Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 21:05   #41
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbiene :sinna:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:07   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hannah Montana... Hun irriterer meg.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:09   #43
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Om det er noen jeg virkelig kunne ønske ditt pepper'n gror, så er det hver eneste lille innbygger i "Drømmehagen". Makka Pakka, Hinkel Pinkel, og alle disse andre krypene er jo som hentet rett ut av en Stephen King film.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:16   #44
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Om det er noen jeg virkelig kunne ønske ditt pepper'n gror, så er det hver eneste lille innbygger i "Drømmehagen". Makka Pakka, Hinkel Pinkel, og alle disse andre krypene er jo som hentet rett ut av en Stephen King film. :grøsse:

Signere!

Mumrik,helt einig. Bjørnen i det blå huset er grusom. Snakk om feit og daff bjørn Går rundt og brøler etter Skygge. kan eg få stappe dei inn i det trange huset ditt Iset?

Og så vill eg ha den dama med Kristiansand dialekt og rødt hår vekk fra skjermen. Makan til irriterande program leder. Får helt makk eg altså

Små Einstein er eg og lei. Klapp klapp klapp klapp

  Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:28   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kaninby er slitsomme saker! Og Handy Manny - han må gjerne så seg i hodet med Spik og resten av norwenglishgjengen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:33   #46
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Her i huset var vi møkk lei "Uhu", men nå ser det omsider ut til at det er slutt. Vi ble like skuffa hver torsdag, bortsett fra enkelte små-innslag syntes jeg det var dritt-barne-TV.

LilleHvit fikk mareritt av VÅTEMANNEN!!! Altså narren på NRK1 på tirsdager. Men jeg tror kanskje han har fått tilbakemeldinger om at han var litt ekkel og skummel, for han ble mye søtere i løpet av våren

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:37   #47
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Fimlene, fimlene, FIMLENE, HER ER FIMLENE!!! :hater:

Mekke Mikkel er også støy i mine ører/øyne.

Men noe av dfet jeg kan huske jeg har tilta mest på er Vibeke Sæther og den derre stua hennes.. Da lå jeg ofte på gulvet og hylte i sinne.. Mens Halvdan Sivertsen i samme program (med labbetuss) synes jeg var helt greit. Men Vibeke med baby-puse-patetisk-ynkelig-steme???
På en god nr 2-traumatisk-barndomsminne tror jeg Eli Rygh kommer, med portveien 2..

Her i huset vises ikke Disney/Playhouse o.l. Kun NRK, til nød NRK Super.

:spreng dritten i fillebiter!:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:48   #48
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Førstemann som disser Mummidalen blir forresten fiskedasket. Sett bort fra Snorkfrøken, det er lov å hate Snorkfrøken.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:53   #49
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg hatet "et pusslespill" med Vidar Lønn Arnesen husker jeg *mimre*. Mummi er jo forøvrig også en forvrengt versjon av slik jeg husker mummi fra jeg var liten. Da var de jo skumle og rare og sære. Nå er de bare... pastell.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:56   #50
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg hatet "et pusslespill" med Vidar Lønn Arnesen husker jeg *mimre*. Mummi er jo forøvrig også en forvrengt versjon av slik jeg husker mummi fra jeg var liten. Da var de jo skumle og rare og sære. Nå er de bare... pastell.

I gamle dager var det virkelig skummelt.



__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:14   #51
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Jeg begynner også å nære et hat til gjengen i Lazy Town. Må Spartakus hoppe og sprette så voldsomt, og hvorfor kjenner de aldri igjen Rotten i sine dårlige utkledninger??? Argh.

Den enerverende superhappy jentungen med det rosa håret kan få bo i kjelleren til Rotten og aldri se dagens lys igjen.
Der kan de skrike, hyle, rope og være hysteriske så mye de vil uten at de trenger å plage meg med det!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:16   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Mummi er jo forøvrig også en forvrengt versjon av slik jeg husker mummi fra jeg var liten. Da var de jo skumle og rare og sære. Nå er de bare... pastell.


de ødelegge alt!?
Til og med Ole Brumm...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:19   #53
Kalima
Aktiv
 
Kalima sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 106
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

I gamle dager var det virkelig skummelt.



HJELP!! Var det slik de så ut? Jeg syns de var superskumle, og har igrunnen lurt litt på hvorfor det er så veldig lite skummelt nå.

Stemmen til hun som er "sjefen" i Supersnuserne (og noen andre serier også nå) får jeg totalangst av. Makan til overbelærende tone. Influensavirus som gjør at hun må holde sengen til hun blir for gammel til å ha sånne stemmer er på sin plass.

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:24   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror



For å si det slik, var det ikke så mye som en halvhjertet protest fra mor Inagh da Dipsy fikk slik behandling her en dag...

Ellers skulle jeg ønske Storebror en dag kunne ta de forbaska Higlyby-figurene og gi dem nøyaktig samme behandling som min stakkars Babushka-dukke fra Russland... Dukka ble pælmet ut av vinduet fra andre etasje, delene ble spredt for alle vinder, og det var ikke alle jeg fant igjen.

Jeg ble sur da Babushka-dukken fikk gjennomgå dette, men for all del - jeg ville ikke klage om hele Higglyby ble demontert.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:06   #55
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Den enerverende superhappy jentungen med det rosa håret kan få bo i kjelleren til Rotten og aldri se dagens lys igjen.
Der kan de skrike, hyle, rope og være hysteriske så mye de vil uten at de trenger å plage meg med det!

Ja, det hadde vært noe.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:28   #56
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kan Bibbi vennligst forsvinne ned i sort hull? Ja, er det ikke det hun heter? Hun som er oppe senere enn alle vennene sine og er håpløst rampete og prektig på samme tid hver eneste søndag morgen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:42   #57
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg hater Lazy Town og alle de grusomme figurene som bor der. Jeg håper en grusom tsunami snart rammer hele byen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:44   #58
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg er temmelig sikker på at Rebecca fra Jubalong blir en fin fakkel.
Og Pokemon og alt som kom i kjølvannet av det kan fint settes fyr på også.

Leonora fra Sesam Stasjon har jeg også et litt anstrengt forhold til.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:49   #59
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Ohh Rebecca . Den dukka gir meg mareritt. Bare tanken på stemmen hennes er nok til å gi meg gåsehud.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 00:03   #60
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Higgleybyheltene kan godt ramle ned fra en hylle og knuse.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no