Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 14:15   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Mannen i huset vil ha glassplate bak ovnen, jeg syntes det er litt kjedelig med glass, men så kom jeg over disse:
http://www.okside.no/

Se under kjøkkenkolleksjon.

Kjøkkenet vårt er malt i fargen cafè latte, vi har liftgardiner i en blålig farge med mørkebrune blomster på(de kan alltids skiftes ut for å passe inn med glassplaten). I vinduene mine har jeg orkideer og St.Paulia.

Hva tror dere om disse glassplatene, kan noen passe på kjøkkenet tro? Eller er det bare dumt å velge en glassplate med farge/mønster?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 15:15   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Åh, utrolig kult! At jeg ikke har hørt om dem før da! ppgitt:

Likte "In bloom" og "Birds on a wire", jeg. Begge kunne jeg med fordel hatt. Hva med den gyldne "in bloom"?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:12   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Nr. 3 nedenfra til høyre med sirkler og krusseduller i brunt og blåtoner var ikke så dum. Den var faktisk litt stilig. De andre likte jeg desverre ikke. Det trenger ikke å bety at de ikke er fine, men jeg liker overhodet hverken flisborder eller fliser med mønster. Jeg hadde nok helst valgt en i klart glass eller til nød farget glass. Har man nøytrale fliser, slipper man å tenke hva som passer når man er lei veggfargene og vil skifte farge. Det er nå min mening Men det er du som skal pusse opp og du må velge noe du liker,

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:35   #4
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Ja, det er sant, Tertit. Skal ikke være så enkelt dette, men noe må vi i alle fall ha der.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:44   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Likte "In bloom" og "Birds on a wire", jeg. Begge kunne jeg med fordel hatt. Hva med den gyldne "in bloom"?

Jeg tror jammen du kan komme hit og få orden på huset mitt med det samme!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:59   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Åh, utrolig kult! At jeg ikke har hørt om dem før da! ppgitt:

Likte "In bloom" og "Birds on a wire", jeg. Begge kunne jeg med fordel hatt. Hva med den gyldne "in bloom"?

Den er fin, men jeg er litt usikker. Tror jeg må få sett de IRL(de må vi jo nødvendigvis om vi skal ha en slik plate). Jeg liker også veldig godt den hvite med orkide på, kanskje fordi jeg elsker orkideer

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:22   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Vi har vanlig glassplate som er malt bakpå hos en glassmester, skarp oransje, og er veldig fornøyd med valget. Det er temmelig strenge linjer hos oss, og vi trenger noe som bryter opp sykehusfølelsen.

Sånn utover en milliard lekedingser ut over alt, selvsagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 08:27   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Nå har jeg tittet gjennom linken, og det er veldig mye lekkert. Men jeg er litt redd for at asymmetrisk mønster kan bli litt "mye", hvis man ikke er veldig flink til å holde benken tom. En kjøkkenmaskin og espressomaskin, så er det plutselig rotete.

Jeg synes den med tegneseriedamen var utrolig sprek, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:53   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkken: Farget glassplate bak induksjonstoppen

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg tror jammen du kan komme hit og få orden på huset mitt med det samme!

Hihi, så bra da! Kan jeg gjøre vettu...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no