Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-20, 15:29   #41
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Hva med skikkelig gode liggeunderlag? Jeg har Exped downmat 9 cm, og sover som en dronning på det. Ikke knirker det heller. Og dere kan bruke de på tur også.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 15:32   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Min Exped downmat knirker som juling. Men veldig god å ligge på da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 15:34   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Den jevne strømmen av tenåringsgutter som har sovet på luftmadrass i kjelleren (kaldt gulv! (Okei det hørtes litt ille ut, de sover i kjelleren fordi min eldste sønn har rom i kjelleren...)) har ikke hatt noen problemer med det. Ulltepper som varmelag har gjort susen.

(Han som våkna på gulvet fordi det gikk hull i løpet av natten klagde forsåvidt ikke han heller.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 02:02   #44
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Luftmadrasser som gjesteseng fungerer utmerket helt til det ikke lenger funker. Altså de kan slites ut. Vi brukte det da vi manglet gjesterom.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 09:26   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Hva med skikkelig gode liggeunderlag? Jeg har Exped downmat 9 cm, og sover som en dronning på det. Ikke knirker det heller. Og dere kan bruke de på tur også.

Vi har sånne som er ca 40 cm høye.

Vi har en kjøpt på Europris og en kjøpt på Jysk, og begge fungerer fint fremdeles. Etter flere års bruk på diverse cuper og overnattinger.

Vi har ikke noe gjesterom, men det blir plass på stua i annen etasje. Gjestene har sagt at luftmadrassen er bedre enn sofaen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 10:02   #46
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Luftmadrass som gjesteseng - funker det?

Jeg ligger også utrolig godt på høye luftmadrasser. Har kjøpt ett par meter av en utrolig myk og tykk fleece på stoff og stil som jeg bruker oppå, og da sover jeg godt. Og jeg er en sånn som knapt klarer å ligge i andre senger enn min egen.Mulig det handler om hvilken fasthet man foretrekker.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no