Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Er Fantorangen gutt eller jente?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 10:11   #21
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

"Vil du være vennen min kom og lek med snabeln min, tralla la"

Gutt i mitt hode. :enkel:

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:12   #22
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

"Vil du være vennen min kom og lek med snabeln min, tralla la"

Gutt i mitt hode. :enkel:

Nettopp!!!!

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:15   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Men han synger jo vitterlig "kom og GI meg snablen din...."

Homofil kanskje?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:20   #24
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Sitat:

Fantorangen har også en voksendimensjon, med underfundige hint og ordbruk i blant annet sanger som kan tolkes i retning av helt andre betydninger enn barnetv.

Noen marsjenter 2010

Sitat:

[I starten bodde Fantorangen i en undervannsbåt i havet. Han fortalte gjerne historier om sitt opphav i jungelen, og om opplevelser med venner i sjøen. På denne tiden ble favorittmaten introdusert, noe han kalte for sjøbanan. I Fantorangsangen henviser han imidlertid til månen som en sjøbanan, hvilket har skapt store diskusjoner foreldre mellom på baby/barneforum, mest marsjentene 2010

fra wiki

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:42   #25
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Men han synger jo vitterlig "kom og GI meg snablen din...."

Homofil kanskje?

Før i tiden, i gamle dager når storebror var tre år, mener jeg at han sang kom og lek med snabelen..

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:45   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Jeg husker at da Margrete var med i Skal vi danse, var Fantorangen der og Margrete sa "hun" om henne. Så jeg har trodd hun var jente. Lillesøster mener bestemt at han er en gutt. Så ingen/begge har rett da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:59   #27
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Jeg har alltid tenkt gutt, uten at jeg kan helt begrunne hvorfor. Har riktignok aldri sett episoden som nevnes over, hvor den er utkledd i kjole. Hadde nok lurt litt tror jeg.

Min gutt på ni, svarte skråsikkert: "Gutt!" Når jeg spør hvorfor, så er det pga stemmen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 12:43   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Jeg spurte mine i dag og de sa som følger:

Storesøster: "han er jente... han bruker jo kjole og prinsessekrone."
Lillebror som gjerne kler seg ut i barnehagen i kjole og hårspenner selv: "Næhei, han er gutt, sånn som meg!"

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 12:47   #29
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Jeg har alltid sett på Fantorangen som en gutt. Treåringer sier "han" om Fantorangen, men på den annen side sier han "han" om den ene jentepusen vår også, så ikke godt å si hva han mener.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 13:15   #30
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Han har jo penisen hengende midt i ansiktet - definitivt en gutt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:21   #31
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Fantorangen er en gutt, hjernen min kommer aldri til å klare å stille seg inn på hverken intetkjønn eller jente.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:37   #32
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Vi ser ikke Fantorangen her i huset,mine barn er for store,men er ikke det "nye" nå at man sier "hen" om kjønnsnøytrale? Isåfall er jo Fantorangen en "hen".

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:40   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Isåfall er jo Fantorangen en "hen".

Eller "hin", som i EstherEspen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:42   #34
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Eller "hin", som i EstherEspen.

Åh,er h*n "hin"? Det visste jeg ikke,men så er jo vedkommende litt ubestemmelig også,da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:46   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Eller "hin", som i EstherEspen.

Forresten kjenner jeg det blir veldig feil å nevne Espen Esther Pirelli Benestad og Fantorangen i samme slengen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:33   #36
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg tenker gutt både på grunn av stemmen og snabelen. For meg er alle elefanter i utgangspunktet gutter på grunn av snabelen :enkel sjel:.

Jeg er visst her jeg også!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:42   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Her om dagen hadde F tatt på seg en lang, blond parykk, og da sa h*n da vitterlig at h*n hadde kledd seg ut som jente. Ergo må han da være gutt!

Q.E.D.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:52   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

H*n hadde ikke kledd seg ut som jente, men som dame. Fantorangen er jo et barn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:54   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

H*n hadde ikke kledd seg ut som jente, men som dame. Fantorangen er jo et barn.

Hadde h*n?

Det er alltid skuffende når bevisføringen svikter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:00   #40
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Fantorangen gutt eller jente?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no