Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 16:17   #41
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Fordi det ikke er tradisjon for å forvente og forlange god mat i Norge. Det er utrolig mange som er mer opptatt av om maten er billig enn om den er god.

Eller at maten og stedet er barnevennlig...
Man skal heller ikke glemme at den gemene hop nordmenn er egentlig ganske lite bevandret i det å lage og tilberede god, fersk mat. Det er en GRUNN til at Grandiosa er Norges mest solgte pizza for å si det sånn... og at Bearnaise-saus er den mest solgte ferdig-sausen...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:19   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har vært på mye, mye verre steder enn Egon.

Jeg venter i spenning på eksempler... Eneste jeg kan komme på er STEAKERS i Bergen. Det er verre enn det verste. Verre enn EGON.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:22   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg også. Men jeg har uten unntak blitt skuffet på Egon. Sist gang jeg vard er hadde jeg kveite. Det var ikke godt.

Men altså, å bestille kveite på en franchise-restaurant?? Det lukter jo dårlig av det valget. Kveite, eller fisk i det hele, ville jeg vurdert SVÆRT nøye før jeg hadde bestilt i Norge i det hele tatt. Der når etter min mening bare de genuine fiskerestaurantene mål, som f.eks. Lofoten på Aker Brygge, Sjøbua i Ålesund og Børsen Spiseri i Svolvær.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:30   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Tror aldri jeg har spist noe annet på Egon enn noe sandwichgreier og kanskje salat eller omelett. Det var helt ok, ikke noe minneverdig men mer spiselig enn mye annet jeg har blitt servert. Ville heller ikke satset på kveite der, nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:46   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Det er jo masse mer "moderne" lunsjkafeer som tror at alt er vel bare de sauser inn alle rettene med pesto. Og en masse triste norske "gammeldagse" kafeer med standardutvalget innpakket Vestlandslefse, wienerbrød og marsipankake + endel kaker av typen frossen fra fabrikk, digre tørre baguetter med et slapt salatblad i enden, Torosauser og grusomme burgertallerkener .... Det er så leit at jeg finner ikke ord.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:48   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det mest overprisede og dårlige jeg får av mat er flymat.

Flymat er som mat generellt. Det spørs hvilke leverandører og råvarer som er brukt. Å generellt si at "flymat" er dårlig, blir ganske så upresist, synes jeg.

Jeg serverer mye DÅRLIG flymat fra Kai Due cateringleverandør i København. Jeg serverer mye MEGET bra flymat tilberedt med råvarer fra lokale leverandører fra Gardermoen. MEN som nesten overalt ellers så får man ofte det man betaler for. Business-class-menyene på SAS er av meget høy kvalitet. Baguettene servert på økonomiklasse er ikke like bra.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:51   #47
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Jeg hadde ekstrajobb på en kro engang, der kroverten lagde Toro lasagne. Jeg spurte han hvorfor han ikke lagde den selv, og fikk til svar at det var så tungvindt. :roll:
Han var forresten utdannet sveiser.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:57   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes nesten det er mer sjarmerende med Domuskafeer med ferdigsmurte lefser og opptinte kaker. De forsøker i alle fall ikke å framstille seg selv som noe annet enn de er.


Nei, det er jeg enig i. Men særlig fristende er det jo ikke. Syns bare det er rart at ikke nivået på maten er bedre. Er det det vi vil ha, liksom? Hvem er det som liker den maten og er villig til å betale masse penger for den?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:01   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Hvis Egon er det absolutt verste, så har dere ikke vært ute i provinsen. Egon har jo tilogmed opptil flere lavkarbo-varianter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:02   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Egon har jeg faktisk aldri spist på, men har hørt mange skryte av den i Stavanger. Det er ei venninne av meg som via FB bidro sterkt til å få den hit, hun ELSKER Egon. Jeg har som sagt aldri vært på noen som helst Egonrestaurant, men må jo nesten prøve etter alt "oppstyret". Den i Stavanger er kanskje bedre enn mange andre? Jeg har i hvert fall ikke hørt annet enn skryt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:09   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men altså, å bestille kveite på en franchise-restaurant?? Det lukter jo dårlig av det valget.

Selvsagt, men jeg hadde veldig lyst på det den dagen, og jeg tenkte litt at siden de først hadde det på menyen, noe jeg fant sjokkerende i seg selv, så må de da ha vett til å tilberede den. Jeg er ikke SÅ vant til Egon. Egon er helt ny her i byen, så jeg har spist der en eneste gang, sammen med en gjeng andre. Jeg har vært på Egon i andre byer, altså, så jeg visste litt hva det gikk i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:11   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Egon har jeg faktisk aldri spist på, men har hørt mange skryte av den i Stavanger. Det er ei venninne av meg som via FB bidro sterkt til å få den hit, hun ELSKER Egon. Jeg har som sagt aldri vært på noen som helst Egonrestaurant, men må jo nesten prøve etter alt "oppstyret". Den i Stavanger er kanskje bedre enn mange andre? Jeg har i hvert fall ikke hørt annet enn skryt.

Vel, da kan du få litt u-skryt herfra. Det var ikke bra det vi spiste den ene gangen. Ingen var fornøyde tror jeg, bortsett fra de fire ungene, men det var så som så det de fikk også. Jeg har uten unntak blitt skuffet alle gangene jeg har spist på Egon i Kristiansand, Oslo og Trondheim også. Det er ikke bedre i Stavanger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:13   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Jeg synes Egon er litt sånn Peppes i interiør og stil, men den vi har her jeg bor er faktisk ganske god på maten. Det har vel også en del med kokken å gjøre, vil jeg tro. Vi har spist god laks, biff, wok etc, men har ikke vært der veldig mange ganger, det er ikke det mest sjarmerende stedet å gå, men for en travel ettermidddag med barn duger det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:17   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Man skal heller ikke glemme at den gemene hop nordmenn er egentlig ganske lite bevandret i det å lage og tilberede god, fersk mat. Det er en GRUNN til at Grandiosa er Norges mest solgte pizza for å si det sånn... og at Bearnaise-saus er den mest solgte ferdig-sausen...

Ja, og det var det jeg prøvde å få fram over her. Jeg vet at det ikke er kultur for mat på samme måte som i enkelte andre land. Folk kan ikke lage mat heller. Men jeg lurer på hvorfor det er blitt sånn. Hvor er matstoltheten? Hvorfor kan ikke nordmenn lage mat eller elske mat på samme måte som italienerne? De lever for å spise, vi spiser for å leve. Hva kommer det av? Vi har masse gode råvarer tilgjengelig i dette landet og en rik matkultur, på mange måter. Men noe har skjedd med lysten til å lage og spise god mat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:18   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Forøvrig synes jeg det finnes mange andre steder som er verre enn Egon. Mange kinarestauranter, f.eks, og Big Bite Jeg spiser ikke der selv om jeg er sulten nok. Det kan jeg gjøre på Egon. Synes også Dolly Dimples har tapt seg noe helt enormt, og Pizzabakeren har skrekkelig vond og smakløs pizza.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:20   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Filifjonka, det har tatt meg en god stund å finne ut at du er et mummitroll, evt en eller annen figur i den sammenheng. Jeg har mummikrus hjemme, og en dag kikket jeg ekstra nøye på en kopp og tenkte at det jo var deg! Jeg kan niks og nada om de trollene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:24   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Hvis Egon er det absolutt verste, så har dere ikke vært ute i provinsen. Egon har jo tilogmed opptil flere lavkarbo-varianter.

Egon er absolutt ikke det verste stedet jeg har spist på, jeg heller, men det som skiller Egon fra mange andre dårlige spisesteder, er at de fremstiller seg selv som en del av restaurantmarkedet og priser seg deretter. Det, også at de finnes over alt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:25   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Finnes Peders fremdeles i området ditt?

Det var vel det klassiske eksempelet på mange retter på menyen hvor variasjonen bestod i hvilket kjøtt og hvilken dårlig saus man tok på de slappe grønnsakene.

Oh yes! Jeg tror i hvertfall det. Jeg har aldri spist, eller hatt ønske om å spise, mat derfra.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:27   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Haha, da jeg var veggis i min pure ungdom, gikk det alltid i Pizza Funghi hos Peders når vennegjengen skulle samles.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 17:29   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Det aller verste stedet jeg har spist på tror jeg må være på Notodden. Veldig sultne og veldig tissetrengte fant vi ut at det var veldig lite å velge i, og at dette sikkert var like bra som gatekjøkkenet lenger oppi gata. Mystisk italiensk-blandings, der vi først fikk salat i eddiklake direkte fra nabobordet, og til middagen fikk vi små grapsete skåler med kryddersmør som også var tatt direkte fra andre gjester uten å engang forsøke å glatte over det. Æsj!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no