Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Elektrisk tannbørste - rundt eller vanlig børstehode?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-20, 08:40   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Elektrisk tannbørste - rundt eller vanlig børstehode?

Jeg har sensitive tenner, får fort misfarging, og tannlegen min anbefaler elektrisk tannbørste for å ikke få misfarging så fort. Jeg har prøvd elektrisk tannbørste før, da følte jeg at jeg fikk mer ising i tennene, men skal prøve igjen.

Lurer på om rundt eller børstehoder som er formet som vanlige tannbørster er best?

Tenker å prøve en billig modell, siden jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke den mye, noen å anbefale?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-20, 09:11   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste - rundt eller vanlig børstehode?

Jeg er veldig fornøyd med sånn sonic tannbørste. Den har vanlig hode og det var det jeg fikk anbefalt av tannpleier. Har en fra xiaomi, men finner ikke den i norske nettbutikker. Her er iallefall en annen modell i samme serie https://www.netonnet.no/art/helse-pe...1009583.11345/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-20, 10:43   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste - rundt eller vanlig børstehode?

Jeg har rundt børstehode, og liker det godt. Jeg hadde en ganske billig modell fra Oral-b lenge, men i fjor oppgraderte jeg til bedre modell. Jeg kjenner STOR forskjell. Nå er den både satt ned i pris, og er på tilbud.

Også liker jeg disse børstehodene best. Tennene mine står tett, og jeg opplever at denne kommer til mer enn andre børstehoder.

Jeg har for øvrig også sensitive tenner, og syns elektrisk tannbørste pusser renere, uten at man trenger å gi så mye trykk. Tannbørsten min gir også beskjed om man presser for hardt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no