Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Integrert kombiskap

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-18, 23:41   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Integrert kombiskap

Er det hokus pokus på bytte ut et integrert kombiskap? Hva trenger jeg å tenke på? Aldri hatt integrerte hvitevarer før.

Jeg trenger et som åpnes fra høyre og ikke venstre, men det hengsler kanskje butikken om ved forespørsel, evnt mot betaling?

Fikk studert kjøleskapet i leiligheten jeg kjøpte og er fristet til å bytte det ut altså. Så surt at jeg kjøpte meg nytt ett etter nyttår, men da ante jeg lite om at jeg kom til å kjøpe ny leilighet. Det kombiskapet er dessverre frittstående. Får prøve å selge det.


Sist redigert av Luvi : 24-07-18 kl 17:30.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 16:48   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Integrert kombiskap

Er svaret for opplagt eller er det ingen sol om har byttet ut et integrert kombiskap før? Jeg greier regel å klusse til ting så greit å gjøre i forkant hva jeg evnt trenger å tenke på annet enn mål og hengsling av døra.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 16:53   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Integrert kombiskap

Å hengsle om kjøleskap er ikke så lett som man kanskje skylle ønske seg, men det lar seg gjøre. Vi har gjort det selv en gang, men det var ikke et integrert kjøleskap.

Det er sikkert bare å skru på skapfronten etterpå, men det har jeg ingen erfaring med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 17:15   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Integrert kombiskap

Foreldrene mine kjøpte nytt integrert kombiskap for et par år siden, og de måtte ha hjelp til å montere det.

Jeg hengslet om det frittstående skapet mitt, og det var vanskelig. To dager med styr før jeg klarte det. Moderne skap fungerer ikke hvis ikke all elektronikken i festene er koblet riktig. Som i ingen kjøling/frysing, ikke bare manglende lys.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 17:32   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Integrert kombiskap

Det beste vil jo være å finne et som åpnes den veien jeg trenger til å begynne med, men de jeg har sett på til må ser ut til å åpnes motsatt vei.

Ellers er det kanskje best å måle høyde og bredde, mulig de finnes i flere varianter, men leser at det stort sett er standard mål. Det som står der pr i dag er trolig 14-15 år gammelt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no