
For eksempel episode 5 følte jeg bare var en fyll episode med lite relevant innhold for den røde tråden.

For det Forest er ute etter er å få tilbake datteren sin? Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå med en determenistisk teori og denne maskinen? Den viser jo bare hva som har skjedd og hva som kommer til å skje? Dog er jeg litt usikker på hva dette eksperimentet i episode 6 viser til. At man klarer å gjenskape ting? Altså bygge helt like ting på molekyl og kvantenivå? Men hvordan henger skaping sammen med forhåndsbestemt handling?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:15   #24
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den blir bedre og bedre! Også lurer jeg veldig på hvem den hjemløse mannen utenfor er.

Ja, jeg er ganske så sikker på at han må ha en større rolle.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:22   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg tror grunnen til at de ikke greier å se forbi et visst punkt er fordi de har tenkt til å restarte historien. Altså greie å gå tilbake til et visst punkt i historien og velge annerledes. Forest ønsker å gå tilbake til det øyeblikket rett før datteren og kona blir truffet av bilen og sørge for at det ikke skjer. Jeg tror det var det de gjorde med musa.

Jeg likte de to siste episodene veldig godt. Kanskje spesielt på grunn av de helt utrolig sære musikkvalgene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:31   #26
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Hmmm..


Men musen ligger jo der fortsatt død?
Men gå tilbake i tid altså? Jeg så mer for meg at de kanskje skulle lage en ny Amaya eller noe. Jeg tror Lily prøver å ødelegge maskinen jeg. Men det må vel være en kataklysmisk hendelse av noe slag for at maskinen ikke klarer å se lenger frem.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:36   #27
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er ikke en action. Er det det du vil ha, er den nok ikke for deg. Jeg liker historiefortellingen, det visuelle og ikke minst bruken av musikk og lyd. Jeg syns premisset er kult, rett og slett.

Jeg begynte å se denne i går, etter at jeg leste denne tråden. Og jeg må si meg helt enig i det du skriver over her! Jeg har sett to episoder til nå og sitter på hendene for å ikke titte under spoilerene i tråden her.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:43   #28
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Men Tallulah, hvis din teori stemmer, går ikke det imot en determenistisk verden da? Alt er forhåndsbestemt?
For han Forest tiltet jo i vinkel når multivers teorier ble implementert, og å gå tilbake til et gitt tidspunkt, vil ikke det gi et multivers? Det var vel det sesong 5 tok for seg også? Et multivers?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 12:57   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmmm..


Men musen ligger jo der fortsatt død?
Men gå tilbake i tid altså? Jeg så mer for meg at de kanskje skulle lage en ny Amaya eller noe. Jeg tror Lily prøver å ødelegge maskinen jeg. Men det må vel være en kataklysmisk hendelse av noe slag for at maskinen ikke klarer å se lenger frem.

Nei, musen begynner å røre på seg.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Men Tallulah, hvis din teori stemmer, går ikke det imot en determenistisk verden da? Alt er forhåndsbestemt?
For han Forest tiltet jo i vinkel når multivers teorier ble implementert, og å gå tilbake til et gitt tidspunkt, vil ikke det gi et multivers? Det var vel det sesong 5 tok for seg også? Et multivers?

Jo, men Katie sa også at hun ikke hadde fortalt Lily alt. Så om det er slik at alt er forhåndsbestemt, kanskje de har funnet en måte å endre bestemmelsen på? For når Stewart og Lyndon snakker sammen, sier de "ressurect his daughter" og refererer til Forest. Kanskje Forest ser muligheter i multivers-teorien? Den vil jo garantere at det finnes en Amaya i en annen tidslinje, som han kan hente. Eller de har funnet en måte å bare endre universets retning, altså at det ikke blir et multivers. For det gjør det jo heller ikke i dag (så vidt vi vet. ). Av alle valgene vi har foran oss så danner det seg jo bare et univers i valget vi faktisk tar, ikke i de andre. Så om Forest kan restarte, altså viske ut alt mellom da Amaya dør og i dag, og starte på nytt derifra med et annet valg, så vil ikke det universet vi har i dag fortsette. Og det er derfor de bare ser statisk støy. Dette universet er rett og slett borte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 13:07   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?



Neida, jeg har ikke lest bak spoilerne for har ikke sett forbi episode 2 eller var det 3. Men måtte bare knegge av hvordan diskusjonen så ut

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2020-04-06 kl. 12.06.50.jpg (32,1 KB, 197 visninger)
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 13:08   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Det ser ut som et hemmeligstemplet dokument fra den kalde krigen!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 13:29   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

OK, nå leste jeg denne artikkelen og er litt som Keanu Reeves i Bill & Ted. WHOA!

Den tar for seg episodene fram til nest siste episode (episode 5), så ikke les om du ikke har sett dem. Nå føler jeg at jeg må se alle episodene på nytt! Samt Ex Machina.

Jeg hadde for øvrig en teori til, men den tror jeg egentlig ikke på. At Lily og Jamie skal være en slags Adam og Eva for en ny verden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 13:38   #33
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå føler jeg at jeg må se alle episodene på nytt! Samt Ex Machina.

Ex Machina er nyhydelig.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 15:12   #34
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, nå leste jeg denne artikkelen og er litt som Keanu Reeves i Bill & Ted. WHOA!

Den tar for seg episodene fram til nest siste episode (episode 5), så ikke les om du ikke har sett dem. Nå føler jeg at jeg må se alle episodene på nytt! Samt Ex Machina.

Oh, Ex machina. Hmm.. ja, dette kan jo gi flere muligheter.
I Ex machina er det jo AI som utgir seg for å være menneske, for å starte på nytt igjen med menneskerasen, i en bedre versjon. Devs maskinen kan jo også være en slags AI. Eller kanskje det er et innblikk i "the Matrix". At determenistisk teorien kanskje lener seg mot at noen har programmert/allerede tatt valgene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 15:14   #35
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg hadde for øvrig en teori til, men den tror jeg egentlig ikke på. At Lily og Jamie skal være en slags Adam og Eva for en ny verden.

Hmm.. det kan jo være noe her også. I hvert fall i forhold til Lily. Det blir jo flere ganger dratt frem at hun er annerledes enn andre. Hun bryr seg på ekte. I tilbakeblikk når man ser henne med faren og spiller spill, og hun velger en brikke hvor faren spør hvor mange trekk hun ser. Og hun svarer at hun ser ca 3 trekk fremover, men at dette trekket bare føltes "sterkt"

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 19:39   #36
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg er kommet til episode 4 og syns dette er veldig spennende.

Hvordan leser man det som er skjult igjen? Jeg husker ikke.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-20, 19:47   #37
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvordan leser man det som er skjult igjen? Jeg husker ikke.

Det er mørkeblå tekst på mørkeblå bakgrunn. Om du velger teksten (trippeklikk over avsnitt med mus, eller tilsvarende, eventuelt Ctrl+A for å velge alt på siden), så får du se hva som står der.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-20, 13:22   #38
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, nå leste jeg denne artikkelen og er litt som Keanu Reeves i Bill & Ted. WHOA!

Den tar for seg episodene fram til nest siste episode (episode 5), så ikke les om du ikke har sett dem. Nå føler jeg at jeg må se alle episodene på nytt! Samt Ex Machina.
(...)

Eg Machina går på SV2 på lørdag kveld, da får jeg endelig sett den. Jeg har bare sett to episoder av Devs, men er fascinert. Det er Helten også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-20, 10:21   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Da har vi sett alle seks episodene, og begynner å forstå litt mer av plottet, og hva Forest ønsker seg (minst to ting). Dokka i skogen er skikkelig ekkel og hun lyse dama også, hun som var student.

Ad. Ex Machina, så går den i dag, fredag kl 21:15, på Svensk TV 2 HD, og ikke i morgen lørdag. Beklager feilen. Gleder meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-20, 10:27   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Vi så episode 7 i går. Bare en igjen! Jeg må si at dette er noe av det absolutt beste jeg har sett på lenge. Vi så også Ex Machina (minus de siste 20 minuttene, så ikke si noe. Jeg skal se det i dag) i går, og det er jo egentlig en variant av samme tematikk.

Teorien om at dette egentlig er en simulasjon er plausibel. Gårsdagens episode starter med huleboere, og jeg fikk sterke assosiasjon til Platons hulelignelse (at det vi ser ikke er den virkelige verden, bare gjenskinnet av den på huleveggen). Vi får også vite hvem den hjemløse mannen er. Jeg hadde forventet meg noe mer av det. Det var litt meh. Men plukket opp noe fra tidligere da, og tar også opp determinisme; Lily kan ikke endre det som har skjedd, men hun har valg for fremtiden sin, mener han.


Fun fact: Hun som spiller Amaya heter også Amaya i virkeligheten og er datteren til hun som spiller Lily.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 10-04-20 kl 10:52.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no