Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Per Sandberg på Lindmo

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-18, 13:00   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Per Sandberg på Lindmo

Har noen sett det? hva synes dere?

Trengte vi å høre dette? Er det bra journalistikk? God underholdning?

Hva med sammenlikningen med Nelson Mandela? Innrømmelsen av at han med vitende og vilje unnlot å informere statsministeren om turen sin?
Og hva synes FP om hans syn på å be om unnskyldning når man har gjort noe dumt - eller noe som noen ANDRE synes er dumt, egentlig.

Og sist, men ikke minst - er det god fredagsunderholdning?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 13:24   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg kjente ikke for å se det. Kanskje på grunn av spørsmålene du reiser.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 13:32   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg synes Anne Lindmo er en god journalist, men dette ble platt og intetsigende. Ingenting nytt kom frem, og jeg synes intervjuet virket klippet?
Per Sandberg fikk atter en gang sparket til eksen som ødela ferien hans, og fikk fremhevet hvor enormt grundig han er og at han absolutt ikke er naiv.

Det kunne blitt god fredagsunderholdning, men ble det ikke. Mest fordi det var gammel oppgulp og lite nytt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 13:33   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg ble litt satt ut. Han er veldig tydelig på at alt dette er noen andres feil. HAN har ikke gjort noe galt. Folk er slemme og fordomsfulle - journalister er blodtørste, alle ander enn han er dumme, liksom. Jeg tenker at folk som ikke klarer å se andre sider av en sak enn sin egen, er skumle. jeg synes han bidrar til den polariseringen jeg synes jeg ser mer og mer av, og det skremmer meg.

Forøvrig er jeg veldig usikker på om det var riktig å ha ham med i programmet. Han benyttet anledningen til å reklamere for boken han skriver på - den som skal fortelle hele sannheten om hva som skjedde.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 13:38   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg boikottet. Trodde ikke det ville fremkomme noe nytt, er ellers ikke tilhenger av å lukke ørene for tosker. Hadde vel fått overdose med Listhaug på Nytt på Nytt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 13:44   #6
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg synes det var greit nok, og Anne Lindmo gjorde en ganske ok jobb i intervjuet synes jeg - sånn tatt i betraktning type program. Og jeg synes vel ikke at Per Sandberg kom spesielt godt ut av det. Det er vel ikke så mange, uansett partitilhørighet, som synes at å ha et prinsipp om at man aldri skal be om unnskyldning f.eks., er særlig konstruktivt. Nelson Mandela-sammenligningen var rett og slett urteit.

Per Sandberg framsto som en mann som har mistet gangsynet fullstendig.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 14:01   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Orket ikke å se på. Orker rett og slett ikke mer av den mannen. Har lest om programmet i ettertid og er godt fornøyd med valget mitt.
Synes han har fått fortalt sin versjon av virkeligheten så tydelig og så mange ganger at jeg ikke kan fatte hvorfor vi skal måtte høre dette en gang til. Forstår ikke hvorfor Lindmo ønsket å ha han med. Sandberg ønsker selv medieoppmerksomheten, men jeg fatter ikke hvorfor han skal få mer av det nå.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 14:10   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg har bare sett deler av det. Og jeg tenker at Per Sandberg fremdeles står med spaden og graver sin politiske grav. Han har mistet gangsyn og perspektiv på alle måter, og jeg tenker han har en tung dag i vente når han en eller annen gang ser det selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 15:01   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg er tilhenger av at den mannen nå får ties ihjel.

Jeg så ikke hele intervjuet, for mannen min skifta kanal, men jeg rakk å utbryte:»hæ - sitter’n der og sammenliksner seg med Mandela!?»

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 16:23   #10
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg synes Lindmo håndterte balansen bra, jeg, og tenker at’n Per ikke kom særlig godt ut av dette. Og at min fullstendig manglende lyst til å lese «boka» hans ikke har flyttet seg en millimeter.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 16:30   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Han høres ut som eksen min...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 16:33   #12
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Media bør ikke gi taletid til mennesker i krise, som han åpenbart er. Lindmo burde ikke tatt han med i programmet, der skuffer hun og redaksjonen litt, lurer på hvorfor de valgte å intervjue han?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 16:41   #13
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Første fredagskveld, og Per Sandberg i kampmodus? Mulig han er i krise, men jeg tror fortsatt han er vel bevart, og ikke trenger å beskyttes i den grad. Ettersom «pressekonferansen» hans var så strengt regissert, synes jeg det er helt OK at en god journalist får stilt og styrt spørsmålene.

Men nå holder det.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 16:49   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg er for en gangs skyld enig med kona hans, som la ut følgende på face:

Sitat:

Dagens ord må bli: det er bedre å holde kjeft å bli mistenkt for å være idiot enn å åpne kjeften og fjerne all tvil����

Skuffet over at Lindmo tok han med.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 17:33   #15
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Orket ikke å se. Ikke Nytt på Nytt med Selfie- spøk heller....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 19:19   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg synes det var greit nok, og Anne Lindmo gjorde en ganske ok jobb i intervjuet synes jeg - sånn tatt i betraktning type program. Og jeg synes vel ikke at Per Sandberg kom spesielt godt ut av det. Det er vel ikke så mange, uansett partitilhørighet, som synes at å ha et prinsipp om at man aldri skal be om unnskyldning f.eks., er særlig konstruktivt. Nelson Mandela-sammenligningen var rett og slett urteit.

Per Sandberg framsto som en mann som har mistet gangsynet fullstendig.

Jepp, enig.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 20:21   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg på Lindmo

Jeg orket ikke å se Listhaug på Lindmo, jeg visste at det ville gjøre meg irritert og motløs over hvem som får muligheten til å styre i landet jeg bor i. Og jeg ungikk å se Sandberg der av samme grunn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no