Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferien 2020

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-20, 10:23   #61
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien 2020

Vi har tre dager i uke 41 (har aldri full uke), og blir hjemme som vanlig er. Jeg skal nok jobbe (vurdere tekster). Men Frøkna kommer hjem neste uke, så det blir litt høstferiefølelse likevel.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-20, 11:20   #62
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Høstferien 2020

Jeg og lillebror tar ferien hos pappa, og vi gleder oss masse!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-20, 17:24   #63
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Høstferien 2020

Vi reiser ofte bort i høstferien. I år hadde vi billetter til Chiacgo for å besøke min gamle vertsfamilie fra den gang jeg var utvekslingsstudent på high school. Nå ble det jo ikke sånn i år.

Istedet har jeg vært så heldig å få låne ei firmahytte på jobben torsdag-søndag så da tar vi turen ned til Stavern. Yngste reiser til besteforeldrene noen dager i forveien så henter vi henne på vei til hytta. Vi voksne skal jobbe til og med onsdag. Storebror har booket inn en kjøretime i løpet av uka, men jeg regner han skal sløve foran PCen mestparten av tiden før han blir med på hyttetur.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-20, 18:01   #64
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien 2020

Vi planlegger å dra en tur sørover til lillebroren min og kjæresten. De bor i Rygge. Siden de ikke har plass til oss i leiligheten så blir det å leie en hytte eller noe på airbnb.
Har ikke bestilt ennå, venter til siste liten, siden man vet såpass lite om morgendagen nå for tiden.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-20, 20:40   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien 2020

Jeg tror vi skal på svigershytta. Er litt usikker, siden mannen må jobbe en del. Men jeg mener han like godt kan ha hyttekontor som hjemmekontor.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-20, 22:31   #66
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien 2020

Opprinnelig plan: Helten og jeg tar begge ut en uke ferie hvor vi pakker, gir bort, selger og slikt sammen. I tillegg får vi tatt oss av Mutter'n og gått masse tur med og uten henne.

Hva det blir: Helten og Broder'n ferierer på MIN hytte og overlater Mutter'n og pakking til meg. Det er svært god grunn til at det blir slik så jeg er ikke sur eller noe slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 16:54   #67
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien 2020

Det er ikke høstferie før om en uke. Hadde egentlig tenkt å reise en tur til mamma og ta hjemmekontor der, men flybillettene er så voldsomt dyre og jeg orker ikke kjøre opp nå med ustabilt vær på fjelloverganger og slikt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no