Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julebelysning - ute

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 17:47   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Vi har hvite lys på et tre på tunet, og det er veldig koselig, synes jeg.

Men, det er jo noen som går over grensa for hva som er pent. Slanger og tuber i all verdens neonfarger har ingenting med jul å gjøre....

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:47   #22
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Harry? Hah, jeg bor like ved han her, så jeg har blitt immun.

Wow...fint nabohus du har.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:51   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hvor kjøper man egentlig utejulelys?
Har en lyskjede kjøpt på Nille tror jeg, men føler for å være litt harry iår.
Så hvor?

Biltema har slike du kan skru sammen i lengre lenker om nødvendig, men samtidig bare bruke en kontakt. Dette er diodelys, og er absolutt de lyslenkene jeg har vært mest fornøyd med. De som lyser 10 og 10 i slengen er pyton å arbeide med året etter for å få hele lenka til å virke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 17:51   #24
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Harry? Hah, jeg bor like ved han her, så jeg har blitt immun.

Holy crap! Han må finansiere et helt gasskraftverk alene...

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 18:37   #25
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Vi har hvite lys på et tre på tunet, og det er veldig koselig, synes jeg.

Men, det er jo noen som går over grensa for hva som er pent. Slanger og tuber i all verdens neonfarger har ingenting med jul å gjøre....

Jeg har sjelden sett en så lykkelig 40 år gammel mann, som da han fikk henge opp mangefargede lys på juletreet. Han var egentlig veeeldig mot alt dette julestyret. Men mangefargede lys, det var skikkelig stas.

Vi har visstnok alt for få slike lys. Bare 500. Det er ikke plass til så mye mer på treet, men det er jo ikke så farlig.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:34   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Wow...fint nabohus du har.

Vel, ikke naboHUS, da. NaboLAG. : presiserer:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:36   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Blinkende, farget utelys er siste, siste og supertrendy, så vidt jeg har skjønt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:40   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Her henger julebelysningen i mønet allerede, men det er fordi mannen reiste på jobb og ikke kommer hjem før 16 desember. Det er i seneste laget. Derfor henger dem oppe, samt at juleheksekostdingsen er satt på plass fordi den skrus fast i husveggen pga. vind og slikt. Gleder meg til å tenne dem neste lørdag kveld, da skal alle adventlys opp her i huset.

Jeg har også papirstjerne og stake i vinduene mine på jobb, og de kommer opp på mandag siden jeg er sykemeldt denne uken.

*nå skal jeg på tur for å finne deg*

Jeg liker ikke lys ute. Ungene elsker det. I år skal jeg glede dem. Grantreet vårt er omtrent 40 cm høyt. Det får duge.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:46   #29
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Vi har et lite tre i hagen som passer. Vi har en bekmørk hage og synes det er trivelig når vi kan lyse opp litt. Men synes som Chanett at lysene egentlig skal være inne.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:50   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Vi har et lite tre i hagen som passer. Vi har en bekmørk hage og synes det er trivelig når vi kan lyse opp litt. Men synes som Chanett at lysene egentlig skal være inne.

Jeg hadde blitt lykkelig om du flyttet inn i det huset ved siden av meg. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 09:54   #31
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Naboen til Divine her oppe, HAN kaller jeg harry altså.
Men pene utelys som pynter opp er absolutt ikke harry. Jeg elsker å pynte buska utenfor døra med lys.
Prøvde meg med fargede lys for mange år siden, men det ble too much. Så her får det i enkle lys på en enkel liten busk i potte.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 10:22   #32
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Hvite lys på ETT tre er fint. ALT annet er harry...

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 11:41   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Blinkende, farget utelys er siste, siste og supertrendy, så vidt jeg har skjønt.

I'm telling ya. Dette har jeg hevdet i fem år, og endelig får jeg gehør.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 12:06   #34
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

I og med at jeg ikke er opptatt av hva som er supertrendy, men hva jeg liker betyr det ingenting for meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 12:29   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Å ja, da så.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 12:31   #36
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Ja, da så.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 17:14   #37
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

*nå skal jeg på tur for å finne deg*

Finn meg du! Lysene tennes lørdag kveld.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 17:32   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Jeg tror nok at jeg finner deg uten lysene. *telefonkatalogen.no*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 17:41   #39
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebelysning - ute

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg tror nok at jeg finner deg uten lysene. *telefonkatalogen.no*

I'm not listed

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 18:11   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebelysning - ute

VI har en gran i hagen (ved inngangen) som vi pynter med små lys. Jeg lurer på om vi skal ha et i hagen bak huset også i år (så vi ser det fra hagen) Vi får se.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no