Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bilen "min"

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-07, 23:27   #21
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilen "min"

LEKKER var den Mannen min som har peil på bil sier at den er super

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 15:20   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Da har jeg lappen, og i går kjørte jeg første turen med Volvoen. Virkelig en drøm i forhold til den gamle Corollaen jeg har kjørt under opplæringen.

Mannen har kjøpt seg ny bil, så nå disponerer jeg Volvoen 24/7! Han kjøpte seg en Dodge Charger. Får nok prøve den etter hvert jeg også, men jeg tror han gjør klokt i la meg vente en stund med det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 17:30   #23
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bilen "min"

Fine biler Gratulerer med lappen Gubben har også lyst på sånn Volvo, men den er så dyr

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 17:55   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Gratulerer så masse med førerkortet!!!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:10   #25
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av maske, her.

Fine biler Gratulerer med lappen Gubben har også lyst på sånn Volvo, men den er så dyr

Ja, vi ville aldri i verden hatt råd til den hjemme. I Norge koster den bortimot en million bare i avgifter, så vidt jeg vet.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:59   #26
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Kjempetøff bil mannen din har kjøpt seg, Majsa!
Hvordan var første tur alene?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:01   #27
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kjempetøff bil mannen din har kjøpt seg, Majsa!
Hvordan var første tur alene?

Har ikke kjørt alene enda, bare med mann og barn, men det var stort sett kjempegøy! Litt , men jeg begynner allerede å føle meg mye tryggere. Tenkte å ta en tur ut alene etterpå.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:18   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Gratulerer så masse med lappen

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:36   #29
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Har ikke kjørt alene enda, bare med mann og barn, men det var stort sett kjempegøy! Litt , men jeg begynner allerede å føle meg mye tryggere. Tenkte å ta en tur ut alene etterpå.

Kan tenke meg det var litt skummelt ja, men du blir nok fort vant til det. Gleder meg til det er min tur!!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:46   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilen "min"

Heldiggrisen - jeg savner egentlig litt den følelsen jeg hadde første gang jeg var ute og kjørte alene... Livredd og kjempestolt på en gang, liksom.

Stilige biler dere har, da!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 15:46   #31
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, vi ville aldri i verden hatt råd til den hjemme. I Norge koster den bortimot en million bare i avgifter, så vidt jeg vet.

Gubben drev å kikka litt på nettet for ei stund siden, og jeg tror han kom opp i bortimot 1,3 mill for bilen og ekstrautstyret på den... (men nå skal det sies at han ikke valgte ut det billigste han fant da)

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:13   #32
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av maske, her.

Gubben drev å kikka litt på nettet for ei stund siden, og jeg tror han kom opp i bortimot 1,3 mill for bilen og ekstrautstyret på den... (men nå skal det sies at han ikke valgte ut det billigste han fant da)

1,2 kom mannen min frem til med den motoren og det ekstrautstyret vi har.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:31   #33
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

1,2 kom mannen min frem til med den motoren og det ekstrautstyret vi har.

Okey.. da får gubben begynne å spare

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:31   #34
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bilen "min"

og det bare VRIMLER med disse XC90 heromkring ! Når jeg er til trening står det vel alltid en 2-3 stk. i parkeringshuset... (men kanskje de har mindre motor, og så kjøpte mange seg disse biler rett før avgiftsstigningen).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:45   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilen "min"

Er du fornøyd med bilen din da? Eller kanskje mest er mannen din fornøyd, siden du kanskje ikke er den med mest bilerfaring ennå ? Vurderer nemlig en sånn en (uten V8-motor dog) - nettopp fordi Muad sa over her: det vrimler av dem, og det er lett å finne et OK eksemplar. Og når man er vant til å ha muligheten til å sitte 7 i bilen så blir man litt avhengig gitt.

Så - fornøyd eller?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 02:07   #36
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilen "min"

Hittil er jeg kjempefornøyd, den er en drøm å kjøre. Pysete meg tar stadig vekk meg selv i å kjøre litt for fort, det sier litt om komforten, man merker nesten ikke at man kjører. Men nå har ikke jeg kjørt så mye annet, da, bare en gammel Corolla. Mannen har jo kjørt denne i et år nå, og både han og jeg har vært fornøyd med den hele tiden. Om 3 uker får vi besøk av to voksne og to barn, så da får vi testet ut alle setene. Har ikke testet ut GPS-en enda, det må jeg huske å gjøre i morgen. Mannen har hatt god nytte av den flere ganger.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 00:07   #37
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Bilen "min"

..Fra en v-8'er til en annen

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 11:14   #38
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bilen "min"

Grattis med både førekort og DEN bilen da!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 13:20   #39
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilen "min"

Gratulerer med lappen! Så flotte biler!

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 18:44   #40
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)
 
Stjerne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 61
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bilen "min"

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nais! Kunne ønske jeg hadde en sånn en! Og det er klart at kona må
ha den sikreste bilen!


Åssen synes du det er å kjøre borti der nå da?

Signerer.

Åååå hadde vi bare vunnet masse peng så jeg kunne kjøpt meg en så god bil

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no