Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-20, 21:27   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

God plan.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 11:43   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Takk skal dere f.. meg ha, nå sitter jeg her og har fryktelig lyst på denne gourmetkakaoen dere snakker om, og vurderer å kjøpe mørk sjokolade med skyhøyt kakaoinnhold, bare for å prøve.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 11:57   #43
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Jeg sitter her og har lyst på kakao, og jeg drikker ikke kakao engang ... Jeg er på slanker'n folkens!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 12:25   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?



Mørk sjokolade er jo sunt, da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 12:56   #45
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Jeg har virkelig ikke lyst på kakao så jeg kan

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 15:36   #46
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Jeg er misunnelig hver gang denne tråden kommer opp. Seriøst. Så mye god sjokolade. Så mye god kskao

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 09:25   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har virkelig ikke lyst på kakao så jeg kan

Ikke jeg heller så jeg kan joine deg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-20, 21:45   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og Hyacinth sitter i skrivende stund og drikker kakao laget av én plate 100% kakao, en halv liter melk, litt vaniljesukker og en god del sukker. Den ble overraskende god! Fyldig, mørk, litt tykk, sterk sjokoladesmak, men på ingen måte bitter. Føles luksuriøs og ble servert i små kopper. Synd at ungdommene ikke er hjemme, gleder meg til å se reaksjonen deres!

Mannen tok mer melk i fordi han syntes den var vel intens. Jeg er ikke enig. Perfekt som den er.

Jeg må teste! Hentet en haug fra min eksmann sitt hus, men tror ikke vi får brukt alt. Kanskje jeg må donere til deg også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-20, 22:46   #49
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Lager kakao på mandelmelk eller soyamelk, men ellers spiser 13-åringen kun mørk sjokolade så vi kjøper en del av det uansett.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-20, 22:48   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Vi tester med kakao en dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-20, 23:06   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Jeg får stadig sykt lyst på mørk sjokolade. Og kakao. Av denne tråden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 16:31   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Jeg bruker rett og slett å mumse en bit nå og da, det er ganske ålreit når jeg trenger mellommat. Varm sjokoladedrikk er også nam.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 18:18   #53
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg bruker rett og slett å mumse en bit nå og da, det er ganske ålreit når jeg trenger mellommat. Varm sjokoladedrikk er også nam.

Jeg gikk rett i skapet sist jeg leste denne. Og fant det mørkeste jeg hadde og tok en bit. Kokesjokolade som smakte forbausende lite mørkt og ble bekreftet 46% det er jo ikke i nærheten av det jeg hadde lyst på!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 18:20   #54
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg gikk rett i skapet sist jeg leste denne. Og fant det mørkeste jeg hadde og tok en bit. Kokesjokolade som smakte forbausende lite mørkt og ble bekreftet 46% det er jo ikke i nærheten av det jeg hadde lyst på!

Kom her. Har to plater som støver ned.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 18:26   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?

To plater? Overlever neppe to uker her i huset. I alle fall ikke om mannen jobber hjemmekontor som han har gjort i det siste

Sjokolade støvet ikke ned. Men det hender det er bare støvet igjen i pakken der den ligger tilsynelatende fint i skapet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-20, 18:29   #56
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man bruke mørk sjokolade til?


Jeg har slett ikke lyst på sjokolade for tiden. Selv ikke de fantastisk gode trøflene de har på Rema. De kan jeg anbefale, de er silkemyke og smelter i munnen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no