Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg vil bare skryte litt...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 11:13   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Så deilig å få det gjort!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:20   #42
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kanskje det jeg burde gjøre og, men må rydde først.

Det må jeg også. Jeg tar rom for rom!
Men jeg kjenner at kjøkkenet er en bøyg. Det er så mye som flyter der ute, og masse jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:52   #43
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Så effektiv du er. Jeg fikk ryddet og vasket skikkelig på kjøkkenet selv for ikke så lenge siden. Mannen monterte ny kjøkkenventilator og jeg begynte så smått å vaske litt her og der mens jeg holdt ham med selskap, og vips (vel... vips og vips ) var alle skap ryddet og vasket. Det var deilig å få gjort.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 14:58   #44
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Det er helt nydelig når det er gjort. Jeg har tatt alle skaper, hyller og skuffer i stua (to seksjoner med glasskap og hyller, en skjenk med skuffer og skap, en del av seksjon med skuffer og tv-skjenken med skap og dvd-hyller). Ganske mye med andre ord. Nå hiver jeg flatt, og rydder klart til å male på kjøkkenet. Regner med at jeg begynner malingen på fredag.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-17, 10:32   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Det er jo veldig godt å få ryddet, jeg synes i alle fall det. Vi har en NMS gjenbruksbutikk her, en stor en som går veldig godt, så alt jeg ikke trenger leveres der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-18, 19:36   #46
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Fortsetter litt på denne tråden jeg.
Nå er det badet som står for tur. Et knøttlite bad, som har vinkler og skråtak etter god gammeldags stil! Farge: gule vegger og blå gulvfliser! Jeg føler jeg er i Sverige hver gang jeg tisser...
Vi har ikke hatt noe stil, så interiøret har vekslet mellom svarte reoler a' la smijernstype, bokhylle i brunt osv. Lite pent med andre ord. Men NÅ!! blir det endringer. Ny/gammel innredning og ny farge på veggene. Vi har brukt to dager på rydding, vasking av vegger og sparkling. I kveld tar vi første strøket! Jeg gleder meg vilt til vi er i mål!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 23:17   #47
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Spennende! Håper du viser resultatet etter hvert!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 09:52   #48
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Ja, hvordan ble badet - fint?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 15:33   #49
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare skryte litt...

Jøss, jeg har jo glemt å legge inn bilder av badet. Ja, det ble veldig bra! Skal få lagt inn bilder litt senere.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no